Anteeksi jo etukäteen, mutta pyykinpesukone käynnistyy huomenna klo 03:00
Kommentit (20)
Siitä vaan, harvoin kuulen kenenkään pesukoneen ääntä jos en kylppäriin mene. En pese pyykkiä yöllä kun ne pyykit jo aamulla haisee siellä koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vi tussa?
Pörssisähkö, ~5,7c/kWh
Onko pörssisähkö halpaa?
Itse en pese pyykkiä öisin, koska en aio myöskään nousta niitä yöllä ripustamaan kuivumaan. Haisevat sitten koneessa kuten tuossa mainittiin.
Kerrostalossa SAA yöllä käydä suihkussa, vetää vessan, laittaa ruokaa ja pestä pyykkiä. Eri
Ei haittaisi tässä talossa. Rakennusvirheitä on vaikka muille jakaa mutta äänieristys on erittäin hyvä.
En edes muista milloin olen kuullut pesukoneen ääneen naapurista. Joskus kuuluu jotain musiikkia mutta se ei häiritse yhtään.
Pyykinpesu keskellä yötä on joskus pakollista.
Ok, mä nukun tuohon aikaan, en kuuntele käynnistyykö jonkun pyykkikone
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa SAA yöllä käydä suihkussa, vetää vessan, laittaa ruokaa ja pestä pyykkiä. Eri
Juuri näin. Kerrostalokyttääjien on turha nillittää (ja alapeukuttaa).
Naapuri voi huvikseen vetää vaikka korvatulpat korviinsa. Ei kiinnosta. Meillä pestään pyykit aamuyöllä. Eikä tuo pesukone edes ole kovinkaan äänekäs. Kun oven laittaa kiinni, tuskin kuuluu mitään.
Voi reppanoita, joutuvat säästämään jo pikkurahoissakin. Minä pesen pyykit kun on tarvetta
Vierailija kirjoitti:
Muut saa tehdä mutta pyykkiä ei saa pestä. Eikä myöskään saunoa, imuroida tai käynnistää astianpesukonetta.
Omakotitalo, ah. Voi pestä millon huvittaa.
Kiva, kun sen pyykkikoneen rumputus kantautuu rakenteita pitkin. Sitä ei edes korvatulpat estä.
Eikö tulisi edullisemmaksi käynnistää kone vasta klo 4?
Ihminen saa pestä pyykkiä milloin haluaa. Mistä tämä outo ajatus, että ei saisi?
Minä pesen usein yöllä, mutta en kolmelta: silloin menen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vi tussa?
Pörssisähkö, ~5,7c/kWh
Ei pidä paikkansa, ei ole miinuksella
huomenna
Päivän alin hinta
4.50 snt/kWh
04:00-05:00
Pese vain. Olen silloin jo nukkumassa.
Miksi vi tussa?