Ketä himoitset salaa
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä jos saisin niin naisin yhtä työkaveria niin että oksat paukkuis. Rouva on niin herkku ettei mitään rajaa.
Mutta eihän se näinä metoo aikoina oo edes teoriassa mahdollista.
Oletko varma, entä jos hänkin haluaakin sua? Millä alalla olette?
Konttorirottia molemmat. Ala jääköön kertomatta.
Älä vaan sano, että IT-ala...
Vierailija kirjoitti:
Sannaa.
Marin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa miestä harrastuksen parista. Varattu on.
Anna palaa! Sen te naiset osaatte eli vokotella varattuja!
Oon mies.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia hyväkroppaisia kivannäköisiä täysi-ikäisiä naisia.
No mie oon täysi-ikäinen ja pian 40v. Kroppa on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia hyväkroppaisia kivannäköisiä täysi-ikäisiä naisia.
No mie oon täysi-ikäinen ja pian 40v. Kroppa on hyvä.
No tuuppa Turkuun niin tavataan. Nainen parhaassa iässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin pikkuveljeä joka on vasta 15 mutta hänestä näkee että kasvamassa komeaksi kolliksi. Annan pojan kasvaa täysi-ikäiseksi ennen kuin yritän häntä.
- Abipoika20
Mulla vähän sama tilanne. Kaverin pikkuveli on 17v. ja itse olen 21v. Vuoden ajan olen katsellut häntä ja kohta teen siirtoni.
Täällä kolmas joka oli samassa veneessä, nyt olen jo saanut kaverin pikkuveljen salaiseksi kumppaniksi. Vaikeata on salata asia kaverilta ja hänen perheeltään. Kundini asuu opiskelupaikkakunnallaan ja ainoa paikka missä voimme olla rauhassa kahden on hänen boksinsa siellä. Kaveri ihmettelee missä joka toisen viikonlopun vietän enkä voi kertoa että pikkuveljensä luona. Toisaalta en haluaisi valehdellakaan kun olemme olleet frendejä aina.
M22
Kupittaan sittarin leivostiskin naista joka aina hymyilee minulle pilke silmäkulmassa kun käyn ostamassa viinereitä
Vierailija kirjoitti:
Avokin tytärtä.
Täällä sama. Pari kertaa tullut nähtyä alasti. Ihanat pystyt rinnat ja timmi peppu
Mekkoon usein pukeutuvan erityisope Lotan muodokas peppu on himojeni kohde nro 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin pikkuveljeä joka on vasta 15 mutta hänestä näkee että kasvamassa komeaksi kolliksi. Annan pojan kasvaa täysi-ikäiseksi ennen kuin yritän häntä.
- Abipoika20
Mulla vähän sama tilanne. Kaverin pikkuveli on 17v. ja itse olen 21v. Vuoden ajan olen katsellut häntä ja kohta teen siirtoni.
Täällä kolmas joka oli samassa veneessä, nyt olen jo saanut kaverin pikkuveljen salaiseksi kumppaniksi. Vaikeata on salata asia kaverilta ja hänen perheeltään. Kundini asuu opiskelupaikkakunnallaan ja ainoa paikka missä voimme olla rauhassa kahden on hänen boksinsa siellä. Kaveri ihmettelee missä joka toisen viikonlopun vietän enkä voi kertoa että pikkuveljensä luona. Toisaalta en haluaisi valehdellakaan kun olemme olleet frendejä aina.
M22
Toisaalta tällainen tilanne on kutkuttava, kun pitää salailla asiaa.
Vaimon kaveria erikaa, ihana suht pitkä, hoikka pikkupylly. Näin kaupassa pari päivää sitten ja ai että ne minishortsit kun sais vetää alas ja tunkea naaman pyllyvakoon ja syödä kunnolla. Sdn hälkeen riisua erika alastomaksi ja nussia rajusti spermat suuhun ja pilluun
Naapurin Johannaa. Onhan se ihan kiva, kun saa haaveilla 😀, siihen se sit jääkin.
minun ja vaimoni lapsen ristiäisissä ollutta pappia. jumalaisen kaunis, isot rinnat ja leveä lantio. olen tutustunut liikunnan merkeissä ristiäisten jäkeen ja huomasin heti kemian välillämme. erään kerran siten suutelin ja hän vastasi siihen. tämä toistunut muutaman kerran ja viime kerralla kun suudeltiin ja kourin isoa persettä, kuulin kun hän sanoi: hyvä jumala anna mulle voimia vastustaa kiusausta. sanoin että haluan panna sua, vastasi, että ei voi ikinä tehdä sitä. haluan häntä ihan hulluna ja saa nähdä mitä tapahtuu. jotenkin tuntuu, että ei mene ihan panemiseksi asti, sen verran kunnollisen oloinen nainen.
Lähikaupan +50 kassarouvaa. Timmi blondi ja upea pylly loistaa tiukkojen työhousujen alta. Voisin kuvitella mikä peto pedissä.
M35
Työkaveriani. Ikävä kyllä tämä itseäni nuorempi vaalea kaunotar on varattu.
Tosin ei se mulle antais vaikka olis vapaa.
Yhtä ihanaa pientä naista..sää tiiät kyllä..
Anna palaa! Sen te naiset osaatte eli vokotella varattuja!