Henkisiä paikalla? Näin unta, että ufot tulivat.
Se oli tosi aidon tuntuinen uni. Ensimmäinen alus tuli tosta vaan keskellä kesäpäivää. En ole koskaan nähnyt mitään, mikä liikkuisi niinkuin se. Se oli ihan käsittämätöntä ja tajusi vaan, että ei ole ihmisen tekemä ja se liikkui jossain ulottuvuudessa, mitä meidän aivot eivät voi käsittää. Pelotti ihan hirveästi ja yritin pakoon, mutta valonväläys ja ne alieenit seisoivat mun takana ja tuntui, että ne tarkkailivat mua ikuisuuden. Mua pelotti niin hirveästi, olin silmät kiinni ja toivoin vain että, ne jättäisivät mut rauhaan. Sitten ne meni pois. Uni jatkui, niitä aluksia tuli ihan ihmeen muotoisina lisää. Sitten yötaivaalle tuli kaksi alusta ja heräsin siinä vaiheessa, kun juoksin vilttiin kääriytyneenä koirani kanssa metsään piiloon.
Olo on ollut koko päivän tosi omituinen, raskas ja väsynyt. Korvat soivat, mitä ne eivät yleensä tee. Melkein traumaattinen kokemus, se pelon tunne oli niin aito ja hurja :( Tämän unen jälkeen olen kyllä varma, että ihmiskunta ei ole valmis kohtaamaan et:tä.
Kommentit (51)
Kohta on kesä, pääsette koskettamaan ruohoa ja ankkuroimaan itsenne takaisin todellisuuteen.
Ihan kaverin puolesta kysyn, että miten pätevöidytään henkiseksi? Riittääkö siihen oma ilmoitus, vai pitäisikö henkisyyden täyttää jotkut sisällölliset kriteerit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ufot unet ja henkisyys kuuluvat yhteen?
äh.
Koska ne liikkuvat astraalissa joskus, kuten ihminen. Ja muuttavat muotoa. Lisäksi voivat näyttää unia, aiheita ja seikkailuja - kanavoijan mukaan. Tai jokin muu olento. Alien voi olla fyysinen jopa kuten ihminen, kuulemma, älä kysy minä en tiedä siitä mitään. Mutta dimensionaalinen olento voi olla toisella taajuudella.
Saman tyylisiä ajatuksia mullakin...
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaverin puolesta kysyn, että miten pätevöidytään henkiseksi? Riittääkö siihen oma ilmoitus, vai pitäisikö henkisyyden täyttää jotkut sisällölliset kriteerit?
Ei ole tarkkaa kriteereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pakottaako perää?
Ufoukkelit tekevät usein tutkimuksia anaalisondilla ja se on aika paksu.
Tuo anaalin luotaus oli kyllä kauhea kokemus. Muuten ufoista ei ollut haittaa.
Joillain on aivot päivisin niin tyhjäkäynnillä, että öisin ne keksii itselleen viihdyttäviä unosia.
Mitä ne ufot muka etsii ihmisten perseistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olitte mieltä Ben Hansenin Ufojen arvoitus tv 6 ohjelmasta ? Niitä esitettiin 2 kautta. Itse ihmettelen miksi ei näytetä Kausi 2 osa 8/8 ,vai menikö se jo ? D:
En katso moisia.
Keskityn tähän ihan tavalliseen elämään.
Miksi luet näitä "moisia" ?
Vierailija kirjoitti:
Kohta on kesä, pääsette koskettamaan ruohoa ja ankkuroimaan itsenne takaisin todellisuuteen.
Ja pelätä punkkeja...
Vierailija kirjoitti:
Raamattu kertoo, että avaruudessa hyörivät olennot ovat itse asiassa pahuuden henkiolentoja:
"pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita --- pahuuden henkiolentoja taivaan avaruuksissa." Ef. 6:12
Mielenkiintoista. Kun tuohon yhdistää Hesekielin näyt, niin ennen vanhaan puhuttiin ufoista enemmän kuin nykypäivänä ufokonferensseissa.
Koska ne liikkuvat astraalissa joskus, kuten ihminen. Ja muuttavat muotoa. Lisäksi voivat näyttää unia, aiheita ja seikkailuja - kanavoijan mukaan. Tai jokin muu olento. Alien voi olla fyysinen jopa kuten ihminen, kuulemma, älä kysy minä en tiedä siitä mitään. Mutta dimensionaalinen olento voi olla toisella taajuudella.