Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostusitteko olemaan "2" vaimo?

Vierailija
14.01.2024 |

Tapailemani mies ehdottaa tällaista kuviota. Hän on naimisissa ja 2 lapsen ydinperheen isä. He ovat viisikymppinen, varakas pariskunta. Minä olen 20v nuorempi.

Mies kuulemma voisi kustantaa minulle asunnon ja tarjota hyvän elintason. Oltaisiin yhdessä mutta hän pitäisi avioliittonsa ja kulissit. Rakastaa kuulemma mua.

Mitä tekisitte?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi ihmeessä joku lähtisi tuohon?

Helppo elämä, voittaa sen nöyryytyksen jossain alepan kassalla ja KAIKEN LISÄKSI, ei tarvitse katselle jotain sohvalla kaljaa juovaa ja lätkää katselevaa typerystä tai tehdä miehelle niitä kotitöitä, ottaa vain ilon, seksin ja rahat ja elelee iloisesti itsekseen laadukasta elämää.

Vierailija
62/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostunut.

Eli pakotit sen miehen eroon ja jättämään perheensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei huono diili, kämppä ja hyvä elintaso, omat rahat voi laittaa säästöön ja sijoituksiin ja vielä tapailla muitakin. Mies ei voi vaatia sulta uskollisuutta kun itse elää vaimonsa kanssa. 

Luuletko tosiaan, että mies antaisi naisen asua asunnossa tms. kuinka nyt asumisen kustantaakaan, mikäli naisella olisi toinen mies. Ei tuollaiset lierot suostu sellaiseen. Haluavat kontrolloida toista.

Sitten ei pidä suostua. Ja aina voi muistuttaa miestä miten ikävää olisi jos hänen salasuhteensa paljastuisi vaimolle. 

Vierailija
64/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain miehillä on sellainen pikkuvika, että he haluavat ostaa pois ihmisen oman tahdon.

JA SEHÄN ON HELPPOA, kun on sellainen ihmisryhmä (nainen), jonka tahto on ostettavissa.

Vierailija
65/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille vaimolle. Itse haluaisin tietää ja varmasti sinäkin!

Vierailija
66/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo elämä, voittaa sen nöyryytyksen jossain alepan kassalla ja KAIKEN LISÄKSI, ei tarvitse katselle jotain sohvalla kaljaa juovaa ja lätkää katselevaa typerystä tai tehdä miehelle niitä kotitöitä, ottaa vain ilon, seksin ja rahat ja elelee iloisesti itsekseen laadukasta elämää.

Kuinka kassalla työskentely on nöyryyttävää? Mitä vitgua nyt taas!?

Vierailija
67/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko ottaa avopuolison tai aviomiehen kanssasi asumaan jos löydät sopivan ja tämä maksaja kustantaisi kaiken ? Tapaisitte aina kun sinulle sopii tai haluat kolmen kimppaa . 

Vierailija
68/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin sekaisin, että edes ehdottaa tuota. Ihan törkeää.

Miksi ap edes tapailet varattua vanhaa miestä? Jotain tasoa nyt niihin omiinkin touhuihin. 

Veikkaus: kaltoinkohdeltu, oman isänsä hylkäämä tyttöpolo, jolle itsekunnioitus on tuntematon käsite, ja joka hakee hyväksyntänsä  ja isänrakkautta tällä tavoin :(

No nyt on kova. :D Itse tykkään vanhemmista miehistä, mutta samalla on myös todella hyvä ja terve suhde isääni. 

Alkaisitko sinä siis kakkosvaimoksi?

Aivan eri asia pitää vanhemmista miehistä, kuin kaivata sugar daddyä itselleen.

En todellakaan! 😀

Vierailija
69/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei huono diili, kämppä ja hyvä elintaso, omat rahat voi laittaa säästöön ja sijoituksiin ja vielä tapailla muitakin. Mies ei voi vaatia sulta uskollisuutta kun itse elää vaimonsa kanssa. 

Olispa noloa olla tuollainen materialisti kuin sinä, vain rahalla ja mammonalla olis merkitystä... Mikset saman tien ryhdy palkkatap*ajaksi? Hyvät rahat!!

No ihan sama. Ei tuossa mistään vuosisadan rakkaustarinasta ole muutenkaan kyse. 

Vierailija
70/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko jotkut ajattelevat näin? Helppo elämä vaikka sitten moraalittomilla keinoilla? Ja että täysin kunniallinen Alepan kassan työ olisi nöyryyttävää? Ei tuollainen rahan ja mammonan perässä meneminen mitään laadukasta elämää ole, et voisi oikeasti nukkua hyvällä omallatunnolla ja itsekunnioituksella.

Moraalittomuudesta seuraa korkeintaan hetken hupia, oikeaan onneen se ei vie.

Vierailija
71/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Se on ykkösrouvana olo tai ei mitään.

Nainen, missä on sinun itse-kunnioitus?

Älä rupea ovimatoksi.

T: tuntematon 

Vierailija
72/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin sekaisin, että edes ehdottaa tuota. Ihan törkeää.

Miksi ap edes tapailet varattua vanhaa miestä? Jotain tasoa nyt niihin omiinkin touhuihin. 

Veikkaus: kaltoinkohdeltu, oman isänsä hylkäämä tyttöpolo, jolle itsekunnioitus on tuntematon käsite, ja joka hakee hyväksyntänsä  ja isänrakkautta tällä tavoin :(

No nyt on kova. :D Itse tykkään vanhemmista miehistä, mutta samalla on myös todella hyvä ja terve suhde isääni. 

Alkaisitko sinä siis kakkosvaimoksi?

Aivan eri asia pitää vanhemmista miehistä, kuin kaivata sugar daddyä itselleen.

En todellakaan! 😀

Niin juuri. Kyse oli tästä ap:sta, joka varmasti on tyttöpolo.

Vierailija
73/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sen luona, jota rakastaa, eli vaimonsa luona.

Ei tuollainen mies rakasta yhtään ketään, ei edes itseään. Kykenemätön rakastamaan ja todennäköisesti psykopaatti, ne hommaa naisia eri käyttötarkoituksiin. 

Varakkaissa miehissä psykopaatteja on paljon, mutta on niitä persaukisissakin. Ne vaan ei pysty ostamaan naisia.

Ja vastaus on: en suostunut. On näitä tullut vastaan useampiakin. Kyllähän ne jonkun epätoivoisen tyhjäpään aina löytää, mutta minä se en ole.

Ykköseksi olisin voinut suostua, jos olisi löytynyt hyvä , empaattinen mies.

Vierailija
74/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun iässäsi: ei.

Siellä voi silti perustaa perheen ja saada lapsia. Hukkaat aikaa ja kello tikittää.

Vierailija
75/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toinen mies. Tai ensimmäinen miten sen nyt ottaa.

"Tyttöystäväni" elää naissuhteessa mutta haluaa välillä tukevaa jormaa.

Ja "miehistä" läheisyyttä. Mutta muuten haluaa elää tyttö (tai nainen paremminkin) suhteessa.

Ja kyllä. Hän kustantaa minulle mm. kivan BMW:n ja mukavan kämpän kanta-kaupungissa.

Oma asunto meni vuokralle.

Vierailija
76/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kassalla työskentely on nöyryyttävää? Mitä vitgua nyt taas!?

Niin, eli ei ole ihan normaalista naisestakaan kyse. Nämä prinsessat joilla ei pää kestä olla ihmisten kanssa tekemisissä kun tulee paha mieli ja itkettää. 

Ja tietysti työn tekeminen on liian raskasta, yhyy. Ehkä se on sitten parempi vain myydä percettä, jos on noin luuseri. Ei tuollainen kyllä ykköseksikään pääse. Ei varmaan jaksa edes siivota tai ruokaa laittaa ja äidiksi ei sellaisesta ole.

Vierailija
77/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni täällä siunaileva vaimo tosiaan katselee ja jopa kustantaa oman sohvalla makoilevan miehensä. Tai pysyy itse kulissiliitossa elintason, naapureiden ja sukulaistensa tähden. Vapautensa hekin ovat menettäneet. 

Jos menisin tuollaiseen, niin pitäisin oman vapauteni tapailla muita tai ainakin mennä ja tulla miten tahtoisin. Mies on kotona vaimonsa kanssa ja minä olen niinkuin olen. Tavataan silloin kun niin sovitaan. Ovathan monet naiset sidottuina avioliiton tai seirustelun kautta itselleen epämieluisaan mieheen, ilman omaa vapautta ja pienellä elintasolla. Ainakin jutuista päätellen. Tässä olisi ainakin välillä omaa aikaa ja hyvät puitteet. Rahaa jäisi säästöön jos ja kun suhde loppuu. 

Vierailija
78/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa siinä on, jos mies katsoo sohvalla lätkää ja juo kaljaa? Pitäisikö sen istua siinä sohvalla frakki päällä, siemailla pikkurilli pystyssä teetä ja katsoa sinfoniaorkesteria? 

Äläkä tee kotitöitä marttyyrinä vaan revi se ukko imurin varteen. 

Ei hitto, kyllä meissä naisissakin on säälittäviä reppanoita. Kaikki pitäisi tulla valmiina ja mahdollisimman vähällä vaivalla.

Mee töihin.

Vierailija
79/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin 30 vanhempi mies yököttäisi. En sellaista tapailisi.

Toiseksi en halua olla maksullinen nainen.

Kolmanneksi olen solidaarinen naisia kohtaan ja heti ilmiantaisin tämän yökötyksen yrityksetkin vaimolle. Toivoisin kaikkien naisten tekevän samoin. 

Vierailija
80/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa kyllä, jos mies tosiaan maksaisi elatukseni ym. ihan vain tuosta ylitsevuotavasta rakkaudestaan, eikä haluaisi "vaivanpalkaksi" seksiä. :D Läiskytelkööt lihoja sen ensimmäisen vaimonsa kanssa. Minulle hän voisi ostaa kalliita lahjoja ja viedä joskus ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi