Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei uskalla tehdä aloitetta?

Vierailija
15.01.2024 |

Suurin syy on epäonnistumisen pelko. On vain yksi mahdollisuus tehdä naiselle aloite. Jos silloin jäätyy tai sanoo jotain jännityksen vuoksi jotain typerää, on aloite mennyt mönkään. Mies odottaa täydellistä tilaisuutta, joka voi kestää liian pitkään ja koko juttu kuivuu kokoon.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koska en halua loukata ketään, olen tietoisesti ja tarkoituksella pienentänyt aloitteideni "voimakkuutta" tai "agressiivisuutta", ja luotan aiempaan verrattuna paljon pienempiin eleisiin."

Oletko koskaan ajatellut että ehkäpä ne naiset eivät ennen vanhaankaan tykänneet niistä agresiivisista lähestymisistä mutta eivät vain uskaltaneet sanoa mitään koska se oli sen ajan tapa lähestyä?

Eli miehen vika kun nainen ei uskaltanut sanoa ja kiltteyttään meni sitten naimisiin ja teki lapsia.

No ei se ollut kenenkään vika vaan maailma oli ennen sellainen. Silloin ei ollut tapana suuttua siitä jos joku mies nipisti takapuolesta koska silloin olisi ollut tiukkapipo mutta ei se tarkoita että naiset olisivat siitä oikeasti tykänneet.

Naimisiin muuten mentiin yleensä sen kanssa johon ihastuttiin eikä sen kanssa joka kouri eniten ja lähestyi agressiivisimmin.

Vierailija
22/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittääkö miehet  tisiaan näin paljon, että sanovat jotain tyhmää ja munaavat itsensä? Itse olen tainnut törmätä vain pelimiehiin koko aikisikäni, koska heiltä ei tunnut sanat (valheet)  loppuvan  :/  :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpön koko aloituksen väite. Ihan kuin naiset muka jostain yhdestä kerrasta päättäisivät koko loppuelämänsä kohtalon ja siihen kuuluvat ihmiset - ja jos mies mokaa, niin se on sitten siinä. Mitä typeriä väiitteitä ja luuloja.

Jos tulee samantien lemput naiselta, niin taustalla on silloin joku isompi syy kuin se aloitteen tekijä. Lemput voi tulla esim. siitä syystä, että naisella on sen hetkisessä elämässään niin paljon muuta, ettei siihen sovi mies. Ehkä joku läheinen on sairas. Ehkä hän on päättänyt omistautua itselleen, ystävilleen ja harrastuksilleen seuraavina vuosina. Tai ehkä opiskelulle. Tai suunnittlee muuttoa toiselle paikkaunnalle. Tai hänellä on jotain muuta, mitä miesystävän olemassaolo haittaisi tai estäisi.

Harva mies sentään niin etova on, että sen takia tulee naiselta pakit kertayrittämällä.

Vierailija
24/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Nykyään sosiaaliseen koodistoon kuuluu lisäksi mahdollisuus uhriutumiseen ja loukkaantumiseen, joka tekee miehestä heti väärintekijän. "

Höpsistä. Pelkkiä tekosyitä ja juurikin sitä uhriutumista. Ei ole itselle koskaan vastaan siitä että joku olisi loukkaantunut kohteliaasta lähestymisestä.

Hienoa jos sinulle ei ole koskaan käynyt niin. Alkuperäiseen kysymykseen vastaten totesin kuitenkin että ainakin omalla kohdallani on kyse juuri tästä. Koska en halua loukata ketään, olen tietoisesti ja tarkoituksella pienentänyt aloitteideni "voimakkuutta" tai "agressiivisuutta", ja luotan aiempaan verrattuna paljon pienempiin eleisiin.

En ole koskaan lämmennyt näille suoraan seksiä ehdottavilla tai suoraan käsiksi käyville. Hyvä aloite on mennä juttelemaan ja sitten johdattaa keskustelua oi

No tämä. Onko edes olemassa muita vaihtoehtoja?

Vierailija
25/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska en halua loukata ketään, olen tietoisesti ja tarkoituksella pienentänyt aloitteideni "voimakkuutta" tai "agressiivisuutta", ja luotan aiempaan verrattuna paljon pienempiin eleisiin."

Oletko koskaan ajatellut että ehkäpä ne naiset eivät ennen vanhaankaan tykänneet niistä agresiivisista lähestymisistä mutta eivät vain uskaltaneet sanoa mitään koska se oli sen ajan tapa lähestyä?

On täysin mahdollista että siihen aikaan ei lämmetty sellaisesta lähestymisestä, mutta se oli ikään kuin se "standardi" silloin, eikä muunlaista oikein ymmärretty varsinaiseksi lähetymiseksi. Jos vaan hieman moikkasi kiinnostavan tuntuista naista ja jatkoi sitten omiin oloihin niin ei sitä kukaan mieltänyt lähestymiseksi, kun kaikki odotti että mies tulee luokse ja juttelee ja yrittää tutustua. Nykyään onneksi voi ottaa ns rauhallisemmin ja se on ihan yhtä oikea lähestyminen, sillä erolla että kenekään oloa ei tee vaivautuneeksi.

Vierailija
26/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittääkö miehet  tisiaan näin paljon, että sanovat jotain tyhmää ja munaavat itsensä? Itse olen tainnut törmätä vain pelimiehiin koko aikisikäni, koska heiltä ei tunnut sanat (valheet)  loppuvan  :/  :/

Noin siinä on sinulla käynyt. Jos mies pitää naista pantavana, mutta ei tunnepuolella ei säväytä kovin paljon, on paljon helpompi tehdä aloite ilman paineita epäonnistumisesta. Ei hirveästi haittaa silloin vaikka tulisi pakit.

Vierailija
27/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten uskallat sitten siinä parisuhteessa saada suun auki jos et uskalla edes ensimmäistä aloitetta tehdä? 

En ymmärrä kommenttia. Se, että on rauhallinen eikä hyökkää siinä vaiheessa vieraiden naisten puheille ei tietenkään tarkoita etteikö parisuhteessa voisi keskustella asioista järkevästi.

Vierailija
28/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen vika kun nainen ei uskaltanut sanoa ja kiltteyttään meni sitten naimisiin ja teki lapsia.

Ei näytä olevan suomalainen kulttuuri ihan hallussa sinulla. Et ilmeisesti koskaan ole jutellut niiden ennen vanhaan eläneitten kanssa seksuaali- ja parisuhdeasioista. Kannattaisi.

Vierailija
29/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset itkee kun mies ei tee aloitetta.

Olisitte ajatellut kun MEETOO  oli teille kova juttu.

Nyt kärsikää, itkekää.

Vierailija
30/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vain yksi mahdollisuus?

Toki jos on yöelämässä pokaamassa seuraa mutta näin normaalielämässä.

Kemia syntyy joko heti tai sitten ei ollenkaan, näin olen naisilta kuullut kerta toisensa jälkeen. Tästä johtuen on todellakin vain yksi mahdollisuus, jonka esimerkiksi hieman väärin valitut sanat, ajoitus tai pienikin epäröinnin tai epävarmuuden näyttäminen voi tuhota hetkessä.

Miehen on oltava varsinkin alussa jatkuvasti se kaikkein paras versio itsestään, mikä on omiaan lisäämään stressiä ja tekemään koko tutustumisprosessista epäluonnollisen ja jopa ahdistavan.

Vierailija
31/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi söpöä, jos huomaisin miehen jännittävän ja puhuvan hölmöjä. Jos olisi kiinnostava mies, niin ei sillä olisi niin väliä miten keskustelu alkaa. Olisin iloinen, että alkoi jotenkin.

Vierailija
32/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemia syntyy joko heti tai sitten ei ollenkaan, näin olen naisilta kuullut kerta toisensa jälkeen. Tästä johtuen on todellakin vain yksi mahdollisuus, jonka esimerkiksi hieman väärin valitut sanat, ajoitus tai pienikin epäröinnin tai epävarmuuden näyttäminen voi tuhota hetkessä.

Miehen on oltava varsinkin alussa jatkuvasti se kaikkein paras versio itsestään, mikä on omiaan lisäämään stressiä ja tekemään koko tutustumisprosessista epäluonnollisen ja jopa ahdistavan.

Se on totta että kemia syntyy joko heti tai sitten ei ollenkaan, mutta tässä ehkä tarkoitettiin juurikin niitä tilanteita joissa kemia syttyy heti? Silloin ei ole niin pienestä kiinni mitä sanoo, vaan liikkumatilaa on enemmän.

Vierailija
33/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten näin se on mennyt, siksi olikin positiivinen yllätys, kun vaikka vähän mokailinkin, nainen ihan mielellään jatkoi tapailua. Jälkikäteen ymmärrän, että ne jotka lopettivat yhteenkin mokaan, eivät olisi sittenkään olleet minulle sopivia, eli parempikin, etteivät antaneet siimaa turhaan.

Vierailija
34/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso osa naisista vieläkin arvostaa tällaista, en ymmärrä miksi? Eivätkö he arvosta toisten naisten tilaa, vaan haluavat kaikkien olevan kuin he.

Vierailija
35/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpönpöpön koko aloituksen väite. Ihan kuin naiset muka jostain yhdestä kerrasta päättäisivät koko loppuelämänsä kohtalon ja siihen kuuluvat ihmiset - ja jos mies mokaa, niin se on sitten siinä. Mitä typeriä väiitteitä ja luuloja.

Jos tulee samantien lemput naiselta, niin taustalla on silloin joku isompi syy kuin se aloitteen tekijä. Lemput voi tulla esim. siitä syystä, että naisella on sen hetkisessä elämässään niin paljon muuta, ettei siihen sovi mies. Ehkä joku läheinen on sairas. Ehkä hän on päättänyt omistautua itselleen, ystävilleen ja harrastuksilleen seuraavina vuosina. Tai ehkä opiskelulle. Tai suunnittlee muuttoa toiselle paikkaunnalle. Tai hänellä on jotain muuta, mitä miesystävän olemassaolo haittaisi tai estäisi.

Harva mies sentään niin etova on, että sen takia tulee naiselta pakit kertayrittämällä.

Et taida tunte yhtään naista. Ja kyllä olen nähnyt naisen tekevän juuri niin. Pieni änkytys jännityksestä ja peli selvä. Ja näitä on monia.

Vierailija
36/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naista joka ei merkitse mitään muuta kun hetken hauskaa on helppo lähestyä. Siksi onkin kummaa, että naiset arvostavat juuri tällaisia lähestymisiä. Kun oikeasti kannattaa katsoa hermostuneisuuden tasoa. Mitä hermostuneempi mies sitä enemmän on pelissä.

Vierailija
37/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf? Kyllä mulla ainakin lähes aina syy antaa miehelle pakit on ollut se mies itse, ei mikään muu syy. Olen saattanut olla avoin ajatukselle parisuhteesta, mutta se ei tarkoita että lähtisin tutustumaan keneen tahansa, joka tulee minua yrittämään. On mullakin hitto sentään jotain mieltymyksiä, millainen tahansa ei todellakaan kelpaa. Vielä käytöstä enemmän katson ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi