Ketä himoitset salaa
Kommentit (165)
Erästä varattua miestä. No onneksi saankin häneltä seksiä huomenna.
Tällä hetkellä jos saisin niin naisin yhtä työkaveria niin että oksat paukkuis. Rouva on niin herkku ettei mitään rajaa.
Mutta eihän se näinä metoo aikoina oo edes teoriassa mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä jos saisin niin naisin yhtä työkaveria niin että oksat paukkuis. Rouva on niin herkku ettei mitään rajaa.
Oletko varma, entä jos hänkin haluaakin sua? Millä alalla olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, entä jos hänkin haluaakin sua? Millä alalla olette?
Konttorirottia molemmat. Ala jääköön kertomatta.
Naapurin Teemua. Jumalaisen komea mies, ja vieläpä sinkku! Haluaisin ensitöikseni antaa sille pitkän suuseksisession.
Työkaveria. Harmi vaan että hän on naimisisaa.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveria. Harmi vaan että hän on naimisisaa.
Muuten oltaisiin jo pantu kuin kanit. Tiedän hänen myös himoitsevan minua.
Kaverin kohta 18 vuotta täyttävää pikkusiskoa. Ai että mikä ihana kaunotar hymykuoppineen ja pikkupeppuineen
Kaikkia hyväkroppaisia kivannäköisiä täysi-ikäisiä naisia.
Kaverin pikkuveljeä joka on vasta 15 mutta hänestä näkee että kasvamassa komeaksi kolliksi. Annan pojan kasvaa täysi-ikäiseksi ennen kuin yritän häntä.
- Abipoika20
Naapurini vaimoa. Jumalainen, hoikka, pitkäjalkainen, urheilullinen hymyilevä kaunotar. Olisi kiva leikkiä kolmisteen
En kerro, muuten asettamasi ehto ei täyttyisi.
Yläaste aikaista luokkakaveria, jota joskus kotibileissä päässyt pussailemaan ja kourimaan, hän on tutustunut puolisooni ja samalla minun kaverin vaimo. tämä blondi joskus jopa sanoi että haluaisi kostaa miehensä pettämisen minun kanssa.
odotan oikeaa hetkeä, että pääsisin nussimaan hänet puhki
Erästä lukiossa tapaamaani punapäätä. Hänen runsaat muotonsa ja erityisesti iso pylly saavat minut heti kiimaan.
Työkaveria. Ihan älyttömästi. Välillä mietin että onkohan se edes molemminpuolista ja jos ei niin kiva, toivottavasti mä en ole mitenkään liian ilmiselvä. Huomaakohan sen?
täällä oli aiemmin kirjoittanut näköjään joku konttorirotta. Osui
Se on salaisuus!!