Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkisiä paikalla? Näin unta, että ufot tulivat.

Vierailija
16.01.2024 |

Se oli tosi aidon tuntuinen uni. Ensimmäinen alus tuli tosta vaan keskellä kesäpäivää. En ole koskaan nähnyt mitään, mikä liikkuisi niinkuin se. Se oli ihan käsittämätöntä ja tajusi vaan, että ei ole ihmisen tekemä ja se liikkui jossain ulottuvuudessa, mitä meidän aivot eivät voi käsittää. Pelotti ihan hirveästi ja yritin pakoon, mutta valonväläys ja ne alieenit seisoivat mun takana ja tuntui, että ne tarkkailivat mua ikuisuuden. Mua pelotti niin hirveästi, olin silmät kiinni ja toivoin vain että, ne jättäisivät mut rauhaan. Sitten ne meni pois. Uni jatkui, niitä aluksia tuli ihan ihmeen muotoisina lisää. Sitten yötaivaalle tuli kaksi alusta ja heräsin siinä vaiheessa, kun juoksin vilttiin kääriytyneenä koirani kanssa metsään piiloon. 

Olo on ollut koko päivän tosi omituinen, raskas ja väsynyt. Korvat soivat, mitä ne eivät yleensä tee. Melkein traumaattinen kokemus, se pelon tunne oli niin aito ja hurja  :(   Tämän unen jälkeen olen kyllä varma, että ihmiskunta ei ole valmis kohtaamaan et:tä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saisipa uhvoukkelin persettä

Entä jos saatkin vielä, kun noin toivot ?

Vierailija
22/51 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyviksiä ja pahiksia. Myös vahtivia. Onneksi se oli vain uni. :) Joskus kanavoi kyllä kaikenlaista unissa, liekö sulla oli selkouni. Sitten voikin vähän maadoittaa ja kohottaa energiaa, kun herää. Ehkä verensokeri oli laskenut, oli nauttinut jotain illalla (tai eri päivänä) tai jokin taajuus, tuli hurjempi uni.

Tai kanavoit hyvin jotakin asioita, jostain ulottuvuudesta tai hivenen alemmasta astraalista. Usein ihminen heijastelee unissa aiemmin ajateltua tai nähtyä, vaikka videota. Pahis voisi kertoa myös että onkin eri laji kuin minä se näyttäytyy, jos on muuttanut muotoa. Ja osa kytkettynä keinoälyyn, joka tekee siitä kylmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Sanoisin myös että jos juot alkoholia yhtään elämässäsi (+joku lääke), sillä saa tuollaisen unen helposti kanavoitua jostain. Mitä lie maailmaa tai ajatuksia heijastelee.

Vierailija
24/51 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ajatellut, kun tv 6 ufojen arvoitus lauantaisin tulee, kertovat alienin sieppauksista jotka vievät munasoluja ja spermaa ihmisiltä, että MIKSI ? Tekeekö ne orjia niistä alkioista, ja puhuvat muka että tulevat apuun, esim ottavat pois aseet(ydin ym)  eikä sitä tapahdu. Luulen että valehtelevat, tehdäkseen oman etunsa asioita. Ajattelen kun ottavat noita asioita ihmisiltä, en usko että jonkin "hyvän" asian tähden.

Valtavan paljon tärkeämpi "miksi"-kysymys on, että miksi ihmeessä ihmiset ottavat todesta "ufojen arvoitus" -nimisen tv-ohjelman?

Vierailija
25/51 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ajatellut, kun tv 6 ufojen arvoitus lauantaisin tulee, kertovat alienin sieppauksista jotka vievät munasoluja ja spermaa ihmisiltä, että MIKSI ? Tekeekö ne orjia niistä alkioista, ja puhuvat muka että tulevat apuun, esim ottavat pois aseet(ydin ym)  eikä sitä tapahdu. Luulen että valehtelevat, tehdäkseen oman etunsa asioita. Ajattelen kun ottavat noita asioita ihmisiltä, en usko että jonkin "hyvän" asian tähden.

tämä ois hyvä pohtia, tää aihe

Vierailija
26/51 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ruvennut korvat soimaan. Olen siis tullut alienien kidnappaamaksi ja mahdollisesti sodomisoiduksi. 😢

Vierailija
27/51 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ufoa kun avasin tän ketjun, niin kaikissa viesteissä oli sama nimimerkki kirjoittajana :O

Vierailija
28/51 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olitte mieltä Ben Hansenin Ufojen arvoitus tv 6 ohjelmasta ? Niitä esitettiin 2 kautta. Itse ihmettelen miksi ei näytetä Kausi 2 osa 8/8 ,vai menikö se jo ?  D:

Vierailija
29/51 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia ?

Vierailija
30/51 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso tv kutoskanava lauantaisin Ufojen arvoitus-ohjelma

Lauantaina  tai sunnuntaina, kutoskanavalla "Ufojen arvoitus" ohjelma. Jos löydät yhtäläisyyttä, haastateltavien kokemuksiin ? Kun niin moni, kokee ympäri maailmaa samantapaisia asioita.

Näkeehän yllättävän moni tässä maailmassa uniakin.

Oikeesti. Miksi sekoittaa omaa mieltään tuollaisella?

Vierailija
31/51 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olitte mieltä Ben Hansenin Ufojen arvoitus tv 6 ohjelmasta ? Niitä esitettiin 2 kautta. Itse ihmettelen miksi ei näytetä Kausi 2 osa 8/8 ,vai menikö se jo ?  D:

En katso moisia.

Keskityn tähän ihan tavalliseen elämään.

Vierailija
32/51 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mielenkiinnon kohteet on monenlaisia.

Itse en ole kiinnostunut jostain oman mielen sekoittajista. En tykkää hysterisoida asioita.

Aivot on moninaiset. Unet on moninaiset.

Vierailija
33/51 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt monta kertaa ufoja. Sana ufo tarkoittaa tuntematonta. Ei automaattisesti ulkoavaruudesta tulleita. Toivon taas näkeväni niitä. Ehdottomasti uskon,että muuallakin on elämää kuin meillä telluksella.

Vierailija
34/51 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ufot unet ja henkisyys kuuluvat yhteen?

äh.

Vierailija
35/51 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole siis ainoa joka ihmetteli että tuliko se viimeinen jakso jo vai ei, koska odotin sitä,eikä sitä koskaan tullut. Aivan loistava ohjelma on! Discovery+:lla on kausi 1,jostain syystä siellä ei ole sitä toista kautta ollenkaan.

Vierailija
36/51 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kokemuksia ?

Kokemuksia? Ei kokemuksia vaan UNIA.

Vierailija
37/51 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli ilta Sanomissa kuva, joten...?

Vierailija
38/51 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten uhvot liittyvät henkisyyteen? 

Ennen nähtiin piruja ja enkeleitä. Nyt nähdään humanoideja. Samasta asiasta on todennäköisesti kysymys.

Vierailija
39/51 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtavan paljon tärkeämpi "miksi"-kysymys on, että miksi ihmeessä ihmiset ottavat todesta "ufojen arvoitus" -nimisen tv-ohjelman?

Iltiksessä kuva 10.4.2024    Mitä mielipiteitä, itse tiedän et Alieneita on, mut miettikääpä miks ottavat ihmisiltä "näytteitä" luvatta(kun halvaantunut, ei voi laittaa vastaan)  ???

Vierailija
40/51 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso tv kutoskanava lauantaisin Ufojen arvoitus-ohjelma

Lauantaina  tai sunnuntaina, kutoskanavalla "Ufojen arvoitus" ohjelma. Jos löydät yhtäläisyyttä, haastateltavien kokemuksiin ? Kun niin moni, kokee ympäri maailmaa samantapaisia asioita.

Kannattaa katsoa, ja sen jälkeen arvostella.

Tämä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme