Veronica Verho ja Juhani Koskinen: Ero!
Kommentit (193)
Oho, mitä ihmettä, olen suorastaan pöyristynyt tästä järkyttävästä uutisesta! Nyt on maailmankirjat sekaisin, miten tästä eteenpäin? Täykky unelmapari eroaa enkä käsitä miksi syynä on PAKKO olla lapsettomuus? Kaikki ei ole aina miltä somessa näyttää USEIN totuus on täysin muuta kuten taas saimme nähdä tämän muka unelmaparin tapauksessa. Nyt on heillä sitten hankaluuksia kun pitää koira ja asunto jakaa tai laittaa myyntiin, saisinko tähän kommentteja tukea ja keskustelua, miten ajattelette käyvän? Koko AAMUN olen miettinyt asiaa ja miten tästä eteenpäin? Olen pöyristynyt miten ihmiset AINA somessa esittävät kaiken olevan täydellistä, mutta totuus ei sitten olekaan sitä! Siis järkyttävää! Onneksi on tämä mahtava KESKUSTELUpalsta josta saan tukea ja ajatuksia tähän TÄRKEÄÄN asiaan. Keskustellaan asiallisesti ettei poistu.
Yllätyin erosta, sillä minusta olivat hyvä pari. Tuntuivat ihan toisilleen sopivilta. Olipas harmillinen uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaakohan Juhani takaisin Turkuun? Tai no, työpaikka taitaa olla nykyisin Helsingissä. Mutta on sydämeltään turkulainen ja käsittääkseni hänellä on edelleen se Portsan rempattu asunto? Nyt toki vuokrattuna jollekin.
Vuokralainen pihalle ja asunto on taas Juhanin koti. Työnsä voi hoitaa isolta osin etänä.
Vuokralaisella on kuitenkin vielä 6 kk aikaa asua kämpässä ja etsiä uutta asuntoa.
6kk on hyvin lyhyt aika. Täällä taas osa tekee asioista paljon vaikeampia kuin ne ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös näillä ollut pieniä eroja arvoissa? Olisiko se voinut vaikuttaa eroon? Juhani on toki somessa kovin muodikkaasti vasemmalla, mutta kevään eduskuntavaaleissakin taisi äänestää Kokoomusta (kuten moni urheilu- ja mainosalanihminen tekee). Veronica taas sitten aidommin vasemmalla. En tiedä, tälllainen fiilis vaan tullut. Juhani jakoi somessaan Kokoomuksen vaalilauseen vaalipäivänä, minkä ajattelin tarkoittaneen, että ääni meni sinne.
On myös tullut fiilis, että Juhani on ollut enemmän se rakastuneempi osapuoli. Joka on halunnut naimisiin, hääjuhlat ja sitoutua loppuelämäksi. Ehkä Veronican tunteet on vuosien varrella laimentuneet ja päätti nyt vuodenvaihteessa kertoa, että tunteensa on enää ystävyyden tasolla? Häiden siirtokin saattoi liittyä Veronican tunteiden epävarmuuteen? Pelkkää spekua kaikki.
Helpottiko? Tuliko kaikki speku varmasti nyt ulos vai pullottaako vielä?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että taas jatketaan ystävinä ja koirat ovat vuoroviikoin toisen luona! Kyllä eroaminen on nykyään kivaa ja helppoa.
Kyllä ennen oli paremmin!! Oli järjestetyt avioliitot ja kaikki. Ei tarvinnut itse miettiä milloin mennä naimisiin ja milloin erota! Eikä sitä kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaakohan Juhani takaisin Turkuun? Tai no, työpaikka taitaa olla nykyisin Helsingissä. Mutta on sydämeltään turkulainen ja käsittääkseni hänellä on edelleen se Portsan rempattu asunto? Nyt toki vuokrattuna jollekin.
Vuokralainen pihalle ja asunto on taas Juhanin koti. Työnsä voi hoitaa isolta osin etänä.
Vuokralaisella on kuitenkin vielä 6 kk aikaa asua kämpässä ja etsiä uutta asuntoa.
Täysin sopimuskysymys. Ei ole automaationa noin pitkä aika. Asioista voi sopia toisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on tasan 2 "hullua". Toinen käyttää emojeja ja toinen nimitunnistetta Moukka.
Ei, ainut hullu olet sinä, julkkisten kyttääjä ja haukkujahullu. Kateellinen ressukka.
On taas jätettävä tämä mt potilas yksin tänne hulluamaan.. Ei vastata tälle mätyskälle enää mitään.. 👍😄
Ei tämän hullun kanssa kannata keskustella. Sairas se on. Mehkatkoon yksi. 👍
Vauva.fi:n katkerien kanojen kotkotus on musiikkia korvilleni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on tasan 2 "hullua". Toinen käyttää emojeja ja toinen nimitunnistetta Moukka.
Ei, ainut hullu olet sinä, julkkisten kyttääjä ja haukkujahullu. Kateellinen ressukka.
On taas jätettävä tämä mt potilas yksin tänne hulluamaan.. Ei vastata tälle mätyskälle enää mitään.. 👍😄
Ei tämän hullun kanssa kannata keskustella. Sairas se on. Mehkatkoon yksi. 👍
Kovasti kuitenkin näyt keskustelevan itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös näillä ollut pieniä eroja arvoissa? Olisiko se voinut vaikuttaa eroon? Juhani on toki somessa kovin muodikkaasti vasemmalla, mutta kevään eduskuntavaaleissakin taisi äänestää Kokoomusta (kuten moni urheilu- ja mainosalanihminen tekee). Veronica taas sitten aidommin vasemmalla. En tiedä, tälllainen fiilis vaan tullut. Juhani jakoi somessaan Kokoomuksen vaalilauseen vaalipäivänä, minkä ajattelin tarkoittaneen, että ääni meni sinne.
On myös tullut fiilis, että Juhani on ollut enemmän se rakastuneempi osapuoli. Joka on halunnut naimisiin, hääjuhlat ja sitoutua loppuelämäksi. Ehkä Veronican tunteet on vuosien varrella laimentuneet ja päätti nyt vuodenvaihteessa kertoa, että tunteensa on enää ystävyyden tasolla? Häiden siirtokin saattoi liittyä Veronican tunteiden epävarmuuteen? Pelkkää spekua kaikki.
Helpottiko? Tuliko kaikki speku varmasti nyt ulos vai pullo
Lisään myöhemmin, jos mieleen tulee jotain muuta. Miksei saisi spekuloida? Kyllähän mm. Ensitreffit alttarille -parienkin erot kiinnostaa suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaminen on nykyään hippasen outoa...miksi hel vetissä pitää olla ystäviä??? joku syy eroon kuitenkin on
No miksi ei voi olla ystäviä? Kyllä minä olen eksän kanssa ystävä vaikka erosimme. Meiltä loppui rakkaus, mutta ystävyys jäi. Ei kaikki eroa riidoissa.
Minullakin on kaksi eksää ystävänä. Kumpikin haluaisi edelleen enemmän. Eli ei ole tasa-arvoinen ystävyyssuhde. Minulle tämä sopii, mutta itse en voisi kuvitella olevani ystävä jonkun kanssa jota kohtaan tunnen romanttista rakkautta ja/tai himoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpott
Saat spekuloida, miksen saisi kommentoida?
älä yleistä kiinnostuksenkohdettasi julkkisjuoruja koskemaan kaikkia suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko syy se, ettei Veronika voi saada lapsia ja mies haluaa. Tuli vaan mieleen.
Just sama mullakin tuli mieleen.
Niin, ja ainakaan ite en halua missään nimessä loukata kumpaakaan tällä asialla! Mä vaan olen nähnyt, että miesten vauvakuumetta aliarvioidaan aika isosti. En saisi tietenkään projisoida omia traumojani toisten tilanteeseen, tämä on sitä spekua, myönnän.
Voi muru, et sä sitä vastausta eroon täältä tule saamaan. Siinä mielessä spekuttelusi on täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa sellasen miehen /naisen itselleen jolla on jopa kymmenvuotta koirien takia entinen rakastettu kuvioissa.
En minä ainakaan.
Ei minua haittaisi yhtään. Ei ne nykyajan koirat kovin pitkään enää elä. Sulle ei varmaan käy, jos on yhteisiä lapsiakin?
Tämä ei nyt liity aiheeseen ollenkaan, mutta meinaatko että koirat elivät ennen pidempään?
Joo varmaan keskimäärin. Nykyään on pitkälle jalostettuja koiria, jotka eivät pitkällä iällä juhli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko syy se, ettei Veronika voi saada lapsia ja mies haluaa. Tuli vaan mieleen.
Niin, ja ainakaan ite en halua missään nimessä loukata kumpaakaan tällä asialla! Mä vaan olen nähnyt, että miesten vauvakuumetta aliarvioidaan aika isosti. En saisi tietenkään projisoida omia traumojani toisten tilanteeseen, tämä on sitä spekua, myönnän.
Voi muru, et sä sitä vastausta eroon täältä tule saamaan. Siinä mielessä spekuttelusi on täysin turhaa.
Mut sä löysit tästä ketjusheriffiydestä merkityksen elämääsi?
Mitä sitten? Ihmiset menee yhteen, toiset eroavat ja toiset jatkavat yhdessä hamaan hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa sellasen miehen /naisen itselleen jolla on jopa kymmenvuotta koirien takia entinen rakastettu kuvioissa.
En minä ainakaan.
Ei minua haittaisi yhtään. Ei ne nykyajan koirat kovin pitkään enää elä. Sulle ei varmaan käy, jos on yhteisiä lapsiakin?
Tämä ei nyt liity aiheeseen ollenkaan, mutta meinaatko että koirat elivät ennen pidempään?
Joo varmaan keskimäärin. Nykyään on pitkälle jalostettuja koiria, jotka eivät pitkällä iällä juhli.
Minä tiedän tosi monta koiraa, jotka ovat kuolleet ennen aikojaan syöpään. Ne on jouduttu lopettamaan kasvaimen takia. Kyllä kaikenlaiset sairaudet ovat yleistyneet nykypäivänä.
Muuhun en ota kantaa, mutta onpas jännä huomata että tämä ketju on jo valmiiksi "peukutettu" puolestani vaikka en ketjua ole avannut/lukenut aiemmin.
Tämä palsta on niiden syksyn uudistusten jälkeen ollut aivan kummallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluakkaan täällä muuta kun lääkehuurussa haukkua.
Onhan niillä kosteillä poikien reissuilla voinut tapahtua yhtä sun toista.