Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasia

Vierailija
14.01.2024 |

Haaveilen siitä että useampi mies käyttää minua. Ensin saunomme, löylyistä tunnelma tiivistyy. Päädymme harrastamaan seksiä. Saan maistaa monen kokoista ja tuntea ne myös sisälläni. Uuh. 

Nimimerkki varattu nainen 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioidaan yhdessä kik Sakurasi

Vierailija
22/28 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans haaveillut viime päivinä, että yks varattu kaverimies tulisi muhun, pienen ujostelun jälkeen, kovassa puutteessaan muhun kovaa takaa saunaillassa saunassa...sitten muut kaveriporukan miehet sattuis tulemaan takaisin saunaan ja alkaisivat vaatia osaansa, mihin tämä ystäväni suostuisi, mutta homma etenisi tyystin hänen ehdoillaan. Hän määräisi, mitä kukakin saa minulle tehdä ja samalla, kun mua pantaisiin useamman miehen toimesta, hän suutelisi minua sekä hyväilisi minua taitavilla, isoilla käsillään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kans haaveillut viime päivinä, että yks varattu kaverimies tulisi muhun, pienen ujostelun jälkeen, kovassa puutteessaan muhun kovaa takaa saunaillassa saunassa...sitten muut kaveriporukan miehet sattuis tulemaan takaisin saunaan ja alkaisivat vaatia osaansa, mihin tämä ystäväni suostuisi, mutta homma etenisi tyystin hänen ehdoillaan. Hän määräisi, mitä kukakin saa minulle tehdä ja samalla, kun mua pantaisiin useamman miehen toimesta, hän suutelisi minua sekä hyväilisi minua taitavilla, isoilla käsillään...

Kiitokset mielikuvista. Vaikutat hyvällä tavalla riettaalle. Vieteltävän kaverimiehen mukaan ottaminen fantasioihin on mielenkiintoinen yksityiskohta. Nautitko fantasissa miehen viettelystä, vai onko mies muuten vain sellainen jota mietit omaa kivaa harrastaessa?

Onko miehen laukeamisilla ja lastien lentämisellä paikkaa fantasioissasi?

Vierailija
24/28 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, juuri niin. Normaali arkea pyörittävä vaimo. Lapseton. 38v.

Olisipa tuollainen kuuma nainen minun vaimoni. Palvoisin sua. Saisit iltaisin kertoa mulle fantasioistasi. Kuuntelisin innokkaasti.

Vierailija
25/28 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme vaimon kanssa Kreikassa nakurannalla, ja sain yllytettyä vaimoni kävelemään hitaasti rantaviivaa sen vajaan kilometrin matkan joka siinä harvakseltaan oli auringonottajien käytössä. Ajatus oli vaimo siinä esittelee itseään usealle miehelle ja pariskunnalle yhtä aikaa. Se oli rohkeuskoe minullekin, sillä hivenen mustasukkainen olen joskus ollut, ja nytkin tilanne kivasti kihelmöi.

Vierailija
26/28 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitokset mielikuvista. Vaikutat hyvällä tavalla riettaalle. Vieteltävän kaverimiehen mukaan ottaminen fantasioihin on mielenkiintoinen yksityiskohta. Nautitko fantasissa miehen viettelystä, vai onko mies muuten vain sellainen jota mietit omaa kivaa harrastaessa?

Onko miehen laukeamisilla ja lastien lentämisellä paikkaa ....

Mietin omaa kivaa harrastaessa kyllä häntä silloin tällöin. Tämän fantasian ydin ei ehkä ole viettely, vaan enemmänkin yllätyksellisyys ja spontaanius. Miehen laukeaminen on parasta sisään, koska silloin tuntee miehen sykkivän. Ei se lastien lentämisen näkeminen tai lastien naamalle tulo yleensä meitä naisia kiihota (tai ehkä joitakin, en tiedä), se on enemmän teidän miesten fantasioita, jota me naiset silloin tällöin vaan tehdään ihan vain teidän miesten iloksi.

Vierailija
27/28 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, juuri niin. Normaali arkea pyörittävä vaimo. Lapseton. 38v.

Olisipa tuollainen kuuma nainen minun vaimoni. Palvoisin sua. Saisit iltaisin kertoa mulle fantasioistasi. Kuuntelisin innokkaasti.

Voi kiitos kaunis. 

Vierailija
28/28 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin omaa kivaa harrastaessa kyllä häntä silloin tällöin. Tämän fantasian ydin ei ehkä ole viettely, vaan enemmänkin yllätyksellisyys ja spontaanius. Miehen laukeaminen on parasta sisään, koska silloin tuntee miehen sykkivän. Ei se lastien lentämisen näkeminen tai lastien naamalle tulo yleensä meitä naisia kiihota (tai ehkä joitakin, en tiedä), se on enemmän teidän miesten fantasioita, jota me naiset silloin tällöin vaan tehdään ihan vain teidän miesten iloksi.

Naisia on erilaisia ja myös sen takia on mielenkiintoista lukea erilaisten naisten fantasioista. Oman kokemuksen mukaan jotkut naiset oikeasti nauttivat ainakin lastin lentämisen näkemisestä. Mutta tuo ei ollut sinällään se ydin tuossa kysymyksessä, vaan enemmänkin kysyin tuota jotta miehien näkökulma fantasiassa tarkentuu :)

Ainakin itseä kiihottaa ajatus aivan normaalista naisesta fantasioimassa useista miehistä, jossa lopulta kaksi miestä kerrallaan panee naista kunnes kumpikin laukeaa sykkien naiseen. Tämän jälkeen vuoroon tuleekin sitten seuraavat miehet, jotka alkavat naimaan naisen valmiiksi nussittuja, liukkaita aukkoja. Kiihottavan rivoja fantasioiva nainen.