Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edulliset hammaslääkäritarkastukset uusille asiakkaille

Vierailija
17.01.2024 |

Onko uusi asiakas, jos ei ole käynyt kyseisellä hammaslääkärillä aiemmin? Vai onko uusi asiakas vain jos ei ole käynyt koskaan hoidossa missään ketjun asemalla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee yleensä siinä pienessä präntissä mikä tuollaisen tarjouksen yhteydestä pitäisi löytyä. Voi tarkoittaa kumpaa tahansa, molempia versioita nähnyt. 

Vierailija
2/5 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt aiemmin Hohteessa, mutten tuolla hammaslääkärillä. Tarjouksen perusteella ei selviä onko oikeus kampanjahintaan vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt aiemmin Hohteessa, mutten tuolla hammaslääkärillä. Tarjouksen perusteella ei selviä onko oikeus kampanjahintaan vai ei.

Onko joku varannut kampanhintaisen tarkastuksen, mutta joutunut maksamaan normaalin hinnan käynnistä?

Vierailija
4/5 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku varannut kampanhintaisen tarkastuksen, mutta joutunut maksamaan normaalin hinnan käynnistä?

Huomasin vasta varauksen tehtyäni tiedon siitä, että tarjous on vain uusille asiakkaille. Varatessa ajanvarausjärjestelmä ei ilmoittanut, ettei kampanjahintaista tarkastusta voi varata, kun täytin omat tiedot.

Vierailija
5/5 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin varauksen peruuttamista, koska hintaero on merkittävä jollei tarkastusta saa kampanjahintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä