Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt tähän, että olen koko ajan kipeänä!!

Vierailija
16.01.2024 |

En pääse kierteestä näköjään millään eroon. Olen muutenkin ollut lapsesta asti pöpömagneetti ja varmasti saanut aina kaikki kiertävät taudit pahana päälleni. Nyt olen ollut syksystä asti tautikierteessä ja jatkuvasti kipeä ja, joka kerralla kunnolla kipeä eli en missään pikkuisessa nuhakuumeessa. Töissäkin olin jo esimiehen kanssa keskustelemassa tilanteestani. Ehdin olemaan kaksi viikkoa edellisestä taudista kuivilla ja nyt taas olen kipeänä ja sairaslomalla. Pelottaa töiden puolesta jo. 

Mikä tähän auttaisi? Terveyskeskuksessa ei oikein sanota juuta eikä jaata, mutta minkäs tälle voi? Vai voiko? Kaikki oman elämän suunnitelmatkin menee aina pilalle tämän takia. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa ollut kipeänä nyt puolen vuoden sisään noin kerran pari kuukaudessa, yleensä kuumeessa ja flunssassa olen sellaisen viikon. Ihmettelen vaikka juon kaljaa ja viinaa joka päivä ettei pöpöt pysy poissa.

Vierailija
42/43 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältteie sairaita ihmisiä niin et saa uusia pöpöjä. Hanki vastustuskykyä terveellisiä elämäntapoja noudattamalla. Muista lepo! 

Käy myös lääkärissä selvittämässä ettei oo mitään tulehdusta tms joka ylläpitää kipeää oloa. 

T. Nimimerkki samoja kokenut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ap jos käytännön kannalta voit, käyttää maskia kodin ulkopuolella. Esim vaikka vain jonkun kuukauden ajan. Se ei poista sairastumisalttiutta, mutta vähentää tarttumistilanteita. Voit sitten verrata sitä kuukautta muihin sairastumisten osalta.

Ehdottaisin myös tätä. Itsellä jo kokemusta siitä että toimii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi