Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kuljettaisi pienen lähetyksen noutoautomaatista asiakkaalle?

Vierailija
17.01.2024 |

Pieni lähetys ei saapunutkaan kirjeenä postiluukkuun, vaan meni paikalliseen noutoautomaattiin. Minä en pysty noutamaan. En tunne uudessa kaupungissa ketään.

Antakaapa vinkkejä siitä, miten asia ratkeaa. Voiko taksia pyytää tällaiseen? Mieleeni ei tule muita vaihtoehtoja, mutta ehkä niitä on. Maksan keikasta kortilla, koska käteistä ei ole.

Olisiko ajatuksia? :)

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi on hyvä vaihtoehto. Pääsetkö itse mukaan?

Vierailija
2/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi kohtuuttoman suuri ja kivulias operaatio. Pystyn kyllä kävelemään pihalle maksamaan.

Ap

Vierailija
4/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolt?

Tekeekö Wolt tällaista? Kiitos vinkistä, pitääkin ottaa selvää. Olen ajatellut, että Wolt on vain ruokakuriiri. Lieneekö taksia kalliimpi?

Ap

Vierailija
5/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi on tuonut tupakat ja vodkatkin tarvittaessa niin miksikäs ei pakettiakin. 

Vierailija
6/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan hae sitä sinun puolestasi. Jos et kykene/jaksa/halua tmv. itse noutaa mistä pitäisi, älä tilaile mitään. Postiluukku ei niin iso että siitä mahtuisi kaikkea mahdollista. 

Vierailija
7/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu Postin sivuille, omapostiin, ja katso sieltä, voitko tilata sille lähetykselle kotiinkuljetuksen. Jos voit, postipoika hakee lähetyksen automaatista ja tuo kotiisi sovittuna aikana. Tulee halvemmaksi kuin taksi.

Vierailija
8/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiluukkuihin ei jaeta yli 3cm lähetyksiä. Se kannattaa huomioida jo tilausvaiheessa.

Vierailija
9/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minun työtä etsivä nuori voisi tehdä jotain tuollaista mielellään pienestä vaivanpalkasta. Kannattaa kysellä vaikka paikallisesta facesta löytyisikö joku luotettava avulias.

Vierailija
10/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi uittu. Tekiskö joku taas jotain. Itse olen tässä sormi perseessä ja toinen suussa.

Vierailija
11/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaudu Postin sivuille, omapostiin, ja katso sieltä, voitko tilata sille lähetykselle kotiinkuljetuksen. Jos voit, postipoika hakee lähetyksen automaatista ja tuo kotiisi sovittuna aikana. Tulee halvemmaksi kuin taksi.

Tämä tuli Matkahuollon automaattiin. Postissa tuo onnistuisi, mutta Matkahuollossa ei.

Ap

Vierailija
12/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi kohtuuttoman suuri ja kivulias operaatio. Pystyn kyllä kävelemään pihalle maksamaan.

Ap

Sit sun kannattaa neuvotella sen taksikuskin kanssa. Luulisin, että hoitaisivat mielellään tuollaisen keikan.

Vierailija
13/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kuljetus.

Vierailija
14/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postiluukkuihin ei jaeta yli 3cm lähetyksiä. Se kannattaa huomioida jo tilausvaiheessa.

Tämä on noin 1 cm paksuinen.

Ap

Vierailija
15/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri, lataa Naapu. tai 4H nuoret

Vierailija
16/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan hae sitä sinun puolestasi. Jos et kykene/jaksa/halua tmv. itse noutaa mistä pitäisi, älä tilaile mitään. Postiluukku ei niin iso että siitä mahtuisi kaikkea mahdollista. 

Minä jo ajattelinkin, että mistä ihmeestä noita alapeukkuja tulee. Olikin oikein rikkiviisas jälkikäteenneuvoja paikalla. :D

Ap

Vierailija
17/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitapa sinne matkahuoltoon ja kysy mitä asialle vois tehdä.

Vierailija
18/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoitaisin ilomielin tuollaisen pikku palveluksen jos sattuisin asumaan suht. lähellä. En ottaisi edes maksua. Joten ei muuta kuin laitat paikalliseen Facebook-ryhmään pyynnön ja joku varmasti tarjoutuu. Ihmiset ovat yllättävän avuliaita.

Vierailija
19/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jo ajattelinkin, että mistä ihmeestä noita alapeukkuja tulee. Olikin oikein rikkiviisas jälkikäteenneuvoja paikalla. :D

Ap

Kyllä nämä asiat ajatellaan aina etukäteen. Tai ainakin olisi syytä. Eritoten sen tuotteen tilaajan ettei tarvitse jälkikäteen ulista ja heittäytyä avuttomaksi/laiskaksi. 

Vierailija
20/68 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy myös antaa Suomi.fi:n kautta valtuudet sille joka pakettisi noutaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän