Ketä himoitset salaa
Kommentit (165)
Ketä tahansa kaunista uhkeaa naista
Mummoja, olis ihanaa saada naida.
Vierailija kirjoitti:
Se on salaisuus..
Joo, älä kerro oikealle kädelle, voi tulla mustasukkaiseksi vasemmalle.
Työpaikan Nooraa. Meinasin laueta housuihini kun näin hänet ekaa kertaa kireissä pyöräilyshortseissa.
Himoitsen mökkinaapuriani, yhtä työkaveria, yhtä vanhaa panoa jota näen joskus, ja yhtä tuttua jonka kanssa oli vähän jo sutinaakin.
Naimisissa olen, seksiä ei enää pariin vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Himoitsen mökkinaapuriani, yhtä työkaveria, yhtä vanhaa panoa jota näen joskus, ja yhtä tuttua jonka kanssa oli vähän jo sutinaakin.
Naimisissa olen, seksiä ei enää pariin vuoteen.
Olisi helpompaa jos näitä salahimon kohteita olisi useampikin kuten tuossa edellä. Itsellä vain yksi NIIN ihana, kohta 38 vuotias Tuomas. Totisesti kielto luo halun.
Haluaisin naida Leijonanluolan Jenni Kynnöstä. Kyllä saa himot pintaan tuo ihan tavallinen nainen.
Yhtä miespuolista taksikuskia, jonka kyydissä olin tänään pitkästä aikaa. Voisin olla valmis treffeille, mutta en tiedä, että onko hän varattu.
Juuri luennoinutta lehtoria, upee nainen ikää noin 55v? Minä m33v
Pojan uimakoulukaverin äiti. Varmaan alle 30v. Selvästi treenannut, ei rasvaa missään. Kiva pyöreä peppu ja littana vatsa. Pienet rinnat, joissa aina nöpöttää nännit uimapuku märkänä. Koitan olla tuijottelematta.
Vierailija kirjoitti:
Pojan uimakoulukaverin äiti. Varmaan alle 30v. Selvästi treenannut, ei rasvaa missään. Kiva pyöreä peppu ja littana vatsa. Pienet rinnat, joissa aina nöpöttää nännit uimapuku märkänä. Koitan olla tuijottelematta.
Katsoitko äidin haaroihin? Oliko posliini vai näkyikö karvoitus läpi kouhoumana?
Onhan niitä. Useampaa laulajaa ja ehkä yhtä koripalloilijaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä miespuolista taksikuskia, jonka kyydissä olin tänään pitkästä aikaa. Voisin olla valmis treffeille, mutta en tiedä, että onko hän varattu.
Kun olet seuraavan kerran kyydissään, pyydä häntä saunomaan luoksesi työvuoronsa päätyttyä. Sehän on hyvä perinteinen suomalainen tapa miesten tutustua toisiinsa. Pääset perille hänen parisuhdestatuksestaan ja siitäkin onko hän "samanhenkinen", ja ellei ole, et menetä kasvojasi mitenkään, se on saunailta kuin saunailta.
Vaimon hoikkaa, seksikästä kaveria, Miraa....