Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostusitteko olemaan "2" vaimo?

Vierailija
14.01.2024 |

Tapailemani mies ehdottaa tällaista kuviota. Hän on naimisissa ja 2 lapsen ydinperheen isä. He ovat viisikymppinen, varakas pariskunta. Minä olen 20v nuorempi.

Mies kuulemma voisi kustantaa minulle asunnon ja tarjota hyvän elintason. Oltaisiin yhdessä mutta hän pitäisi avioliittonsa ja kulissit. Rakastaa kuulemma mua.

Mitä tekisitte?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit varattu tälle miehelle ja hukkaisit vuosia tuohon? Vuosikymmeniä jopa?

Vierailija
22/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla edes ykkösvaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulle maksettaisiin seksistä. Olisit siis...?

Vierailija
24/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tekisin: no, ottaisin tietenkin sen asunnon vastaan, mikäli mies sen lahjoittaisi. Lisäksi tietenkin asunnon pitäisi olla hyvältä alueelta, josta sen saisi tarvittaessa myytyä ja hyväkuntoinen. Lahjaverot tosta pitäisi tietenkin maksaa. Elatusta saa verottomastii maksaa, joten tämän lahjoituksen jälkeen mies saisi maksaa huonekalut, kodinkoneet ruokaa, hygieniatarvikkeita  ja vaatteita kämpän täyteen. Lisäksi hän saisi maksaa puhelinmaksut, sähkömaksut, vastikkeet, netin ainakin vuodeksi etukäteen. Elatusta tuokin on ymmärtääkseni.

Lisäksi haluaisin meren rannalta, hyvien kulkuyhteyksien päästä talviasuttavan mökin. Sellaisen, jota on helppo vuokrata.

Ja sitten kun asunto ja mökki on mun, niin tutustuisin tähän ykkösvaimoon. Olisihan se ykkösvaimonkin oikeus tutustua sisarvaimoonsa. Kun olisi tutustuttu, niin suhde loppuisi. Mihinkään kakkoseksi en suostuisi, mutta tuollainen mies on niin kuvottava, että mitä

"Kustantaa asunnon" ei tarkoita samaa kuin "lahjoittaa sinulle asunnon omaksi".

Vierailija
25/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mhinkäs meinasit elämää säästellä ja miten?

Vierailija
26/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no vois kai sitä elatuksen ottaa, jos saisi kuitenkin elellä miten tykkää eikä odotettaisi esim uskollisuutta. Ja varmaan se ykkösvaimo tietäisi ja hyväksyisi kuvion? 

Vierailija
27/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sen luona, jota rakastaa, eli vaimonsa luona.

Vierailija
28/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan siinä samalla tapailla muitakin. Jos et muuhun on lupautunut.

Vierailija
29/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mhinkäs meinasit elämää säästellä ja miten?

Mites jos vaikka ihan itsekunnioituksen, oman tahdon ja oman päätäntävallan säilyttämiseen?

Vierailija
30/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernissa yhteiskunnassa on ihan luonnollista, että miehellä on useampia vaimoja.

Vierailija
31/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne varakkaat, ydinperheelliset, konservatiiviset ukot sitten ovat. Ihanan moraalista ja puhtoista.

Vierailija
32/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Haluan oman perheen vielä joskus. Haluan kaiken. Ansaitsen kaiken hyvän. Ja vaikka itsekin kuinka paljon tuota miestä rakastaisin, ei se tulisi koskaan riittämään minulle.

Vierailija
33/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modernissa yhteiskunnassa on ihan luonnollista, että miehellä on useampia vaimoja.

Joten on myös useampia anoppeja.

Vierailija
34/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sen luona, jota rakastaa, eli vaimonsa luona.

Ei tuollainen mies rakasta vaimoaan. Hän arvostaa kulisseja. Hänen sydän on toisaalla, mutta syystä tai toisesta ei uskalla/halua erota. Usein siksi, että näkee ydinperheen tärkeänä vaikka sitä rakkautta ei olisikaan.

Vierailija
35/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi.vaimo, vaan salarakas.

Vierailija
36/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi. Haluan oman perheen vielä joskus. Haluan kaiken. Ansaitsen kaiken hyvän. Ja vaikka itsekin kuinka paljon tuota miestä rakastaisin, ei se tulisi koskaan riittämään minulle.

Juurikin näin. Arvostan itseäni sen verran, että en lähtisi tuohon.

Vierailija
37/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tekisin: no, ottaisin tietenkin sen asunnon vastaan, mikäli mies sen lahjoittaisi. Lisäksi tietenkin asunnon pitäisi olla hyvältä alueelta, josta sen saisi tarvittaessa myytyä ja hyväkuntoinen. Lahjaverot tosta pitäisi tietenkin maksaa. Elatusta saa verottomastii maksaa, joten tämän lahjoituksen jälkeen mies saisi maksaa huonekalut, kodinkoneet ruokaa, hygieniatarvikkeita  ja vaatteita kämpän täyteen. Lisäksi hän saisi maksaa puhelinmaksut, sähkömaksut, vastikkeet, netin ainakin vuodeksi etukäteen. Elatusta tuokin on ymmärtääkseni.

Lisäksi haluaisin meren rannalta, hyvien kulkuyhteyksien päästä talviasuttavan mökin. Sellaisen, jota on helppo vuokrata.

Ja sitten kun asunto ja mökki on mun, niin tutustuisin tähän ykkösvaimoon. Olisihan se ykkösvaimonkin oikeus tutustua sisarvaimoonsa. Kun olisi tutustuttu, niin suhde loppuisi. Mihinkään kakkoseksi en suostuisi, m

Senpä vuoksi olinkin kirjoittanut, että mikäli.

Vierailija
38/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun asunto ja mökki on mun, niin tutustuisin tähän ykkösvaimoon. Olisihan se ykkösvaimonkin oikeus tutustua sisarvaimoonsa. Kun olisi tutustuttu, niin suhde loppuisi. Mihinkään kakkoseksi en suostuisi, mutta tuollainen mies on niin kuvottava, että mitä

Kyseinen herra maksaisi asunnon vuokrat hänelle ei mitään omistusasuntoja.

Vierailija
39/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan voi ostaa. Raha ei ole minulle tärkein. Muutoinhan olisin puta.

Vierailija
40/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi mies ehdotti samaa aikoinaan. Ostan asunnon ja voit maksaa vastiketta vaan. 😅 En suostunut. En ole h.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän