IS vaalitentti just nyt suorana
Olisitko vuosi sitten uskonut, että aiheena on mahdollinen sota? Alkaa ahdistamaan.
Kommentit (149)
Halla-aholla meni posket punaiseksi, kun Olli antoi pitkin korvia Ylen rahoituksen leikkaamisesta. Oli kuin äidin pikku tuhmeliini yllätettynä pahanteosta.
En vieläkään tiedä ketä äänestäisin. Kunpa niinistö jatkaisi seuraavat 6 vuotta.
Aaltola ainut vakuuttava noista. Ja sopivin tehtävään mm. ulkomaanpolitiikan tutkijana.
Halla-ahoa ei missään nimessä, populisti työläisten kyykyttäjä joka ei ole edes inttiä käynyt.. Hohhoijaa. Luulee olevansa älykäskin, slaavilaisia kieliä on opiskellut.. Ei ikinä..
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään tiedä ketä äänestäisin. Kunpa niinistö jatkaisi seuraavat 6 vuotta.
No tässä yksi varteen otettava ehdokas, muitakin on.
Vierailija kirjoitti:
Stubb saa maksaa koulukiusaamisesta. T. Ennustajaeukko
Karman laki. Tässä se nyt kerrankin näkyy selvästi, miten toteutuu.
Sorti sokeaa. Siitä ei selviäkään Sori siitä meiningillään.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mutta kun kerran on pakko vaihtaa niin oman ääneni saa Halla-aho. Ainoa tolkkupäinen noista ehdokkaista vaikka ei täydellinen hänkään.
Sen sijaan joku stubbi olisi ihan katastrofi tällaisessa maailman ajassa kun ikinä ei tiedä millainen sammakko nyt loikkaa kun se suunsa avaa. Ja se avaa suunsa aivan liian hanakasti.
Parhaiten pärjäsi Halla-aho, ehdottomasti. Viisas mies, puhuu asiaa ja vastaa kysymykseen. Rehnin epävarmuus ja minä minä - asenne ei vakuuttanut yhtään. Todella nössö ja putkäsanainen selittelijä, kuka häntä jaksaa kuunnella. Urpilainenkin oli parempi, vaikka ei pressaainesta. Stubbilla oma teatterinsa, ei vakuuttanut.
Pekka oli aika hiljainen tänään. Li on fiksu, mutta väärä puolue.
Essayah on niin omahyväinen kova ja kolkko.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten pärjäsi Halla-aho, ehdottomasti. Viisas mies, puhuu asiaa ja vastaa kysymykseen. Rehnin epävarmuus ja minä minä - asenne ei vakuuttanut yhtään. Todella nössö ja putkäsanainen selittelijä, kuka häntä jaksaa kuunnella. Urpilainenkin oli parempi, vaikka ei pressaainesta. Stubbilla oma teatterinsa, ei vakuuttanut.
Rehn menetti ääneni suorastaan törkeällä vastauksellaan Halla-Aholle Yle-rahoituskysymyksen yhteydessä. Taidanpa sittenkin äänestää Jussia
Halla-aho oli paras. Viisas, rauhallinen, osaava eikä höpötä tyhjänpäiväistä, ulkoaopittua mantraa.
Kivat ja hyvän näköiset tenttaajat 🐷
P.S. En äänestä ketään. Valta kuuluu meille kaikille!
Jotenkin tämän tentin perusteella tuli sellainen jännä rauhallisuus, koska ei suomalaiset vaan voi olla niin sekaisin että menisivät äänestämään Stubbin kaltaisen tyypin presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehn menetti ääneni suorastaan törkeällä vastauksellaan Halla-Aholle Yle-rahoituskysymyksen yhteydessä. Taidanpa sittenkin äänestää Jussia
Sama juttu, tosi typerä veto. Rehn on pahasuopaisin koko joukosta, sellainen "minä minä"- tyyppi.
Nämä vaalit ovat surullinen testamentti Suomen politiikan tilasta. Ehdokkaat ovat järkyttäviä sekopäitä, erotuksena Li, Haavisto ok. On suorastaan kivuliasta kuunnella näitä yhdentekeviä hulluja kuten Maaltola, Styb, Rehn ja Halal-Aho, jopa Pallis onnistui erottumaan edukseen paikoin näiden pipipäiden keskellä, se kertoo paljon.
Toivoisin kakkoskierrokselle Rehniä ja Halla-ahoa. En ikinä olisi uskonut sanovani tätä, mutta jos vaihtoehtoina on pelle-Stubb ja Haavisto, niin silloin ehdottomasti nuo kaksi ovat fiksuimmat vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Stubb ja Rehn olivat hyviä. Urpilainen ja Andersson ovat kovaäänisiä huutajia. Essayah ok.
Stubb menetteli, mutta en tykännyt kuitenkaan. Rehn oli ihan kuutamolla, mielistelivät Jutan kanssa toisiaan. Jutta hölötti kuin akat yleensä. Hän on hyvä eu-komissaari, mutta ei pressa.
Rehn oli suuri pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, tosi typerä veto. Rehn on pahasuopaisin koko joukosta, sellainen "minä minä"- tyyppi.
Jep, yllätyin ihan, miten ilkeä osaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Haapala on niin ärsyttävä
Harmi vaan kun ei ole ehdokkaana.
-winner-
Jussista saamme koko kansan yhdistävän presidentin.
Eikö se jo puhu puolestaan että Hamas on käyttänyt omiin tarkoitusperiinsä palestiinalaisille osoitettuja varoja, rakentanut itselleen maanalaiset tunnelit, käyttänyt lapsityövoimaa rakentamiseen(lapsia kuollut maanalaisisa töissä kymmeniä), jne.