Minun lapsuudessa oli vain kaksi tv-kanavaa
Minulle luettiin Sanna- ja Teemu- kirjoja, sekä pupu tupunaa. Minusta tuli ihan normaali. =)
Kommentit (17)
Ja pikkusisko toimi kaukosäätimenä
Minun lapsuudessa oli enemmän kuin 2 kanavaa.
56v.
Niin? Oletko sitä mieltä, että nykyäänkin pitäisi olla vain kaksi kanavaa?
(Et vaikuta kovinkaan normaalilta, joten väitteesi ei pidä paikkaansa)
Niin meilläkin, olin n4v kun vanhemmat osti ensimmäisen television, philipsin, sitä sanottiin Philips mulkosilmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsuudessa oli enemmän kuin 2 kanavaa.
56v.
Olikohan vaan, hesassa näkyi 3 -87 kesällä kun olin armeijassa ja lahdessa kolmonen aloitti syksyllä -88.
M59
Kaksi tv ja radiokanavaa. Yleisohjelma ja Rinnakkaisohjelma.
Kanavia oli tosiaan vaan kaksi ja nelkin näkyi aluksi vain musta-valkoisina. Paras (ja ainoa) lastenohjlema oli Tenavatuokio, jota Arja-täti juonsi.
Vierailija kirjoitti:
Kanavia oli tosiaan vaan kaksi ja nelkin näkyi aluksi vain musta-valkoisina. Paras (ja ainoa) lastenohjlema oli Tenavatuokio, jota Arja-täti juonsi.
Kylli-täti oli ihmeellinen piirtäjä ja satujen kertoja, ainakin minun mielestä.
Joo mutta Länkkärit katsottiin ja toinen kanava oli made in Ruotsi, en ymmärtänyt kielestä mitään mutta kyllä me pentuna kuvaa katsottiin., aika oli 60-lukua.Nykyään tuutista satoja kanavia syytää sitä höpölöpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylli-täti oli ihmeellinen piirtäjä ja satujen kertoja, ainakin minun mielestä.
Ja Tupuna Vaissi, joka seisoi paperin takana piirtäessään ja kertoessaan tarinoita. Oli ihmeellistä nähdä kuvien vain muodostuvan tv-ruudulle näkymättömän käden piirtäminä.
Kaksi kanavaa oli pitkään, aluksi mustavalkoisina. Oisko joskus 1984 yms tullut väritelkkari. Kolmonen tuli meille vasta vuonna 1992.
Vierailija kirjoitti:
Ja pikkusisko toimi kaukosäätimenä
Aivan , kävele ja paina nappia näin se oli taikka sitten veli.Ajat muuttuneet kauheaa ylitarjontaa ohjelmista, joten olen kyllä jättänyt paljon pois esim. sarjoista, hei meidän elinikä on rajoitettu ja pitää sitä tehdä muutakin kun tuijottaa ruutua.No niin kiltit ihmiset kun teidät joskus aika jättää, Pietari vie teidät erittäin suureen elokuvakatsomoon ja piletit ei maksa mitään, hän näyttää elokuvan tyhmistä ihmisistä jotka tuhosivat maailman.Alakerrassa tulenloimussa grillataan sarvipään johdolla.
Minun lapsuudessa ei ollut yhtään ja sitten kunnes yksi tuli, katsottiin ihan kaikki ohjelmat mitä sieltä tuli.