Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kuljettaisi pienen lähetyksen noutoautomaatista asiakkaalle?

Vierailija
17.01.2024 |

Pieni lähetys ei saapunutkaan kirjeenä postiluukkuun, vaan meni paikalliseen noutoautomaattiin. Minä en pysty noutamaan. En tunne uudessa kaupungissa ketään.

Antakaapa vinkkejä siitä, miten asia ratkeaa. Voiko taksia pyytää tällaiseen? Mieleeni ei tule muita vaihtoehtoja, mutta ehkä niitä on. Maksan keikasta kortilla, koska käteistä ei ole.

Olisiko ajatuksia? :)

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä paikkakunta?

Ei kuulu sinulle.

Ap

Vierailija
62/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä paikkakunta?

Ei kuulu sinulle.

Ap

Tuo vastaaja muuten ei ollut Ap. Tähän ketjun loppupäähän ilmestyi joku keskustelemaan itsekseen muuntohuumeista ja haastamaan riitaa. Kovin tuottelias tyyppi. Olen joskus miettinyt, onko tällä foorumilla maksettuja sisällöntuottajia, vai hoitaako joku hommaa omaksi huvikseen.

Joka tapauksessa taksi tuo minun pakettini. Turha ihmetteleminen ja riidankylvö saa siis päättyä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos taksi tuo. Sellainenkin kuriirifirma on muuten olemassa kuin Tavara-Taksi. Kaikenkokoiset tavarat...

En tiedä millä paikkakunnilla toimii ja mitkä hinnat.

Vierailija
64/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, jos taksi tuo. Sellainenkin kuriirifirma on muuten olemassa kuin Tavara-Taksi. Kaikenkokoiset tavarat...

En tiedä millä paikkakunnilla toimii ja mitkä hinnat.

Tuokin on hyvä idea, mutta en löytänyt tästä kaupungista tavaratakseja. Mielenkiintoista muuten, että on olemassa monta tavarataksifirmaa ja monella eri tavalla kirjoitettuna.

Ap

Vierailija
65/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hoitaisin ilomielin tuollaisen pikku palveluksen jos sattuisin asumaan suht. lähellä. En ottaisi edes maksua. Joten ei muuta kuin laitat paikalliseen Facebook-ryhmään pyynnön ja joku varmasti tarjoutuu. Ihmiset ovat yllättävän avuliaita.

Tämä kannattaa vain, jos tavara ei ole arvokas. 

Vierailija
66/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ainakin viikon taisi olla paketin säilytysaika matkahuollon lokerossa. varmaan kipusi laantuu siihen mennessä sen verran, etä pääset hakemaan sen itse.

tai sitten pyydät jotain taksia tai naapuria tai läheistä sen tuomaan.  Jos paketti pitää makaa noudettaessa, niin sitten ei ehkä onnistu. Jos siinä on lasku mukana tia se on maksettu etukäteen, niin se aukeaa koodilla, jonka voi antaa sitten taksikuskille

"varmaan kipusi laantuu siihen mennessä sen verran, etä pääset hakemaan sen itse."

Mistä päättelet noin?

En minä mitään ole päätellyt, arvelin.

yleensä kivuilla on tapana laantua ja jos ei laannu, niin ihmeellistä, että ap ei varmistanut tarpeeksi huolellisesti, että lähety

sinä ilmeisesti olet jotenkin vajaa, kun käsitit viestini nohevuudeksi. SE oli ihan vain ystävällinen arvaus, etät kivuilla on tapana laantu aja voit varmaan sitten hakea pakettisi parempana päivänä, kun ne siellä matkahuollossakin niitä säilyttävät tietyn ajan.

Vierailija
67/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hoitaisin ilomielin tuollaisen pikku palveluksen jos sattuisin asumaan suht. lähellä. En ottaisi edes maksua. Joten ei muuta kuin laitat paikalliseen Facebook-ryhmään pyynnön ja joku varmasti tarjoutuu. Ihmiset ovat yllättävän avuliaita.

ap:n tavara ei ole arvokas

Vierailija
68/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap:n tavara ei ole arvokas

Mahdollinen varas ei voi sitä tietää. Hän voi kuitenkin aavistella, että paketissa on jotain käyttö- tai myyntikelpoista, kun kerran sen kuljetuksesta ollaan valmiita maksamaan taksitaksoja. Ja tilaisuus tekee varkaan, valitettavasti.

Sivumennen kysyen: eivätkös (muunto)huumeet ole aika arvokasta tavaraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä