Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petäjistön sisäpiiritietoa presidenttiehdokkaiden edesottamuksista vallan kabineteissa - mitä mieltä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon täysin. Pelottaa ja hävettää, että Stubbista tulee presidentti. Ainut lohtu, että jää hyvin todennäköisesti yhden kauden presidentiksi.

Vierailija
2/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin kohdalla uskon täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petäjistö on itse kokoomuslainen, joten jos haukkuu Stubbin niin silloin Stubbin on pakko olla sysipa*ka ihan oikeasti.

Vierailija
4/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on Helena Petäistö, ei Petäjistö. 

Vierailija
5/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petäistö on kaikille kateellinen ja katkera vihainen vanha akka. Ei mitään merkitystä lässytyksellään. 

Vierailija
6/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!

Vierailija
7/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja madame olisi voinut kirjoittaa dimension asemesta ulottuvuudesta. Asetti itsensä pienellä yksityiskohdalla itsensä tavallisen kansan yläpuolelle. Sekä kehui tulleensa Ranskan presidentin kättelemäksi, mitä monsieur ei taatusti muista.

Vierailija
8/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Lipponen näyttää olleen hyvä EU-kuvioissa aikoinaan Petäistön jutun perusteella. Myös Urpilainen oli hyvä alun virheiden jälkeen. 

Rehn saa kovasti kehuja sinnikkyydestään.

Vierailija
9/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbilla on mopo keulinut aivan älyttömästi ministerinä. Ei ole selvästikään ymmärtänyt omaa asemaansa kunnolla liikkuessaan kansainvälisissä kuvioissa.

Vierailija
10/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H. Petäistö on itse varsinainen julkisuustyrkky, pitää itseään asiantuntijana kun on jutellut monien valtion päämiesten kanssa. En laita hänen jaarituksille mitään painoarvoa hänen mielipiteille.

Vierailija
11/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H. Petäistö on itse varsinainen julkisuustyrkky, pitää itseään asiantuntijana kun on jutellut monien valtion päämiesten kanssa. En laita hänen jaarituksille mitään painoarvoa hänen mielipiteille.

No oli hän niin pitkään Ranskassa kirjeenvaihtajana, että ihan taatusti joku käsitys hänellä on asioista.

Vierailija
12/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petäistö, tyhjäntoimittajan aatelia 

Vierailija
13/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos 6 vuotta pressa, jolta voi odottaa ties mitä ulostuloja.

Siinä voi olla pääministerillä ja ulkoministerillä ja virkakunnalla hermot riekaleina.

Vierailija
14/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääs taas läpi se lista millainen narsisti on, sopii Stubbiin täydellisesti!

Vierailija
15/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai näinä someaikoina pidät vuosikymmenien uran ulkomaantoimittajana tehnyttä ammattilaista julkisuustyrkkynä? 😆

Vierailija
16/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas niitä ketjuja, jotka poistetaan.

Vierailija
18/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Rehn on pätevin eikä hänen lausuntoja tai yksityiselämän kiemuroita joudu kansa häpeämään.

Vierailija
19/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex on varsinainen öykkäri. Ei presidenttiainesta.

Vierailija
20/22 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, pahoittelut kirjoitusvirhe (Helena Petäistö tietysti). Itse olin siis jo melko varmasti äänestämässä Stubbia, mutta nyt meni holdiin. Emme Suomena kyllä tarvitse yhtäkään poliittista katastrofia vaan harkitsevan, suhteita rakentavan presidentin. Myös tuo Ylen lasten luokan tv-haastattelu kauhistutti, kuka preppaisi nyt nopeasti Stubbin yleissivistyksen yli 12v tasolle? Voi olla mahdoton tehtävä. Ehkä siis sittenkin Rehn. Haavisto liian kehitysmaihin kallellaan vielä nykyisessä maailmanpoliittisessa tilanteessa ja Urpilainen tuli takki auki näihin kisoihin, ei itse ole tosissaan/usko ja se heijastuu olemuksessa ja miten sanansa laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä