Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei uskalla tehdä aloitetta?

Vierailija
15.01.2024 |

Suurin syy on epäonnistumisen pelko. On vain yksi mahdollisuus tehdä naiselle aloite. Jos silloin jäätyy tai sanoo jotain jännityksen vuoksi jotain typerää, on aloite mennyt mönkään. Mies odottaa täydellistä tilaisuutta, joka voi kestää liian pitkään ja koko juttu kuivuu kokoon.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Itse jänistin lukemattomia kertoja ja jätin monet mahdollisuudet sikseen.

Sitten kerran olin jo taas melkein pakittamassa mutta jotenkin sain soperrettua sen ensimmäisen lauseen. Nyt ollaan naimisissa.

Vierailija
2/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei epäonnistuminen tietenkään mukavaa ole, mutta ei sen pelko ole mitenkään se suurin syy miksi aloitteiden tekoa vältellään. Suurempi syy on siinä ettei halua rikkoa kenenkään rajoja, tehdä kenenkään olosta epämukavaa. Joskus menneisyydessä oli ihan OK ottaa kohteliaasti kontaktia kiinnostavaan naiseen, ja sosiaaliset normit lähti siitä että kontaktin ottoon vastataan kohteliaasti, joka ns pakit antaen tai hyväksyvästi (törpöt lähestymiset olivat tietysti asia erikseen). Nykyään sosiaaliseen koodistoon kuuluu lisäksi mahdollisuus uhriutumiseen ja loukkaantumiseen, joka tekee miehestä heti väärintekijän. Normaalilla empatialla ja kohteliaisuudella varustettu mies ei tietenkään halua sellaiseen rooliin halua, vaan aloitteet tehdään nykyään paljon huomaamattomammin, tunkeutumisen riskiä minimoiden. Kohtelias nyökkäys ja pieni hymy esim on yleensä turvallinen tapa. Jos nainen sen perusteella haluaa tulla juttelemaan niin on tietysti tervetullut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää itseään liian rumana naiselle eikä uskalla tehdä aloitetta.

Vierailija
4/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Itse jänistin lukemattomia kertoja ja jätin monet mahdollisuudet sikseen.

Sitten kerran olin jo taas melkein pakittamassa mutta jotenkin sain soperrettua sen ensimmäisen lauseen. Nyt ollaan naimisissa.

Olen pahoillani puolestasi.. Voimia!

Vierailija
5/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole niin kiinnostavaa naista tullut vastaan että tekisi mieli aloitetta tehdä. 

Vierailija
6/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vain yksi mahdollisuus?

Toki jos on yöelämässä pokaamassa seuraa mutta näin normaalielämässä.

Vierailija
7/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi.. Voimia!

Miksi? Parasta jota minulle on koskaan tapahtunut.

Vierailija
8/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nykyään sosiaaliseen koodistoon kuuluu lisäksi mahdollisuus uhriutumiseen ja loukkaantumiseen, joka tekee miehestä heti väärintekijän. "

Höpsistä. Pelkkiä tekosyitä ja juurikin sitä uhriutumista. Ei ole itselle koskaan vastaan siitä että joku olisi loukkaantunut kohteliaasta lähestymisestä.

Vierailija
9/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Nykyään sosiaaliseen koodistoon kuuluu lisäksi mahdollisuus uhriutumiseen ja loukkaantumiseen, joka tekee miehestä heti väärintekijän. "

Höpsistä. Pelkkiä tekosyitä ja juurikin sitä uhriutumista. Ei ole itselle koskaan vastaan siitä että joku olisi loukkaantunut kohteliaasta lähestymisestä.

Hienoa jos sinulle ei ole koskaan käynyt niin. Alkuperäiseen kysymykseen vastaten totesin kuitenkin että ainakin omalla kohdallani on kyse juuri tästä. Koska en halua loukata ketään, olen tietoisesti ja tarkoituksella pienentänyt aloitteideni "voimakkuutta" tai "agressiivisuutta", ja luotan aiempaan verrattuna paljon pienempiin eleisiin.

Vierailija
10/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vain yksi mahdollisuus?

Toki jos on yöelämässä pokaamassa seuraa mutta näin normaalielämässä.

Jos nainen sanoo ei sen takia, että mies jäätyy juuri silloin tai sanoo jotain hölmöä jännityksen takia, nainen ajattelee tuolla miehellä olevan ruuvit löysällä eikä uutta mahdollisuutta enää tule.

Vierailija
11/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mennä aasiaan niin jää turha höpötys aloitteista ja kemioista kokonaan pois. Pääsee paljon vähemmällä aivojen kiehumisella. m38

Vierailija
12/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odottelin kerran kolme kuukautta sitä optimi tilaisuutta, mokasin kerran oikein pahasti, ja sitten lähestyin ja tervehdin. Tajusin jälkikäteen, että se hetki kun tajusin haluavani tutustua, olisi ollut se paras tilaisuus ja itse asiassa, jokainen kerta samassa huoneessa olisi ollut lähes yhtä hyvä.

Tapailimme aikamme, mutta arvomme erosivat sen verran, että ei kirvellyt kovin kovasti, kun hän halusi tapailun lopettaa.

Vierailija
13/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat aloitteeni eivät koskaan ole tuottaneet muuta kuin itsetuntoa murentavia pakkeja. Joten kyllä siinä ikäänkuin jotenkin alkaa tekemään mieli olla tekemättä niitä aloitteita. Aloitteelliset naiset itsekin sanoneet yksien pakkien jälkeen etteivät koskaan enää aloitteita tee, joten he varmaan tietävät millaista se on.

Vierailija
14/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska en halua loukata ketään, olen tietoisesti ja tarkoituksella pienentänyt aloitteideni "voimakkuutta" tai "agressiivisuutta", ja luotan aiempaan verrattuna paljon pienempiin eleisiin."

Oletko koskaan ajatellut että ehkäpä ne naiset eivät ennen vanhaankaan tykänneet niistä agresiivisista lähestymisistä mutta eivät vain uskaltaneet sanoa mitään koska se oli sen ajan tapa lähestyä?

Vierailija
15/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallat sitten siinä parisuhteessa saada suun auki jos et uskalla edes ensimmäistä aloitetta tehdä? 

Vierailija
16/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska en halua loukata ketään, olen tietoisesti ja tarkoituksella pienentänyt aloitteideni "voimakkuutta" tai "agressiivisuutta", ja luotan aiempaan verrattuna paljon pienempiin eleisiin."

Oletko koskaan ajatellut että ehkäpä ne naiset eivät ennen vanhaankaan tykänneet niistä agresiivisista lähestymisistä mutta eivät vain uskaltaneet sanoa mitään koska se oli sen ajan tapa lähestyä?

Eli miehen vika kun nainen ei uskaltanut sanoa ja kiltteyttään meni sitten naimisiin ja teki lapsia.

Vierailija
17/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykyään salillakaan tarvitse kävellä kun jonkun kameran edestä niin olet jo pervo mies netissä...

Vierailija
18/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa jos sinulle ei ole koskaan käynyt niin. Alkuperäiseen kysymykseen vastaten totesin kuitenkin että ainakin omalla kohdallani on kyse juuri tästä. Koska en halua loukata ketään, olen tietoisesti ja tarkoituksella pienentänyt aloitteideni "voimakkuutta" tai "agressiivisuutta", ja luotan aiempaan verrattuna paljon pienempiin eleisiin.

En ole koskaan lämmennyt näille suoraan seksiä ehdottavilla tai suoraan käsiksi käyville. Hyvä aloite on mennä juttelemaan ja sitten johdattaa keskustelua oikeaan suuntaan, jos toinen osoittaa olevansa kiinnostunut. Hyvin on toiminut miehiin tämä tyyli, että lähestyy ihmisenä eikä lihanpalana.

Vierailija
19/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole niin kiinnostavaa naista tullut vastaan että tekisi mieli aloitetta tehdä. 

Et ole tavannut vielä minua.

Vierailija
20/37 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten uskallat sitten siinä parisuhteessa saada suun auki jos et uskalla edes ensimmäistä aloitetta tehdä? 

Silloin kun tuntee jo toisen, on keskustelu todella helppoa. Ensimmäinen keskustelukerta kiinnostavan tuntemattoman naisen kanssa on haastavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä