Gynekologilla käynti maksoi 320 e
Kommentit (100)
Vierailija wrote:
Minä olisin kopeloinut värkkisi satasella, orkkutakuulla.
Valitettavasti minulla oli rintasyöpä 29-vuotiaana. Kun kontrollit erikoissairaanhoidossa loppui, joudun käymään yksityisellä.
Vierailija wrote:
On kyllä kalliita nuo pillukatsastuskäynnit.
Ja toimistomsksu yli 20 e.
Aavassa otetaan maksu kantaan viemisestä ja sitten niitä tietoja ei koskaan löydy omakannasta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Valitettavasti minulla oli rintasyöpä 29-vuotiaana. Kun kontrollit erikoissairaanhoidossa loppui, joudun käymään yksityisellä.
Kuinka tuo rintasyöpä liittyy gynekologiin? Tässä nyt on eri asioista kyse.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikö kontrollit siirry yleensä erikoissairaanhoidosta terveyskeskukseen? Aika outo käytäntö, että olisit tuon tiimoilta gynekologin seurannassa loppuikäsi. Jos näin olisi tarpeen, kontrollit jatkuisivat julkisen puolen gynekologilla edelleen.
Se on kyllä älyttömän kallista ja todella vaikea päästä julkisen tai edes työterveyden kautta, jos ei ole kyse akuutista vaivasta, eikä sekään tunnu aina riittävän.
Erikoissairaanhoidosta annetaan kontrolliohjeet perusterveydenhuoltoon, kun esh-hoitosuhde päättyy.
Sun ei tarvitse käydä yksityisellä gynellä vaan ihan tk riittänee.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Rintasyöpä ja gynekologi liittyvät hyvin tiiviisti yhteen. Kun rinnasta löytyy patti, mennään gynekologille. Osa gynekologeista on leikkaavia gynejä, joten he leikkaavat rintasyöpäpotilaat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No ei todellakaan ole hyvänen aika. On olemassa myös gynokologeja jotka hoitavat näitä syöpiä. Heitä ei hirveästi ole esim pk-seudulla..
Mitä kaikkea tuohon hintaan kuului?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Rintasyöpä ja gynekologi liittyvät hyvin tiiviisti yhteen. Kun rinnasta löytyy patti, mennään gynekologille. Osa gynekologeista on leikkaavia gynejä, joten he leikkaavat rintasyöpäpotilaat.
Plastiikkakirurgi leikkaa rintasyövän, ei gynekologi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikö kontrollit siirry yleensä erikoissairaanhoidosta terveyskeskukseen? Aika outo käytäntö, että olisit tuon tiimoilta gynekologin seurannassa loppuikäsi. Jos näin olisi tarpeen, kontrollit jatkuisivat julkisen puolen gynekologilla edelleen.
Kontrollit jatkuivat 10 v syöpäklinikalla. Nykyisin kuulemma vain 3-5 vuotta. Terveyskeskuksessa ei todellakaan ole osaajia naistentautien tms syöpään. Hyvä jos flunssan hallitsevat.
Miten helvetissä voi pillun ronklaaminen maksaa noin paljon??? Olisit soittanut, niin minä olisin voinut ronklata ja räplätä sitä ihan ilmaiseksi.
Vierailija wrote:
Mitä kaikkea tuohon hintaan kuului?
Kanta- ja toimistomaksu. Ultraääni ja sisätutkimus.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Plastiikkakirurgi leikkaa rintasyövän, ei gynekologi.
Tällä hyvinvointialueella rintasyövät leikkaa gynekologit.
Mä en käy ikinä gynegologilla tuon takia. Ei ole varaa.
Vierailija wrote:
Miten helvetissä voi pillun ronklaaminen maksaa noin paljon??? Olisit soittanut, niin minä olisin voinut ronklata ja räplätä sitä ihan ilmaiseksi.
Oho, löytyykö sinulta ultraäänilaitteet ja kyky tulkita tuloksia?
Vierailija wrote:
Se on kyllä älyttömän kallista ja todella vaikea päästä julkisen tai edes työterveyden kautta, jos ei ole kyse akuutista vaivasta, eikä sekään tunnu aina riittävän.
Ainakaan minulla ei työterveys tutki tällaista. Työterveyteen kuuluu työperäisten sairauksien ehkäisy.
Mutta olen saanut kalliit leikkaukset ja erittäin hyvät sytostaatit joten olen todella kiitollinen yhteiskunnasta hoidostani.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On khyl kalliita nuo pilluratsiat. Onneksi ei ole tuollaista kusista suolenpätkää, jota tarvii ratsata vähän väliä.
Joku päivä pääset eturauhasen tunnusteluun ja paksuneulanäytteeseen siitä. Ei sekään ilmaista lystiä ole.