Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tuotteet muiden ostoskoreissa herättävät teissä ihmetystä?

Vierailija
15.01.2024 |

Mm. Kokis, energiajuomat, HK:N sininen.

Kommentit (199)

Vierailija
161/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinkelit. Eiväthän ne ole edes hyviä. Tiedän ettei makuasioista voi kiistellä, mutta nykyään on laaja valikoima kaikkea maukkaampaa kahvin kanssa. 

Kovat Ykkösrinkelit on ihan superhyviä <3 

Vierailija
162/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika häiriintynyt tai yksinäinen pitää olla siinä vaiheessa jos ruokakaupassa kiinnostaa toisten ostoskärryjen sisältö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kärry täynnä tavaraa edessä olevalla. Kyllä katson mitä hän ostaa. Vanukkaita, imeliä jukurtteja, perunalastuja, limsoja, vaaleaa leipää, pizzoja... lonkeroja, kaljoja...

Vierailija
164/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,aina kaupasta ulos päästyäni ja viimeistään kotona alan paheksumaan naapurin Pentin ostoksia,sipsiä ja kokista,taas!

Vierailija
165/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minne sitä silmänsä siinä laittaa? Pitääkö yrittää kaikin keinoin välttää katsomasta edellisen ostoksia? Katson sitäkin miltä asiakas näyttää, miten kohtelee myyjää, onko ripeä vai hidas ym. Siinä omaa vuoroa odottaessa voi havainnoida.

Vierailija
166/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia mitä olen koskaan ihmetellyt, oli oltermanni-juuston määrä venäläisten ostoskärryissä. Hyvä että Prisman kärryjen reunat riitti.

Ne osti oltermannia paljon, koska se oli täällä huomattavasti halvempaa kuin Venäjällä.

Vierailija
167/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää ostoksia,mutta jos HK:n sinistä ostaa,ihmettelisin kuka tykkää,kun niin jauhosen makusta entisaikoihin verrattuna

Vierailija
168/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveät määrät epäterveellistä maitoa, jogurttia yms. paskaa.

Maito ja jogurtti ovat terveellisiä. Pölhö. 

Vierailija
169/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan jotenkin outo, kun mua ei kiinnosta mitä muut ostaa? En vaan kiinnitä mitään huomiota ihmisten ostoksiin, edes siinä kassahihnalla en vaan näe niitä ollenkaan. Ainoa juttu, mikä voi pistää silmään on se, jos jollain on oikeasti kärry täysi ja summa sitten kolme sataa, niin saatan ajatella että oho. 

En mäkään,oon välil viel omissa ajatuksissani,paitsi jos kassalla menee hiton pitkään jos joku ostaa hirveesti,ni herään et mikäs tässä maksaa

Vierailija
170/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia mitä olen koskaan ihmetellyt, oli oltermanni-juuston määrä venäläisten ostoskärryissä. Hyvä että Prisman kärryjen reunat riitti.

Ne osti oltermannia paljon, koska se oli täällä huomattavasti halvempaa kuin Venäjällä.

On monia suomalaisia tuotteita, joista venäläiset pitävät enemmän kuin oman maansa vastaavista tuotteista. Esimerkiksi suomalaisesta kahvista ja maitotuotteista sekä suklaasta pitävät ihan yhtä paljon kuin suomalaisetkin. Lisäksi moni käy rajan takaa ostoksilla harvemmin, vaikkapa kuukauden välein, joten tavaraa ostetaan kerralla enemmän. Itäisessä Suomessa tuollainen on aivan tavallinen näky, vähän kuin suomalaiset ostoksilla Tallinnassa.

Vierailija
171/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä katselen muiden asiakkaiden ostoskoreja esimerkiksi kassajonossa seistessäni ja ihmisten lapatessa ostoksiaan hihnalle, mutta en sillä tavalla arvostelevassa mielessä. Siitä saattaa saada omiin ostoksiinkin jotain inspiraatiota, kun näkee jossain toisessa korissa jotain tiettyä tuotetta. Itselleni on käynyt useammankin kerran näin, että olisi jäänyt kokeilematta jotain tuotetta ellei sitä olisi nähnyt olevan korissa jollain toisella asiakkaalla.

Vierailija
172/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitkään. En katsele toisten ostoksia.

Vierailija
173/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itse mitä haluan niin en katsele muitten ostoksia.

Vierailija
174/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan jotenkin outo, kun mua ei kiinnosta mitä muut ostaa? En vaan kiinnitä mitään huomiota ihmisten ostoksiin, edes siinä kassahihnalla en vaan näe niitä ollenkaan. Ainoa juttu, mikä voi pistää silmään on se, jos jollain on oikeasti kärry täysi ja summa sitten kolme sataa, niin saatan ajatella että oho. 

En mäkään,oon välil viel omissa ajatuksissani,paitsi jos kassalla menee hiton pitkään jos joku ostaa hirveesti,ni herään et mikäs tässä maksaa

Suurin osa on tällaisia. Tönöttävät vaan nukuksissa jossain kaikkien tukkeena eivätkä huomaa yhtään mitään.

Vierailija
175/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan normaalia kyllä mutta lähes yksinomaan ostetut pakaste pitsat ja varsinkin roiskeläpät kiinnittää huomiota ja seurana sitten olut salkku.

No mitä johtopäätöksiä tuosta voi vetää? Jollain voi alkaa loma ja vetää herkkuja sen kunniaksi? (Joillekin noi voi olla herkkuja.) Eikä kai kaljasalkun ostaminen välttämättä sitä tarkoita, että ostajan on pakko vetää ne kaljat kerralla?

Vierailija
176/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekis mieli joskus sanoa todella ylipainoiselle kellä on kärryssä sipsejä, limukkaa, roskaruokaa, pelkkiä herkkuja siis.  Usein mennyt ennen tai jälkeen kassahihnalle, itselläni mm salaatti annoksia, kanaa, vissyä, siinä tuntee itsensä terveellistä elämä viettäväksi ja hyvinvoivaksi..  En voi katsoa sitä lihavuusleikkaus ohjelmaakaan kun ällöttää, yök, näytetään kun syövät ja rasva valuu pitkin rinnuksia, sitte itketään ku painaa yli 200kg.. 

Elä ja anna elää. Minua ei haittaa eikä kiinnosta laihan tai lihavan ostokset sen enempää kuin muidenkaan. Miksi pitää vihata jonkun TOISEN ulkomuotoa tai painoa. Vihaa sinä vaan itseäsi vissy ostoksista, kun kraanasta tulee todella puhdasta vettä ja maksat jo siitäkin. 

Vierailija
177/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virvoitusjuomien suuri määrä, Lidlissä monet ostaa vichyvettä, cokista tai muuta limsaa hirveitä määriä. Mihin ne niitä rahtaa?

Eihän kukaan juo 18 kpl puolentoista litran pulloa edes viikossa 

No en mä nyt viitsi repiä niitä vichyjä irti pakkauksesta ja mennä seuraavana päivänä taas kauppaan. Kyllä meillä menee se 12 isoa vichypulloa viikossa helposti. Cokista ei mene koko pakkausta, mutta ostan sen kerralla, on helpompaa niin.

Vierailija
178/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä ei kunnon juustoa tehdä. Tämä venäläisten tuttavien itsensä mukaan. 

Vierailija
179/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveät määrät epäterveellistä maitoa, jogurttia yms. paskaa.

Maito ja jogurtti ovat terveellisiä. Pölhö. 

Onko jogurttikin? Paljon rasvaa ja hirveästi sokeria.

Vierailija
180/199 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottaminen on vaan tylsää. Itsepalvelukassoilla ei ehdi katselemaan mitä viereinen on ostamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä