Veronica Verho ja Juhani Koskinen: Ero!
Kommentit (193)
Olen ollut pitkään sinkku, siis niin pitkään, että monet julkkikset on sinä aikana pariutuneet ja eronneet jo useampaan kertaan. Rakkausuutiset, etenkin näihin todella hyvin "matchaaviin" pareihin liittyen herättää haikeutta ja kateutta. Miksei koskaan voi itse rakastua? Sitten mietin näitä erouutisia nähdessäni, että jaha, olenpa säästynyt paljolta vaivalta, harmilta, sydänsurulta jne. kun olen vaan ollut itekseni ja tehnyt elämästäni mukavaa, oman näköistä ja ilman tarvetta kompromisseihin. Onhan siinä alkuvaiheessa ne hyvätkin hetkensä, mutta ei ehkä kuitenkaan maksa vaivaa, kun ero siitä kumminkin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaakohan Juhani takaisin Turkuun? Tai no, työpaikka taitaa olla nykyisin Helsingissä. Mutta on sydämeltään turkulainen ja käsittääkseni hänellä on edelleen se Portsan rempattu asunto? Nyt toki vuokrattuna jollekin.
Vuokralainen pihalle ja asunto on taas Juhanin koti. Työnsä voi hoitaa isolta osin etänä.
Vuokralaisella on kuitenkin vielä 6 kk aikaa asua kämpässä ja etsiä uutta asuntoa.
Vuokralaisen saa ulos kolmen kuukauden irtisanomisajalla, jos asunnonomistaja tai hänen perheenjäsenensä tarvitsee asunnon omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on tasan 2 "hullua". Toinen käyttää emojeja ja toinen nimitunnistetta Moukka.
Ei, ainut hullu olet sinä, julkkisten kyttääjä ja haukkujahullu. Kateellinen ressukka.
On taas jätettävä tämä mt potilas yksin tänne hulluamaan.. Ei vastata tälle mätyskälle enää mitään.. 👍😄
Ei tämän hullun kanssa kannata keskustella. Sairas se on. Mehkatkoon yksi. 👍
Juuri näin. Lääkitys ei ole kohdillaan..
Kohta tämä ketju lähtee.. Olen ilmoittanut kaikki viestit asiattomiksi, koska ne sitä on.
Voi miksi, niin herttaisen oloinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on tasan 2 "hullua". Toinen käyttää emojeja ja toinen nimitunnistetta Moukka.
Ei, ainut hullu olet sinä, julkkisten kyttääjä ja haukkujahullu. Kateellinen ressukka.
On taas jätettävä tämä mt potilas yksin tänne hulluamaan.. Ei vastata tälle mätyskälle enää mitään.. 👍😄
Ei tämän hullun kanssa kannata keskustella. Sairas se on. Mehkatkoon yksi. 👍
Juri näin.
Jatkaako mäyräkoirot somettelua?
Mulle tuli tästä uutisesta jotenkin vähän helpottunut olo. Pidän molemmista ja olen seurannut heidän suhdettaan alusta asti. Ovat varmasti olleet onnellisia ja rakastuneita.
Jotenkin helpottuneisuudella tarkoitan just sitä, että ihanaa, että elämä ei ole niin vakavaa. Myös maailman onnellisimmilta vaikuttava pari saattaa koska tahansa erota ja elämä jatkuu. Ihanaa, että nykyään uskalletaan tehdä ratkaisuja oma onni edellä, välittämättä muiden mielipiteistä. Toivon kaikkea hyvää heille.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tästä uutisesta jotenkin vähän helpottunut olo. Pidän molemmista ja olen seurannut heidän suhdettaan alusta asti. Ovat varmasti olleet onnellisia ja rakastuneita.
Jotenkin helpottuneisuudella tarkoitan just sitä, että ihanaa, että elämä ei ole niin vakavaa. Myös maailman onnellisimmilta vaikuttava pari saattaa koska tahansa erota ja elämä jatkuu. Ihanaa, että nykyään uskalletaan tehdä ratkaisuja oma onni edellä, välittämättä muiden mielipiteistä. Toivon kaikkea hyvää heille.
Outo toi sun kommentti välittämättä muiden mielipiteistä. Kysyykö joku oikeasti muilta mielipiteitä ollakko yhdessä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nää nykyajan suhteet on surullisia. Ollaan niin olevinaan rakastuneita sun muuta ja sitten päätetäänkin, että joo ei ollutkaan tarpeeksi hauskaa niin erotaan. Mitään vastoinkäymisiä ei kestetä, aina pitäisi olla ihanaa ja kivaa ja aina pyritään löytämään jotain vielä parempaa. Kertakäyttökulttuuria nuo parisuhteet nykyään on.
Minä ainakin olen kiitollinen, että elämme tällä hetkellä sellaisessa maassa ja sellaisella aikakaudella, jolloin meillä on vapaus erota. Ennen Suomessakin erolla on valtava stigma ja sitä pidettiin häpeällisenä. Yhteiskunnan painostuksesta ja taloudelisesta syistä jäätiin yhteen ja lopuelämä saattoi olla todella kurjaa, rakkaudetonta ja jopa kärsimystä. Se on kuulkaas onni, että meillä on mahdollisuus erota, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vaan todella erikoista jos suunnitellaan häitä ja yllättäen erotaan. Varmaan someen laitettu vaan kaikki kiva ja ihana. Onhan joku syy siihen eroon aina. Some juuri vääristää, näytetään vaan se kiiltokuvapuoli ja ehkä sitäkin joskus liioitellaan.
Anna olla jo 🥱
Alkuunkaan en uskonut tuon kestävän. Niin erilaisia
Kieltämättä erikoista, että julkisesti on vielä noin kk sitten postailtu kaasojen kesken tehdystä reissusta, ja häämekkojen sovittelua.
Ehkä kaikki tuo konkretisoituminen on sitten herättänyt jonkun ahdistuksen, who knows.
Tiedän aika monta ihmistä, jotka ovat sanoneet etteivät halua lapsia tai voivat olla ilmankin. Eron tullen kuitenkin heti tehty lapsi uuden puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se joka jättää, pitää kertoa sille toiselle syyt. ;) Ei saa jättää olemattoman tiedon varaan. Sitten kun se tulee mieleen mikä syy tai syyt oli.
Ei ole pakko kertoa syytä, mutta kunnolliset ihmiset yleensä tekevät niin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu .. Hhaukkumisketju.
Hau Hau röh röh ja nöff.
Juhani Koskinen paljastaa shokkieronsa syyn Seiskassa, rakkaus muuttui takaisin ystävyydeksi.
Kävin katsomassa molempien instat ja kyllä tällaisen 40+ tädin mielestä on erikoista ilmoittaa yhtäkkiä erosta, kun instat täynnä hääsuunnittelua yms. Ehkä ei ole päästy yhteisymmärrykseen häiden väriteemasta tms. 🙄
Onko hävinnyt viestejä. Koko ajan on kunnioitettavasti heitä kohtaan keskusteltu.
Ei ole nykysuhteissa sitkoa vähääkään. Mistähän tuo johtuu?