Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana ihminen tuo Jens Kukka... not

Vierailija
11.12.2025 |

Tulee kamalat vibat jo valokuvan näkemisestä. Mitä kukaan on voinut nähdä tuollaisessa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpersu.

Vierailija
2/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän varmaan 20 vuotta sitten näyttänyt samalta. Näytitkö itse? Mikä hänessä on vastenmielisempää kuin kenessä tahansa Suomalaisessa 60 -vuotiaassa miehessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän varmaan 20 vuotta sitten näyttänyt samalta. Näytitkö itse? Mikä hänessä on vastenmielisempää kuin kenessä tahansa Suomalaisessa 60 -vuotiaassa miehessä?

Ei ole ruma, mutta henkii huonoa luonnetta.

Vierailija
4/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jens Kukkaa syytetään Aurin kanssa tehdyistä seksuaalirikoksista. Nämä hänen aiemmat suhteensa eivät koskaan nostaneet mitään syytteitä pahoinpitelyistä tms.? Ovat varmaankin katkeria erosta tjms.?

Vierailija
5/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta saisi leffasarjan Netflixiin, mutta päähenkilöt ovat aika tylsän oloisia. Viron mafia mausteena vois kiinnostaa katsojia. 

Vierailija
6/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko keskustellut hänen kanssaan henkilökohtaisesti vai perustatko inhosi keltaisen lehdistön kirjoituksiin? Itsellä on tapana tutustua ihmiseen henk.koht. eikä perustaa mielipidettä muiden puheisiin.

Vierailija
7/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jens Kukkaa syytetään Aurin kanssa tehdyistä seksuaalirikoksista. Nämä hänen aiemmat suhteensa eivät koskaan nostaneet mitään syytteitä pahoinpitelyistä tms.? Ovat varmaankin katkeria erosta tjms.?

Halusivat eroon, keinolla millä hyvänsä. 

Vierailija
8/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko keskustellut hänen kanssaan henkilökohtaisesti vai perustatko inhosi keltaisen lehdistön kirjoituksiin? Itsellä on tapana tutustua ihmiseen henk.koht. eikä perustaa mielipidettä muiden puheisiin.

Jahas, puolestaloukkaantuja.

Vierailija
9/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen sekunnin videopätkä kaverista nähty. Mikään ei viittaa minkäänlaiseen pahuuteen tai outouteen.

Ihmettelen yksineläjänä sitä miten sijaisperheen erottaminen aiheuttaa vanhemmille sellaista tuskaa kun julkisuudessa on monissa tapauksissa kuvattu. Olin luullut että ei-biologisista lapsista pidettäisiin vähemmän kuin "itse tehdyistä" lapsista.

Vierailija
10/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo pojan kertoman mukaan ollut parasta isämatskua, mutta otetaan nyt huomioon myös, että hän kertoo asiaa nyt omasta näkökulmasta, eikä ne aina ole 100% totuus. Omituisia kysymyksiä nuokin, että oliko poikien ovessa lukot ja saiko vanhemman tietokonetta käyttää. Ei meilläkään mitään lukkoja nuorten ovissa ole eikä minun konettani saa käyttää muut kuin minä, ilman lupaa ainakaan. Lapseni eivät halua käydä kanssani saunassa, suotakoon heille oma päätösvalta siinä. Mikä on toiselle normaalia, on toiselle epänormaalia. Jos Jensillä on ollut konttauskuva Annelista, eiköhän se ole heidän henkilökohtainen asia ja miksi poika tulkitsi isänsä naurun pahantahtoiseksi?

Vierailija
11/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo pojan kertoman mukaan ollut parasta isämatskua, mutta otetaan nyt huomioon myös, että hän kertoo asiaa nyt omasta näkökulmasta, eikä ne aina ole 100% totuus. Omituisia kysymyksiä nuokin, että oliko poikien ovessa lukot ja saiko vanhemman tietokonetta käyttää. Ei meilläkään mitään lukkoja nuorten ovissa ole eikä minun konettani saa käyttää muut kuin minä, ilman lupaa ainakaan. Lapseni eivät halua käydä kanssani saunassa, suotakoon heille oma päätösvalta siinä. Mikä on toiselle normaalia, on toiselle epänormaalia. Jos Jensillä on ollut konttauskuva Annelista, eiköhän se ole heidän henkilökohtainen asia ja miksi poika tulkitsi isänsä naurun pahantahtoiseksi?

lasten kertomuksissa mainittiin lukko ovessa.

Vierailija
12/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lapset opi tulkitsemaan vanhempiaan paljon paremmin kuin joku satunnainen ohikulkija. Ihan kokemuksesta. 

Vierailija
13/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuon jälkikasvun tarinoita kuuntelee niin aika paljonkin. Voi myös ottaa huomioon aiemmat tuomiot ja exän kertomukset. 

Vierailija
14/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, epäiletkö pojan kertomusta, jonka perusteella "isä" on saanut pahoinpitelytuomiot poikiensa hakkaamisesta? Ei parasta isämatskua, pikkasen vähättelyä, kun lapset eivät ole missään tekemisissä kun isä heidän mukaansa veti remmillä pitkiä päiviä. Poikien äiti-parka, joutunut antamaan lapset tuolle asumaan. 

Vierailija
15/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pojat asuivat Jensillä?

Vierailija
16/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen sekunnin videopätkä kaverista nähty. Mikään ei viittaa minkäänlaiseen pahuuteen tai outouteen.

Ihmettelen yksineläjänä sitä miten sijaisperheen erottaminen aiheuttaa vanhemmille sellaista tuskaa kun julkisuudessa on monissa tapauksissa kuvattu. Olin luullut että ei-biologisista lapsista pidettäisiin vähemmän kuin "itse tehdyistä" lapsista.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tallainen-on-jens-kukka/2048268

Hieno ihminen?

Vierailija
17/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää kukka käynyt mielentilatutkimuksissa. 

Vierailija
18/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, epäiletkö pojan kertomusta, jonka perusteella "isä" on saanut pahoinpitelytuomiot poikiensa hakkaamisesta? Ei parasta isämatskua, pikkasen vähättelyä, kun lapset eivät ole missään tekemisiss

Miksi siis äiti on "joutunut" antamaan pojat isälle? Mikä ongelma äidillä oli, että poikien on parempi hirviöisänsä luona?

Vierailija
19/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpersu.

Kyllä se taitaa olla vase m m i sto, joka on väkivaltainen. Hyvänä esimerkkinä Itsenäisyysaaton rauhallinen kulkue, mitä joka vuosi vasemmisto tulee sabotoimaan väkivallalla.

Vierailija
20/25 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko tää kukka käynyt mielentilatutkimuksissa. 

Pitäisikö hänenkin vain tarkistuttaa ferritiinitasonsa kun on noin kovin rasittunut?