Veronica Verho ja Juhani Koskinen: Ero!
Kommentit (193)
Mun perseni hajoaa ja maailma menee pillunpäreeksi, kun en tiedä miksi erosivat. 😭😵😭😭😭😵😵😵
Jotain siellä on tapahtunut, koska oli jo suunniteltu häitä jne., ettei olisi tälle Juhanille paljastunut jotain Veronican puuhista?
Olkaa huoleti, kyllä se vielä paljastuu ja luemme eron syyt lehdistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taas todistaa sen, ettei some kerro totuutta kenenkään elämästä ja ajatuksista. Nuo kaksi ovat vaikka missä netissä ja telkkarissakin hehkuttaneet ihanaa rakkauttaan ja hetken päästä onkin jo erottu.
Kyllä mulle sellainen hehkuttaminen on huono merkki. Yleensä ihmiset, jotka suhtautuvat vähän realistisemmin asioihin, muodostavat myös pidempiä parisuhteita.
Just tuon takia en enää käytä aktiivisesti somea (jos piipahduksia tällä palstalla ei lasketa.) Se maailma on niin feikki.
Tämän takia olen itsekin ajatellut poistua somesta kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taas todistaa sen, ettei some kerro totuutta kenenkään elämästä ja ajatuksista. Nuo kaksi ovat vaikka missä netissä ja telkkarissakin hehkuttaneet ihanaa rakkauttaan ja hetken päästä onkin jo erottu.
Kyllä mulle sellainen hehkuttaminen on huono merkki. Yleensä ihmiset, jotka suhtautuvat vähän realistisemmin asioihin, muodostavat myös pidempiä parisuhteita.
Just tuon takia en enää käytä aktiivisesti somea (jos piipahduksia tällä palstalla ei lasketa.) Se maailma on niin feikki.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😄😄😄😄😄😄😄😄🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mikä oli muka noin hauskaa?
Eihän tässä sen kummempaa ole kuin, että Juhani tuli järkiinsä.
häitä suunitelleet ja etsineet omakotitaloa turun seudulta
Olipas surullinen uutinen.
Toisaalta, nuoria kauniita, sosiaalisia ihmisiä, löytävät todennäköisesti hyvin pian uudet.
Ehkä ens viikolla suunnittelevat jälleen kerran häitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että taas jatketaan ystävinä ja koirat ovat vuoroviikoin toisen luona! Kyllä eroaminen on nykyään kivaa ja helppoa.
Ei se välttämättä kivaa ole, mutta kaverikin pitää eksän kanssa koirat yhteishoidossa ja koirat ovat sopeutuneet hyvin tähän. Innoissaan lähtevät aina kummankin luokse.
Hirttäisin itseni, jos olisin eksän kanssa jossain koirasuhteessa.
Toisille ne koirat ovat tärkeitä ja heille sopii tuo. Molemmat asuvat omakotitalossa isoine pihoineen ja koirille on myös isot aitaukset, jonne toinen käy jättämässä koiran hoitoviikon jälkeen. Eivät he edes aina tapaa kasvotusten. Toinen sanoo, että tuon koirat siihen ja siihen aikaan ja ei toisen tarvitse sieltä talosta tulla vastaan edes. Toiset ovat lapsisuhteess
Mulla on koira ja en ikinä ryhtyisi mihinkään vuoroviikkohommaan koiran takia exän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko heillä ikäeroa
10 vuotta
Vierailija kirjoitti:
puol vuotta niin juhani ilmoittaa uudesta rakkaudesta ja vauvasta
Jotenkin odottaisin Veronican olevan ensin seiskan palstalla jonkun uuden kanssa. Siitä on noin neljä vuotta, kun täällä on keskusteltu Veronican edellisen suhteen päättymisestä.
Nopealla googlauksella selviää, että
tämä Veronica: syntynyt vuonna -96
nyt eroon päättynyt suhde: alkanut vuonna 2020
Ja te täällä riudutte sivutolkulla oikein kimpassa tuon suhteen haudalla kuin olisi kyse jostain vuosikymmenien oikeasta elämänkumppanuudesta joka päättyi? :D Lol.
Ehkä ketjussa tosin on jotain teinejä koolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, naisella on tunnetusti hankala luonne.
Millainen hän sitten? Muistan seuranneeni häntä somessa aikoinaan, silloin ei ainakaan tällaista kuvaa vällittynyt.
Uutinen lapselle: Somen perusteella et saa kuvaa ihmisen todellisesta luonteesta. Siellä voi kuka tahansa vetää millaista roolia tahansa.
Nninkuin Sinkut paljaana ohjelma esim. todistaa. Tuollakin rooli paljastui itsestään alastonkuvia myyväksi kuolaaville ukoille. Kunnon persekuvasta saa 5000 e... Some joskus vääristää, mutta kun näitä itse koko kansalle kertoa retostelee, niin ne on uskottavia.
Tiiän yhen parin jotka osti yhteisen asunnon 3 vuotta seurustelun jälkeen. Tsiisus toivon heille eroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, naisella on tunnetusti hankala luonne.
Millainen hän sitten? Muistan seuranneeni häntä somessa aikoinaan, silloin ei ainakaan tällaista kuvaa vällittynyt.
Uutinen lapselle: Somen perusteella et saa kuvaa ihmisen todellisesta luonteesta. Siellä voi kuka tahansa vetää millaista roolia tahansa.
Nninkuin Sinkut paljaana ohjelma esim. todistaa. Tuollakin rooli paljastui itsestään alastonkuvia myyväksi kuolaaville ukoille. Kunnon persekuvasta saa 5000 e... Some joskus vääristää, mutta kun näitä itse koko kansalle kertoa retostelee, niin ne on uskottavia.
Miten näytetään noin härskiä ohjelmaa... Vielä kehuvat noin yökötävällä rahalla.. Nuorille tytöille on tosi huonoa esimerkkiä.. Joku Moukka vielä sanoi että on opettavainen jakso... Hyi kamalaa.
Mistä me tiedetään todelliset taustat. Aika halveksivaa arvella tuollaista ettei olla päästy väriteemasta yhteysymmärykseen.