Ketä äänestät toisella kierroksella nyt kun vastassa todennäköisesti Halla-aho ja Stubb?
Halla-ahon loppukiri ollut galluppien mukaan huima ja Haavisto romahtanut.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei epäselvääkään, ääni menee Alexille.
Eli koulukiusaajalle! Mahtaa Alexin kiusatuista tuntua katkeralle, jos heidän kiusaajasta tulis heidän presidentti.
Normaalit aikuiset ihmiset ovat päässeet tuollaisen yli vuosikymmeniä sitten. Häiriintyneet yrittävät pönkittää heikkoa itsetuntoaan haukkumalla netissä anonyymisti niitä, jotka ovat menestyneet elämässään. Huvittaa ajatus viisikymppisestä, jolla on niin köyhä elämä, että pohtii jotain kouluvuosien vastoinkäymisiä. Itselläni helpotti, kun niistä ympyröistä pois pääsin, en enää edes muista juuri kenenkään nimeäkään, koska menneisyyteen on turha jäädä rypemään ja olen paljon Stubbia nuorempi. En äänestä Stubbia, mutta joku raja sentään mustamaalaukseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, persujen puoluetoimiston väki on täydellä miehityksellä duunissa.
Niin varmaan onkin, täällä tosin ihmiset jotka haluaa että Suomi ja kantasuomalaiset voivat hyvin!
Minä olen älyllisesti erittäin kehitys vammainen ja minä en äänestä mitään Jussia vaan minä äänestän Juttaa!
Varmasti ei ole asetelma tuo kuin ap väittää, mutta jos olisi, niin Stubbia tietenkin äänestäisin.
Rehn tietysti. Halla-aho olisi jyrkkine ja tuomitsevine mielipiteineen suorastaan vaarallinen presidenttinä. Hän lietsoo vihaa toisia ihmisryhmiä vastaan.
Hän voi olla hyvä oppositiopuolueen puheenjohtajana sillä osaa kritisoida valtaapitäviä ja lietsoa muita mukaansa. Mutta hän olisi kansakunnan vaarallinen presidenttinä.
Yhteiskuntarauha katoaisi ja tilalle tulisi levottomuus, syrjäytyminen, ulkopuolisuus ja väkivalta.
Sovitteleva rauhanrakentaja Rehn on ehdottomasti paras vaihtoehto presidentiksi
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho ainoa Suomen etua ajava, muille EUn miellyttäminen menee tärkeimmäksi.
Millä tavalla EU:sta eronnut muurien takana kyykkivä muista eristäytynyt takapajula on Suomen etu? Sehän nimittäin on se jokapersun unelma.
Tuossa tilanteessa kävisin vastentahtoisesti antamassa ääneni Stubbille. Toivottavasti ei nyt sentään ihan tuollaista kakkoskierrosta tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastian Tynkkysen valmennettavat liikkeellä.
Se varmaan opettaa porukkaa paskomaan housuihin. Sillä saa mukavasti huomiota.
Toinen mitä opettaa on oikein kurssi. Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää uhriutumisesta. Se kurssi menee usein päällekkäin kuinka syytät muita opetuksen kanssa. Oikea ja todellinen syy tynkkysen valmennukselle on se että sebu haluaa uutta lihaa.
Stubb voi saada jo ekalla kertaa tarpeeksi ääniä.
Meinaan taktikoida, enkä äänestä sitä, jota oikeasti haluaisin äänestää. Kärkeen povataan niin paljon tiettyjä ehdokkaita, että on parempi heti äänestää niistä vaihtoehdoista sitä, jonka haluan heistä voittavan. Muut vaihtoehdot on jo asiantuntijoitten suulla suljettu ulos voiton mahdollisuudesta. Nämä vaaliasiantuntijat eivät ole koskaan erehtyneet siitä, ketkä ovat kärjessä. On turha äänestää sellaisia.
En muutenkaan haluaisi mitään kakkosäänestystä. Minusta käytäntö pitäisi muuttaa sellaiseksi, että valinta tehdään kertaäänestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä loppuun asti ajateltu kuva. Vanha mies seisoo rannalla kun näyttää alkavan satamaan. Onko pappa unohdettu vai pappa unohtanut ihan itse? Ei silti paljon mieluummin tuo kuin stubbi tai halla-laho. Jos ei kahta huonointa lasketa niin melkein sama kuka niistä. Noi kaks on ne huonoimmat valinnat. Ihan oikeesti nuoriso tziisus sentään teidän äänestystä.
Pressa viilettää maailmalla, koska hoitelee ulkomaan asioita, ja kerran vuodessa itsenäisyyspäivänä puhuu kansalle jonkun tylsän puheen ja käy kättelemässä Linnan vieraat.
Onko sillä väliä edes, kuka se on, joka istuu vähän väliä jossain lentokoneessa matkalla pois Suomesta...?
Vierailija kirjoitti:
Stubb voi saada jo ekalla kertaa tarpeeksi ääniä.
Meinaan taktikoida, enkä äänestä sitä, jota oikeasti haluaisin äänestää. Kärkeen povataan niin paljon tiettyjä ehdokkaita, että on parempi heti äänestää niistä vaihtoehdoista sitä, jonka haluan heistä voittavan. Muut vaihtoehdot on jo asiantuntijoitten suulla suljettu ulos voiton mahdollisuudesta. Nämä vaaliasiantuntijat eivät ole koskaan erehtyneet siitä, ketkä ovat kärjessä. On turha äänestää sellaisia.
En muutenkaan haluaisi mitään kakkosäänestystä. Minusta käytäntö pitäisi muuttaa sellaiseksi, että valinta tehdään kertaäänestyksellä.
Silloin presidentiksi voisi päästä runsaan 10%.n kannatuksella.
Nykyinen järjestelmä on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Onko hinaaja uppoamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä loppuun asti ajateltu kuva. Vanha mies seisoo rannalla kun näyttää alkavan satamaan. Onko pappa unohdettu vai pappa unohtanut ihan itse? Ei silti paljon mieluummin tuo kuin stubbi tai halla-laho. Jos ei kahta huonointa lasketa niin melkein sama kuka niistä. Noi kaks on ne huonoimmat valinnat. Ihan oikeesti nuoriso tziisus sentään teidän äänestystä.
Niinpä, nuoriso äänesti koulukiusaajaa.
Mitä tämä persuhörhö on vetänyt, kun puhuu ihan sekavia?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yks ja sama tyyppi, joka epätoivoisesti yrittää manipuloida jengiä. Itse tehtailee vastauksia. Turhaan. Olli Rehn on Suomen seuraava presidentti. Eipä siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, nuoriso äänesti koulukiusaajaa.
Kokoomus on tutkitusti koulukiusaajien puolue. Tätä juippia äänestämällä voi sanoa tässä näet mihin kiusaamisella pääsee. Mites niinistö kun juttelit kiusaamisesta jopen kanssa? Voisitko taluttaa nulikan lentokoneeseen ja kokoomus vaihtaa lennossa ehdokasta?
Mikä toinen kierros. Haavisto on ensimmäisen kierroksen jälkeen ykkönen. Vaikka äänestänkin reeniä.