Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mista pain te aidit olette, jotka ette suvaitse isomman hoidossa kayntia, kun aiti on vauvalomalla? Itse asun Helsingin keskustassa ja taalla on ainakin aika yleista,

Vierailija
09.01.2007 |

että isompi lapsi on hoidossa ainakin osan päivää äidin ollessa vauvan kanssa kotona, enkä ole huomannut kenenkään ääneen ainakaan sitä paheksuvan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...max 5h!

Vierailija
22/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni ainakin hävettäisi niin paljon, etten edes kehtaisi kenellekään kertoa, jos niin tekisin.

Ja olen siis se joka on Vantaalta, kohta Helsingistä.

Vierailija:

esiintyen aina eri henkilönä. ettei olisi vaan ap itse ;-)

Säälittävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin, että nää lapset ovat olleet maks 4 tunnin puolipäivähoidossa. Esim. eräässä yksityisessä päiväkodissa on tällainen neljän tunnin ryhmä.

t. Itähelsinkiläinen

Vierailija
24/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä kannatan toisen lapsen OSApäivähoitoa. Meillä isompi halusi mennä hoitoon kun kaikki kaverit olivat siellä ja meidän alueella kun ei silloin asunut ketään samanikäistä. Ja missään nimessä en vie lastani seurakunnan kerhoon aivopestäväksi (kuten joku ehdotti)

Vierailija
25/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matalapalkkainen, eikä todellakaan ole tämän alueen muutkaan äidit. Se on minulle arvokysymys.

Vierailija
26/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monet ystäväni melko hyvin koulutettuja, enkä ole kenenkään kuullut vievän lasta kokopäivähoitoon kun pieni on kotona.

Vierailija
27/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-koska lapsi itse halusi leikkiä kavereiden kanssa

- olisimme menettäneet isomman lapsen paikan loistavassa yksityisessä päiväkodissa jos olisimme ottaneet lapsen pois, sittenpä olisivat lapset joutuneet eri hoitopaikkaan ja se jos mikä olisi peestä

Vierailija
28/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä minä en hyväksy, että lapset joutuvat pois pk ryhmästään ja koulutettujen ihmisten järjestämästä toiminnasta koska perheeseen tulee vauva.

Hei ihan oikeesti: päiväkoti (sanoi laki mitä tahansa..) on lapselle kehitykselle tärkeää, varsinkin jos hän on siellä jo ennestään ollut. Se ei ole vain säilytyspaikka kun vanhemmat ovat töissä. Puolipäivä, n. 4h olisi vauvan tullessa sopiva (tuo yksityinen puolipäiväryhmä kuulosti todella hyvältä!).

Vierailija
29/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä aikaa kun vanhemmat ovat töissä. Tarjoavat perushoidon, levon, ruoan ja ulkoilun. Ei mitään sellaista, mitä koti, kaverit tai kerho ei pois tarjota, yleensä laadukkaampana.

Vierailija
30/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ovat juuri korkeasti koulutettuja jotka eivät osaa pyörittää arkea useamman lapsen kanssa kotona. Eli eivät ole käytännönläheisiä vaan haluavat viettää vauvan kanssa aikaa luuhaillen pitkin kauppakeskuksia.

Vierailija
31/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöritän hyvin sujuvasti kahden lapsen arkea, mies on matkatöissä, sen lisäksi mulla pyörii oma firma iltapuhteilla. Tuntemani kotiäidit ovat kaikki koulutettuja, eikä kellään ole isosisarus päiväkodissa.

Vierailija
32/32 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti jää vauvan kanssa kotiin. Itsellä kaksi lasta.