Ketä äänestät toisella kierroksella nyt kun vastassa todennäköisesti Halla-aho ja Stubb?
Halla-ahon loppukiri ollut galluppien mukaan huima ja Haavisto romahtanut.
Kommentit (255)
Joko se galluppi tuli ulos vai puhutko nyt yli kk takaisista?
Stubb on ylimielinen ja Halla-Aho nöyrä... siksi äänestän Halla-Ahoa
Vierailija kirjoitti:
Mielummin kiusattua kuin kiusaajaa.
Hyvä pointti. 👍
Edustaa kyllä varsin vaatimatonta politiikan tuntemusta, jos kuvittelee Halla-ahon pääsevän edes toiselle kierrokselle. Voittoonhan hänellä ei muutenkaan olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia. Suomessa on enintään 20% sellaisia punaniskoja jotka häntä äänestäisivät.
Tietysti Halla-ahoa! En hyväksy Suomen presidentiksi koulukiusaajaa jonka lapset ei puhu suomea.
Ollille menee ääni. Tänään meinasin mennä skrivaamaan lappuun 3.
Vierailija kirjoitti:
Missä sä oot nähnyt mielipidemittaukset nykytilanteesta? Vai perustatko oletuksen lasten varjovaalien tulokseen?
Onhan ne julkaistu tollo
Ollille ekalla ja Ei Stubbille tokalla.
Vierailija kirjoitti:
Yle panttaa viimeisintä galluptulosta ja siihen ei voi olla kuin yksi syy.
Halla-aho on syyttänyt Yleä poliittiseksi toimijaksi ja uhannut leikata ylen rahoitusta. Jos Halla-ahon kannatus on noussut niin yle ei halua sitä näyttää.
Ps. Yle on julkaissut galluptuloksen joka kuukausi 12. - 15. päivä keväästä lähtien, paitsi nyt tammikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti Halla-ahoa! En hyväksy Suomen presidentiksi koulukiusaajaa jonka lapset ei puhu suomea.
Minulle olisi mahdotonta natsipresidentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle panttaa viimeisintä galluptulosta ja siihen ei voi olla kuin yksi syy.
Halla-aho on syyttänyt Yleä poliittiseksi toimijaksi ja uhannut leikata ylen rahoitusta. Jos Halla-ahon kannatus on noussut niin yle ei halua sitä näyttää.
Ps. Yle on julkaissut galluptuloksen joka kuukausi 12. - 15. päivä keväästä lähtien, paitsi nyt tammikuussa.
Kyllä nämä persut on sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ja Jussi "vasemmistolaiset naiset joutaa ra!skata" Halla-Ahohan ei ole itse koskaan kiusannut ketään
Vierailija kirjoitti:
Stubb on ylimielinen ja Halla-Aho nöyrä... siksi äänestän Halla-Ahoa
Halla-Ahoko nöyrä??? 🤣
Pikkujeesus jolla oma henkilökultti ja tietääkin sen. On aina ajatellut olevansa muita parempi ja muiden yläpuolella, oikeutettuna laukomaan ties mitä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Jussi "vasemmistolaiset naiset joutaa ra!skata" Halla-Ahohan ei ole itse koskaan kiusannut ketään
Tuo on valhe.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahoa.
Stubbin maneereista näkyy, että sodan uhatessa hän on ensimmäinen joka pakenee Suomesta ja sellaista presidenttiä minä en halua. Halla-aholla on enemmän Zelenskyin ominaisuuksia ja niitä seuraava presidentti ja tämä maa saattaa hyvinkin tarvita.
Totta!
Oon ajatellut Pekkaa tai Ollia mutta jos tilanne Jussi tai Aleksankari niin Jussia.
Täyttä äärioikeistolaista paskaa kumpikin eri paketeissa. Parfyymi ja mittatilauspuku ei tee Stubbista presidenttiä eikä Halla-aho edes halua presidentiksi.
Tänään kai Alex klo 21 YLE vaalit
Halla-Ahoa