Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vai että jokainen nainen saa noin vain seksiä jos vain haluaa

Vierailija
14.01.2024 |

No näin reilusti ylipainoisena 44-vuotiaana sinkkunaisena voin sanoa, että ei saa. Tai no varmaan saisi jos huolisi kenet tahansa. Mä en kuitenkaan huoli edes pelkään seksiin ketä tahansa, hyi hitto sentään. Enkä etsi mitään miesmallia tms. vaan ihan tavallinen mies käy. Reilusti ylipainoista en kyllä valitettavasti huoli, että ihan turha tyrkyttää sellaisia. Lievä ylipaino ei haittaa ja vastaavasti en sitten kyllä halua mitään todella laihaa miestä.

Turha myös tulla soittamaan suutansa mun ylipainosta koska mä pudotan koko ajan painoa. Olen tehnyt elämäntaparemonttia tässä viime kuukausien aikana ja paino on tippunut 15kg. Enkä ole kyllä muuten koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä reilusti ylipainoisen miehen kanssa. Suurin osa miehistä on ollut normaalipainoisia.

Kasvoiltani olen muuten ihan tavallinen, että ei tarvitse tulla haukkumaan rumaksi.

Mutta siis se seksi. Ei niitä miehiä joka nurkalla ole tarjolla. Vakipano mulla toki on, mutta seksiä liian harvoin mun makuun.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä oot ylipainoinen, mutta mies ei saa olla? Ollaanpas sitä nyt kaksinaismoralisteja. 

Vierailija
2/69 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuit nyt ittes pussiin. Saisit seksiä aina kun tahdot kunhan et ala valkkaamaan liikaa seksikumppania. Miehillä ei toimi sama, vaikka kuka tahansa kelpaisi niin semmoista ei vaan löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sä oot ylipainoinen, mutta mies ei saa olla? Ollaanpas sitä nyt kaksinaismoralisteja. 

Kyllä miehellä voi lievää ylipainoa olla, mutta ei reilua ylipainoa. Myös mulla on oikeus valita kenet huolin. Enkä aio olla loppuelämääni ylipainoinen vaan pudotan koko ajan painoa. En voi mitään sille, että en syty ylipainoisista miehistä. Yhtälailla jotkut miehet ei syty vastaavasti musta mun ylipainon vuoksi. 

Ap

Vierailija
4/69 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuit nyt ittes pussiin. Saisit seksiä aina kun tahdot kunhan et ala valkkaamaan liikaa seksikumppania. Miehillä ei toimi sama, vaikka kuka tahansa kelpaisi niin semmoista ei vaan löydy.

Miksi naiset ei saisi valikoida seksikumppania? En mä ainakaan pystyisi seksiin miehen kanssa joka ei mua miellytä. Olisi inhottavaa jos sellainen mies koskisi muhun. 

Vierailija
5/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aloittaja sanoi, tuo on se oletus. Mutta myös itsekin reippaasti ylipainoinen, eikä niin vähänkään. Pituutta 172, painoani en tiedä. Sen tiedän ettei Rustasta aikoinaan ostettu vaaka voi sitä näyttää. Jos laitan seuranhakuilmoituksen nettiin, se kyllä houkuttelee kaikki lihavuusfetissistä nauttivat apajille, eikä ruoasta tarvitse kyllä nälkää nähdä. Ainoa luotettava sekaiseuralainen onkin tyyny, dildo ja vanha koulukaveri, joka käy ajoittain pitämässä seuraa. Ja kiitos kysymästä, pärjään lasten kanssa ihan hyvin, eikä synnytyksessä tai odotuksessa ollut vaikeuksia, vaikkei raskaus ulos näkynytkää 

Vierailija
6/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus vaaka loppuu 150 jälkeen. Nostan hattua kun jaksat lasten kanssa

Vierailija
7/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on reilusti ylipainoa nykyään, kovasti menossa alaspäin Se taas vaihteeksi. Kotona en todellakaan saa seksiä koska haluan. Mutta kodin ulkopuolella ei ole mitään ongelmaa ja todellakin saa jopa valkata sen mukaan miltä tuntuu. Miehiä ei ole haitannut mun ylipaino ja kaikki on sanonut että on niin kaunis ja hyvä pillu ja perse ja kaikki. 

Vierailija
8/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin se, että seksiä saisi, mutta millaista ja kenen kanssa? Pääosa tarjokkaista on sellaisia, ettei kiinnosta. Joko vaan ihan väärän tyylisiä itselle, tai sitten kännissä olevia baareissa. Jos haluaa itseään sytyttävän miehen, ja seksiä selvinpäin, ei se ihan niin helppoa ole löytää ketään. Ja seksinkin tulisi olla hyvää, eli pitäisi löytää vuorovaikutustaitoinen ja kokeilunhaluinen kestävä mies.

Vierailija
9/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei ole joka nurkalla, mutta "vakipano on toki" ja "toki saisi miehiä, jos huolisi kenet tahansa"? Just joo. Kestämistä sinne.

Vierailija
10/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole saanut unelmieni naista. Epistä. Sentään 50v jo olen, mutta ei ole vaan naista kuulunut. Kaikki eivät saa.

Vierailija
11/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP valittaa jos et kelpuuta miestä joka sulle antaisi.

Vierailija
12/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi huolia kenet tahansa?

Ap

Vierailija
13/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin se, että seksiä saisi, mutta millaista ja kenen kanssa? Pääosa tarjokkaista on sellaisia, ettei kiinnosta. Joko vaan ihan väärän tyylisiä itselle, tai sitten kännissä olevia baareissa. Jos haluaa itseään sytyttävän miehen, ja seksiä selvinpäin, ei se ihan niin helppoa ole löytää ketään. Ja seksinkin tulisi olla hyvää, eli pitäisi löytää vuorovaikutustaitoinen ja kokeilunhaluinen kestävä mies.

Kyllä. Seksiä ei ole vaikea saada halutessaan. Mutta just se että tyyppi on mieluinen monella tapaa. Sen takia monesti pitää kieltäytyä ja sitten toisinaan seksikerta jää yhteen kertaan koska ei vaan ole riittävästi iloa.

Vierailija
14/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, onpa taas hauska ketju.

Ei saa seksiä = ei ota vastaan seksiä kuin tiukkoje kriteerien kautta.

Aika sama kun laiska ulisee siitä kun toiset saa 5k€ palkkaa. "niin määkin saisin, mutta en nyt just jaksa persettäni tästä nostaa."

Vierailija
15/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sama kun laiska ulisee siitä kun toiset saa 5k€ palkkaa. "niin määkin saisin, mutta en nyt just jaksa persettäni tästä nostaa."

Miksi teidän joidenkin mielestä naisten pitäisi huolia kuka tahansa petiinsä? Miksi pitäisi pakottaa itsensä seksiin ihmisen kanssa josta ei syty? En mä mitään ihmeellisyyksiä etsi vaan ihan vain tavallista miestä.

Ap

Vierailija
16/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei saisi valikoida seksikumppania? En mä ainakaan pystyisi seksiin miehen kanssa joka ei mua miellytä. Olisi inhottavaa jos sellainen mies koskisi muhun. 

Saat sinä nirsoilla, mutta älä sitten valita, jos jäät ilman.

ja ap:n ei tarvitse valittaa ollenkaan, kun sillä on nirsoilusta huolimatta vakipano

Vierailija
17/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi huolia kenet tahansa?

Ap

Siksi ettei tarvitsisi täällä valittaa ja uhriutua

Vierailija
18/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa pulleaa valasta. Valitettavasti sellainen vartalo ei kiihota yhtään. Sori. Pillua et läydä millään pyöreän vatsan ja roukkuvien rintojen alta, vain takaapäin pano onnistuu kunnolla. Vedän mieluummin käteeni.

Vierailija
19/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän joidenkin mielestä naisten pitäisi huolia kuka tahansa petiinsä? Miksi pitäisi pakottaa itsensä seksiin ihmisen kanssa josta ei syty? En mä mitään ihmeellisyyksiä etsi vaan ihan vain tavallista miestä.

Ap

Ei pitäisi vaan pitäisi ainostaan pitää kita kiinni jos ei kelpaa.

Vierailija
20/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehellä voi lievää ylipainoa olla, mutta ei reilua ylipainoa. Myös mulla on oikeus valita kenet huolin. Enkä aio olla loppuelämääni ylipainoinen vaan pudotan koko ajan painoa. En voi mitään sille, että en syty ylipainoisista miehistä. Yhtälailla jotkut miehet ei syty vastaavasti musta mun ylipainon vuoksi. 

Ap

Sulla on varaa valita etkä saa keneltäkään - voi kyynel. Saatko edes kriisiapua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän