Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loistavaa journalismia taas

Vierailija
15.01.2024 |

Nyt on taas sellaista ajatusten Tonavaa että alta pois, miksi valtakunnan suurin lehti julkaisee tällaista sontaa

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010108433.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä artikkeli! Siinä kerrotaan asiasta josta todella kannattaa keskustella! Vai haluatko sinä että lehdissä olisi vain yhdentekevistä asioista kertovia juttuja.

Vierailija
2/8 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä artikkeli! Siinä kerrotaan asiasta josta todella kannattaa keskustella! Vai haluatko sinä että lehdissä olisi vain yhdentekevistä asioista kertovia juttuja.

Ilmeisesti ei tarvitse keskustella kun sinä tai ap ei kerro sanallakaan mitä artikkeli sisältää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari on aivan sekaisin. Varastelu trendaa, voisi vähän miettiä näitä artikkeleita

Vierailija
4/8 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin taso on just tuota. Tuokin minä-minä-minä maailma jossa noiden toimittajat tuntuu nykyään elävän on suoraan vasurianarkoilta kopsattu. Eli millään moraalilla ei ole väliä ja muille voi tehdä mitä lystää (varastaa, lyödä, tuhota) kunhan itse saa haluamansa. Ei ihme että moskova käyttää tuota porukkaa oman agendansa ajamiseen ja kaaoksen ja epävakauden luomiseen suomessa.

Ihan hesarille vinkiksi: jos köyhillä on nyt vaikeaa niin vika on täysin siinä teidän fanittamassanne mariinin hallituksessa ja sen tekemisissä. Eli syyttäkää itseänne ja massiivista mariinin fanituskampanjaanne isolta osin siitä että suomalaisilla menee surkeasti. 

Vierailija
5/8 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin taso on just tuota. Tuokin minä-minä-minä maailma jossa noiden toimittajat tuntuu nykyään elävän on suoraan vasurianarkoilta kopsattu. Eli millään moraalilla ei ole väliä ja muille voi tehdä mitä lystää (varastaa, lyödä, tuhota) kunhan itse saa haluamansa. Ei ihme että moskova käyttää tuota porukkaa oman agendansa ajamiseen ja kaaoksen ja epävakauden luomiseen suomessa.

Ihan hesarille vinkiksi: jos köyhillä on nyt vaikeaa niin vika on täysin siinä teidän fanittamassanne mariinin hallituksessa ja sen tekemisissä. Eli syyttäkää itseänne ja massiivista mariinin fanituskampanjaanne isolta osin siitä että suomalaisilla menee surkeasti. 

Olet ääliö.

Vierailija
6/8 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ääliö.

Ei ole peilin vika jos naamasi on vino. 

Vierailija
7/8 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku joutuu Suomessa näpistämään ruokaa välttääkseen nälkäkuoleman, on oikeistohallitus pienin tämän ihmisen ongelmista. Suomessa kukaan ei kuole nälkään, jos se on yhteiskunnasta kiinni. Ei kuollut vasemmistohallituksen, eikä kuole oikeistohallituksen aikana. 

Vierailija
8/8 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitä mieltä joku nobody-näyttelijä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän