Ketä himoitset salaa
Kommentit (165)
Työnantajaliiton naispuolista neuvottelijaa. Haluaisin ottaa hänet siinä neuvottelupöydässä ja panna paksuksi.
Satunnaista kollegaa. Vanhempi, perheellinen, virolainen mies. Voisin käpälöidä sinua, J.
Jussia. Miten voikaan mennä pikkarit märäksi jo siitä, että näen hänet toimistolla vilaukselta tai tiedän istuvan viereisessä puhelinkopissa.
Komeita miehiä! Raha-suomessa esiintyi sen tyylisiä ukkoja, hieman nuorempia mutta yhtä komeita, fixuja ja menestyneitä...
Ja myös yhtä erilaista, hassua valokuvaajaa!
Erästä Jania, joka jäänyt työympyröistä mieleeni aikanaan. Mut hän ei tuu koskaan tietämään tätä, koska emme enää näe.
Yhtä 15v nuorempaa dippainssi nasta duunista, niin sexy että
Vaimon siskoa. Sinkku, hyvä peppu.
Ope-miestä Pohjanmaalta himoitsen alituiseen
Anskua. Hauskat silmät ja houkutteleva takamus.
Sanna Marinia ja yhtä entisen työpaikan kuspäistä ja koppavaa naista. Molempia samasta syystä eli hoikkaa, hyvännäköistä naista tekisi mieli ns. rankaista sängyssä tällä isolla kalulla, myös kakkoseen ja lopuksi laueta kasvoille muutaman solvauksen saattelemana.
Naispuolista työkaveriani. Meillä sujuu hyvin keskustelut ja on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Hän juuri minun tyyppiä: melko pienikokoinen, tumma ja hoikka vartalo. Melko pienet rinnat. Kahvitauolla meillä on joskus ollut hieman seksiin liittyviä keskusteluja. Hän on yh, mutta itse olen varattu. Luulen että hän on hieman kiinnostunut minusta. Unelmoin että voisin mennä sänkyyn hänen kanssa ja rakastella kiihkeästi.
Vaimon hyvää kaveria. Enkä ihan salaa, kun vaimollekin kertonut innostani. Vaimo sitten kaateli jäitä sepalukseeni
Työkaveri miestä. Juuri istuttiin toimistossa tekemässä töitä ja himotti hirveästi
Muutamaa työkaveria (miehiä), naapuria (vastapäinen omakotitalo), lapsen päiväkotikaverin isää.
Vierailija kirjoitti:
Muutamaa työkaveria (miehiä), naapuria (vastapäinen omakotitalo), lapsen päiväkotikaverin isää.
Naapuri saisi tulla
Firman CIO. Olen runkannut katsellessani hänen pitämiä Teams-infotilaisuuksia. Valta kiihottaa ja onhan hän komeakin.
N37