Miehenä en katso televisiota ja haluan seksiä parisuhteessa
Onko minussa jotain vikaa? Sivuston naiset katsoo vain televisiota?
Kommentit (45)
Naisena minäkin toimin noin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Pointti oli, niin mikä?
Mutta naisena katsot televisiota, etkä halua seksiä?
Miten telkkarin katselu sulkee pois seksin harrastamisen? Mä haluaisin seksiä kyllä useammin, mutta ei näin sinkkuna ole niin helppoa. Vakipano on, mutta näemme mun mielestä liian harvoin.
Naisena en katso televisiota ja haluan seksiä.
Onko aloittajan kätöset lakanneet toimimasta vai mistä tämä seksin puute? Kokemusta aloittajalla on naisen kosketuksesta vain päiväkodin ajoilta
Ihan se ja sama mitä sä autisti haluat
Olen nainen. Mieheni sanoo joskus nätisti, että hän haluaisi pitää minua hyvänä. Siitä on vaikea kieltäytyä ja telkkari menee heti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mutta naisena katsot televisiota, etkä halua seksiä?
Naisena en katso televisiota ja haluan seksiä parisuhteessani.
Vierailija kirjoitti:
Naisena minäkin toimin noin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Pointti oli, niin mikä?
Että puhutte sivustolla vain tv ohjelmista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan se ja sama mitä sä autisti haluat
Mikä aloituksessa mielestäsi oli autistista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi meitä palstanaisia edelleen mietit, etkö hakenutkaan sitä aulista thaikkuvaimoketta?
Miksi sinä ruikutat ettei hyviä suomalaisia miehiä ole?
Vierailija kirjoitti:
Miten telkkarin katselu sulkee pois seksin harrastamisen? Mä haluaisin seksiä kyllä useammin, mutta ei näin sinkkuna ole niin helppoa. Vakipano on, mutta näemme mun mielestä liian harvoin.
Lukemisen osaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Naisena en katso televisiota ja haluan seksiä.
Ja keskustelet täällä mistä? Kaikki keskustelu on tv ohjelmista?
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittajan kätöset lakanneet toimimasta vai mistä tämä seksin puute? Kokemusta aloittajalla on naisen kosketuksesta vain päiväkodin ajoilta
Kasva aikuiseksi, opettele edes suomea ja välit tekstiin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tarkoittaa sitä että naiset haluavat vain peppuun panoa eikä oikeita seksiä.
Mistä löytyisi sulle se parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Uli uli, "mies katsoo urheilua ja lyö"! No onko se minun vika?
Pertti viimeksi sä hait niitä sinisiä pillereitä kun ei muuten pysty, ei se telkkarittomuus siihe auta yhtään.
Miksi meitä palstanaisia edelleen mietit, etkö hakenutkaan sitä aulista thaikkuvaimoketta?