Ketä himoitset salaa
Kommentit (165)
Varattua työkaveria. En epäröisi hetkeäkään, jos tulisi nahdollisuus edes väihäisimpäänkin kontaktiin.
Vierailija kirjoitti:
Varattua työkaveria. En epäröisi hetkeäkään, jos tulisi nahdollisuus edes väihäisimpäänkin kontaktiin.
Ajatuksen tasolla tämä. Toisaalta ajatuksen tasolla tunnen että pitää pysyä kaukana koska en voisi vastustaa itse tilanteessa. En vaan vois. Mulla on päivät pitkät sellaisia intuitiivisia ajatuksia joissa kosken, tartun, istun hajareisin syliin, laitan kädet hiuksiin, kosketan niskaa, suutelen kun oon tän ihmisen seurassa. Siis sellaistakin miltä tuntuu jos se suutelee mun sormia. Syöttää mulle tota ruokaa. Jos sitä vasten painautuu . Miltä sen stondis tuntuu vaatteiden läpi. Siis ihan kaikki mahdolliset kierrokset. Tällaisia kiusallisia intuitiivisia välähdyksiä. Aika hyvin ne saa pidettyä poissa jos ei vaan välitä siitä että sellasia tulee ja koittaa ajatella muuta ja jatkaa keskustelua normaalisti . On sama olo kuin seurustelusuhteen alussa kun ei voi pitää näppejään erossa toisesta, paitsi että me ei todellakaan seurustella. Hämmentävää, outoa, kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Isoja mustia kaluja.
M30
Samoin. Ja olen saanutkin.
M36
Roosaa himoitsen, enkä oikeastaan sitä edes pahemmin peittele. Tulisin mielelläni vaikka kolmanneksikin..
Vaimon kaveria Emmiä. Jokapäivä lataa instagramiin jonkun seksikkään kuvan, jolle on pakko runkata. Riittää myös ihan naamakuva, puhelimessa Emmille oma kansio, josta löytyy paljasta pyllyä ja AIn muokkaamia alastonkuvia.
runkkaan juuri kerrostalon saunaosastolla, joten kuvittelen että Emmi tulisi tänne tapaamaan minua. Emmi olisi nymfo ha kuullut vaimoltani isosta kullistani.
imisin emmin pillua ja persettä, makaisimmme suihkun alla 69ssä. Välillä antaisin hönelle kullia ja sitten taas imisimme toisia. Olisimme niin kiimassa ettei kiinnostaisi vaikka joku kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Teemua. Jumalaisen komea mies, ja vieläpä sinkku! Haluaisin ensitöikseni antaa sille pitkän suuseksisession.
Tule antamaan! T: Teemu
Kaverin vaimoa hannaa,ihanan seksikäs nainen, kerran päässyt hänen pillua maistamaan harmittavasti jäi homma kesken.nykyään vaan katseltava hänen kuvia ja runkata
Lähes jokaista vastaantulevaa naispuolista..kotona kun seksi loppunut aika lailla kokonaan
Töissämme käyvää Schenker-kuskia. Jotenkin saakelin kuuma nainen
omaa aikuista lasta. pitäisin isällistä kuria.
ei se ole mikään haave tai edes unelma mutta on se joka kerta kun somessa joku nainen lakkaa sen ensimmäisen viestin jälkeen pitää sitä sellaista mykkäkoulua niin se alkaa silloin aina kiihottaa mua
..enhän ole outo?
Vierailija kirjoitti:
Työkaveria🤤
tää on huono :(
Vierailija kirjoitti:
Töissämme käyvää Schenker-kuskia. Jotenkin saakelin kuuma nainen
tää on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin vaimoa hannaa,ihanan seksikäs nainen, kerran päässyt hänen pillua maistamaan harmittavasti jäi homma kesken.nykyään vaan katseltava hänen kuvia ja runkata
tämä on ihankamala.
Vierailija kirjoitti:
ei se ole mikään haave tai edes unelma mutta on se joka kerta kun somessa joku nainen lakkaa sen ensimmäisen viestin jälkeen pitää sitä sellaista mykkäkoulua niin se alkaa silloin aina kiihottaa mua
..enhän ole outo?
Sopivastinormaalia.
Itselläni parhaimpina päivinä tää sama ajatus. Jos itse olisin sinkku niin siinä vaiheessa himoni kohteen kumppani olisi vain hidaste, ei este. Mut molemmat varattuja.