Ostan kirppikseltä aina kun löydän Seppälän vaatteita. Niissä on todella hyvä hinta/laatu suhde
Kommentit (7)
Totta. Silloin ne olivat halpisrytkyn maineessa, vaikka halpisrytkyt ovat tulleet markkinoille vasta myöhemmin.
Löytyy, minäkin bongasin parikin seppälän vaatetta viikko sitten paikallisella kirppiksellä! En ostanut, kun olivat väärää kokoa eikä edes omaa tyyliä.
Sääli, että Seppälä ei osannut uudistua aikojen mukana.
-ei ap
Vantaan vahinkotavarakeskuksesta löysin muutama suosi sitten Seppälän vaatteita eikä paljoa maksanut. Olin todella iloinen!
Totta!
Omistan yhä pari Seppälän neuletakkia 90-luvun lopulta, molemmat ihan kunnossa ja pidettäviä. Joitain uudempia löytyy myös, mm. talvitakkeja ja housuja.
Totta! Ovat todella kestäviä. Mulla on käytössäkin joitain jo 20 vuotta sitten ostamiani Seppälän vaatteita, ja ovat vieläkin hyviä, jopa alusvaatteet. Näiden lisäksi ainoastaan vintage on ollut yhtä laadukasta, kaikki uudempi hajoaa käytössä parissa-muutamassa vuodessa.
Totta! Minulla on pari yöpukua ja yksi neuletakki jotka ovat ikäisikseen hämmästyttävän hyvässä kunnossa.
Vieläkö niitä löytyy. :D