Suostusitteko olemaan "2" vaimo?
Tapailemani mies ehdottaa tällaista kuviota. Hän on naimisissa ja 2 lapsen ydinperheen isä. He ovat viisikymppinen, varakas pariskunta. Minä olen 20v nuorempi.
Mies kuulemma voisi kustantaa minulle asunnon ja tarjota hyvän elintason. Oltaisiin yhdessä mutta hän pitäisi avioliittonsa ja kulissit. Rakastaa kuulemma mua.
Mitä tekisitte?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Mies on sen luona, jota rakastaa, eli vaimonsa luona.
No ei sitä miestä kukaan luokseen ole haluamassa. Varmasti vaimokaan. Koko ajan. Jokainen haluaa omaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit varattu tälle miehelle ja hukkaisit vuosia tuohon? Vuosikymmeniä jopa?
Mhinkäs meinasit elämää säästellä ja miten?
Vaikka siihen, et tapaisi sen OMAN puolison?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysäisepäs Huor sori Hallaahon hillalta, sehän suostuu vaikka oksettavan näköinen ja tapainen rassse ukkonsa petti kahdeksan vuotta ja lapsiakin laitteli. Kylillä puhutaan ettei ole ainoa jalkavaimo joka oksennuskasa hallaaholla on, mene ja tiedä.
Pekka on terveitä elämäntapoja noudattava suomalainen jolla on myös kaksi puolisoa ja joka nauttii joka aamu aamiaiseksi kaksi kassillista ecuadorilaisia siemeniä.
Nehän yrittää Antonion kanssa lasta. Noinko se toimii homoilla?
Nyt kyllä solvataan sekä Halla ahoa että Haavistoa. Yleensä vain ensin mainittua!
Kuka on niin sekaisin, että edes ehdottaa tuota. Ihan törkeää.
Miksi ap edes tapailet varattua vanhaa miestä? Jotain tasoa nyt niihin omiinkin touhuihin.
En todellakaan olisi valmis uhraamaan omaa elämääni jonkun sellaisen takia, joka haluaa pitää minua vain oikean perheensä sivusuhteena.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ne varakkaat, ydinperheelliset, konservatiiviset ukot sitten ovat. Ihanan moraalista ja puhtoista.
Entä köyhät, sinkut ja liberaalit ukot sitten, jotenkin parempimoraalisia automaattisesti?
Älähän yleistä, joka ryhmästä löytyy kaikenlaista.
Tuohan on maailman vanhin kuvio yhteiskunnissa, joissa naisella ei ole mitään arvoa. Terkut vaan sinne keskiajalle.
Toisaalta ei huono diili, kämppä ja hyvä elintaso, omat rahat voi laittaa säästöön ja sijoituksiin ja vielä tapailla muitakin. Mies ei voi vaatia sulta uskollisuutta kun itse elää vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ne varakkaat, ydinperheelliset, konservatiiviset ukot sitten ovat. Ihanan moraalista ja puhtoista.
Entä köyhät, sinkut ja liberaalit ukot sitten, jotenkin parempimoraalisia automaattisesti?
Älähän yleistä, joka ryhmästä löytyy kaikenlaista.
Sitä samaa ehdottavat, mutta eivät osta asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap edes tapailet varattua vanhaa miestä? Jotain tasoa nyt niihin omiinkin touhuihin.
Veikkaus: kaltoinkohdeltu, oman isänsä hylkäämä tyttöpolo, jolle itsekunnioitus on tuntematon käsite, ja joka hakee hyväksyntänsä ja isänrakkautta tällä tavoin :(
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ei huono diili, kämppä ja hyvä elintaso, omat rahat voi laittaa säästöön ja sijoituksiin ja vielä tapailla muitakin. Mies ei voi vaatia sulta uskollisuutta kun itse elää vaimonsa kanssa.
Luuletko tosiaan, että mies antaisi naisen asua asunnossa tms. kuinka nyt asumisen kustantaakaan, mikäli naisella olisi toinen mies. Ei tuollaiset lierot suostu sellaiseen. Haluavat kontrolloida toista.
You dress me up, I'm your puppet
You buy me things, I love it
You bring me food, I need it
You give me love, I feed it
And look at the two of us in sympathy
With everything we see
I never want anything, it's easy
You buy whatever I need
Look at my hopes, look at my dreams
The currency we've spent
I love you, you pay my rent
You phone me in the evening on hearsay
And bought me caviar
You took me to a restaurant off Broadway
To tell me who you are
We never ever argue, we never calculate
The currency we've spent
And look at the two of us in sympathy
And sometimes ecstasy
Words mean so little, and money less
When you're lying next to me
But look at my hopes, look at my dreams
The currency we've spent
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit varattu tälle miehelle ja hukkaisit vuosia tuohon? Vuosikymmeniä jopa?
Mhinkäs meinasit elämää säästellä ja miten?
Toivottavasti kukaan ei tuhlaa sitä puolisoaan pettävään vanhaan käpyyn.
En edes suostuisi olemaan tollaisen miehen ykkösvaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus: kaltoinkohdeltu, oman isänsä hylkäämä tyttöpolo, jolle itsekunnioitus on tuntematon käsite, ja joka hakee hyväksyntänsä ja isänrakkautta tällä tavoin :(
No nyt on kova. :D Itse tykkään vanhemmista miehistä, mutta samalla on myös todella hyvä ja terve suhde isääni.
Juokse. Hän ei rakasta sinua. Nuorella ihmisellä on mahdollisuus löytää terve suhde sellaisen kanssa joka ei petä omaa vaimoaan. Miettisin myös koetko itse tekeväsi oikein ja millaisen elämän itsellesi petaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on sen luona, jota rakastaa, eli vaimonsa luona.
Ei tuollainen mies rakasta vaimoaan. Hän arvostaa kulisseja. Hänen sydän on toisaalla, mutta syystä tai toisesta ei uskalla/halua erota. Usein siksi, että näkee ydinperheen tärkeänä vaikka sitä rakkautta ei olisikaan.
Tuollainen mies ei rakasta ketään muuta paitsi itseään. Sellaiseen suhteeseen ei mahdu muita.
Vierailija kirjoitti:
Olispa noloa olla tuollainen materialisti kuin sinä, vain rahalla ja mammonalla olis merkitystä... Mikset saman tien ryhdy palkkatap*ajaksi? Hyvät rahat!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kova. :D Itse tykkään vanhemmista miehistä, mutta samalla on myös todella hyvä ja terve suhde isääni.
Alkaisitko sinä siis kakkosvaimoksi?
Aivan eri asia pitää vanhemmista miehistä, kuin kaivata sugar daddyä itselleen.
Siis oikeastiko kysyt, et miten pitää toimia, oikein vain väärin? Tietenkin olisi väärin alkaa jonkun varatun aviomiehen huor*ksi. Häneltä, ja myös sinulta.