Tiedoksi naisille: ptkät hiukset ovat naiselliset!
Myös ikääntyneet kaunottaret saavat olla naisellisia:
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/94004202-b5d1-4213-8087-0eff5089f0ce
T. ikääntynyt mies
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi miehille: ei voisi vähempää kiinnostaa teidän määrittelyt naisellisuudelle.
must on hienoa kun ukko kehuu naisellisuuttani
Vierailija kirjoitti:
Fakta on kuitenkin se, että suomalainen hiuslaatu on usein aika säälittävä. Vaihdevuosien sulkasadossa monella paistaa kumi alta, ja mitä pidemmät hiukset ovat, sen surullisempi näky on.
Onneks ei noin käynyt. Mulla on hyvä tukka.
Vierailija kirjoitti:
Oi kyllä! Jos et ole lesbo niin miksi ihmeessä pätkäiset hiukset?
Koska mä haluan ja voin.
Tästä ketjusta löytyi taas monta hyvää syytä pitää hiukset lyhyinä. Vähäisin ei suinkaan ole se, että näin välttyy ääliöukkojen ällöttävätä huomiolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on kuitenkin se, että suomalainen hiuslaatu on usein aika säälittävä. Vaihdevuosien sulkasadossa monella paistaa kumi alta, ja mitä pidemmät hiukset ovat, sen surullisempi näky on.
Onneks ei noin käynyt. Mulla on hyvä tukka.
Joillakin tietysti on, mutta aika isolla osalla ei.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta. Pitääkin tilata taas kampaaja ja leikata lyhyeksi. Pahuksen hiuspehko kasva tosi nopeasti, eikä pysy muuten mallissaan. Lyhyet ja sporttiset hiukset ovat kaikkein helppohoitoisimmat. 😁
Ompa vaivaa laittaa ponnarille? Se jos mikä on sporttista 👍
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta löytyi taas monta hyvää syytä pitää hiukset lyhyinä. Vähäisin ei suinkaan ole se, että näin välttyy ääliöukkojen ällöttävätä huomiolta.
No onko sulla muita avuja joilla käännät miehen pään? Itse en yleensä katso naisia, jolla on lyhyt tukka, mutta jos on kaunis kasvoinen ja uhkea, mutta solakka niin kyllä ne isot tissitkin saattaa kompensoida lyhyttä tukkaa.
Voi ei. Ja minä menin ja menetin hiukset sytostaateille. Olinpa hölmö..
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Ja minä menin ja menetin hiukset sytostaateille. Olinpa hölmö..
Eikö sairaus ole eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko sulla muita avuja joilla käännät miehen pään? Itse en yleensä katso naisia, jolla on lyhyt tukka, mutta jos on kaunis kasvoinen ja uhkea, mutta solakka niin kyllä ne isot tissitkin saattaa kompensoida lyhyttä tukkaa.
Pyrin peittämään avuni tungettelevilta katseilta, ja näin talvipakkasilla se onkin helppoa. Kesällä menen mukavuus edellä, ja silloin on pakko sietää myös sitä limaista tuijottelua. No, itsensä ne ukot siinä nolaa, ei minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, mikä miehillä saattaa kompensoida onnetonta ulkonäköä? Valitettavasti vain sekin puoli on yleensä yhtä onneton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, mikä miehillä saattaa kompensoida onnetonta ulkonäköä? Valitettavasti vain sekin puoli on yleensä yhtä onneton.
Tämä on varmaan jotenkin alkukantaista mutta olen kampaajana huomannut että ainakin 80% miespuolisista -ikään katsomatta pitävät naisilla pitkistä hiuksista. Nainen sitten tuntee sen tyylin omakseen , tai sitte ei, kyllä kukin päättää itse omasta tyylistään
Aloitukset ei käy ilmi pitääkö olla pitkät vai pätkät vaan ptkät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta. Pitääkin tilata taas kampaaja ja leikata lyhyeksi. Pahuksen hiuspehko kasva tosi nopeasti, eikä pysy muuten mallissaan. Lyhyet ja sporttiset hiukset ovat kaikkein helppohoitoisimmat. 😁
Ompa vaivaa laittaa ponnarille? Se jos mikä on sporttista 👍
Ponnarilla hius haperoituu ja kuminauha katkoo hiuksia. Tiukka ponnari on päänahan vihollinen, se repii hiusta ja aiheuttaa hiuksien ohentumista, jopa osittain kaljuuntumista ja hiusrajan vetäytymistä taaksepäin.
Olisipa paksut hiukset, jotka voisi pitää pitkinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta jos on isot tissit ja muhku perse. Aina on joku tuijottamassa.
Ikääntyvien miesten tuijotus on kamaluusasteikolla ehkä viiden pahimman joukossa. Siksi tukka usein pipon tai huivin alla nutturalla. T. Nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisin pitkänä olis ku hiirenhäntä. Hiuslaatu ja -pohja kunnossa mutta luonnostaan ohut vaikka määrällisesti hiuksia paljon. Lyhyt leikkaus yksinkertaisesti tekee hiuksesta paksumman ja terveemmän näköisen.
Miten voi olla hiirenhäntä (eli ohut luiru), jos hiuksia on määrällisesti paljon? Eihän tukka ole ohut, jos sitä on paljon.
Oi kyllä! Jos et ole lesbo niin miksi ihmeessä pätkäiset hiukset?