Ketä himoitset salaa
Kommentit (165)
Kuumaa miestä harrastuksen parista. Varattu on.
Vierailija kirjoitti:
Onko padel teidän harrastus? Niistä piireistä kyllä mies kokeilunhaluisen miehen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin pikkuveljeä joka on vasta 15 mutta hänestä näkee että kasvamassa komeaksi kolliksi. Annan pojan kasvaa täysi-ikäiseksi ennen kuin yritän häntä.
- Abipoika20
hyi s....na!
Mitä "hyi s.... na!"? Ei tuossa ole kyse mistään pedofiliasta, abipoikahan aikoo odottaa ihastuksensa kohteen täysi-ikäisyyttä ennen kuin alkaa piirittää ihastustaan. Aikuinen poika voi suhtautua siihen sitten kuten haluaa.
Esihenkilöäni. Ihanat pitkät hiukset ja runsas kroppa. Taitaa olla varattu, joten tyydyn kädettämään itseäni.
Lapseni päiväkodin hoitajaa jonka nimi alkaa T:llä. Jumankekka kun pääsisi
Tyttöystäväni siskoa. Jumaliste mikä herkkupeppu kaunotar.
Minäkin voisin sanoa, että himoitsen monia vastaantulevia naisia. Kesällä himot vaan lisääntyy, kun vaatteet vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko padel teidän harrastus? Niistä piireistä kyllä mies kokeilunhaluisen miehen löytää.
🤣😂 No nyt ei osunut. Ei ole padel ja nainen himoitsee miestä.
Lähikaupan kassaneitiä.
T. Setämies
Vaimoni siskoa. Fantasioissani vaimoni antaa luvan vietellä siskonsa ja suorastaan yllyttää tähän. Sopivassa tilanteessa panisin hänen siskoaan ja tämän jälkeen kertoisin vaimolleni kotona yksityiskohtaisesti mitä teimme. Lopulta vaimon ollessa kiihkosta sekaisin, harrastaisimme kiihkeää seksiä samalla, kun jatkaisin vaimon kiusoittelua kertomalla miten sisko otti suihin ja kuinka hyvältä hänen pillunsa tuntui lauetessani sisään.
Siiriä, täydellinen kroppa... Haaveksi jää varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin pikkuveljeä joka on vasta 15 mutta hänestä näkee että kasvamassa komeaksi kolliksi. Annan pojan kasvaa täysi-ikäiseksi ennen kuin yritän häntä.
- Abipoika20
Mulla vähän sama tilanne. Kaverin pikkuveli on 17v. ja itse olen 21v. Vuoden ajan olen katsellut häntä ja kohta teen siirtoni.
Yleensä minulla on aina joku ihastus, jota himoitsen, mutta tällä hetkellä en ole kehenkään ihastunut. Outoa. Vanhuus tulee.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoja mustia kaluja.
M30
Samoin. Ja olen saanutkin.
M36
Minä myös, eikä sitä tarvitse mitenkään salata ja hävetä.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kaveria Emmiä. Ai että mä hoitelisin sen perusteellisesti. Joka asennossa, nussisin, nuolisin ja kurkuttaisin.
Niin varmasti. Tositilanteessa seisoo sitten muutaman sekunnin ja jää Emmi hoitelematta.
hyi s....na!