Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostusitteko olemaan "2" vaimo?

Vierailija
14.01.2024 |

Tapailemani mies ehdottaa tällaista kuviota. Hän on naimisissa ja 2 lapsen ydinperheen isä. He ovat viisikymppinen, varakas pariskunta. Minä olen 20v nuorempi.

Mies kuulemma voisi kustantaa minulle asunnon ja tarjota hyvän elintason. Oltaisiin yhdessä mutta hän pitäisi avioliittonsa ja kulissit. Rakastaa kuulemma mua.

Mitä tekisitte?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi ihmeessä joku lähtisi tuohon?

Vierailija
2/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko itse miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut.

Vierailija
4/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjula miina lahtea tähän. Parempi että mjes vjalilla pois kotoa että voin olla mjinun toiset rakastajat kanssa!

Anusaukko

Vierailija
5/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä on sellainen pikkuvika, että he haluavat ostaa pois ihmisen oman tahdon.

Vierailija
6/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten arvostuksella ei ole varaa enää laskea.

niin tyhmä ei saa olla, että ottaa vastaan mitä tahansa p.. edes rahasta 

Vierailija
7/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti rakastaa ;) 

Vierailija
8/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tekisin: no, ottaisin tietenkin sen asunnon vastaan, mikäli mies sen lahjoittaisi. Lisäksi tietenkin asunnon pitäisi olla hyvältä alueelta, josta sen saisi tarvittaessa myytyä ja hyväkuntoinen. Lahjaverot tosta pitäisi tietenkin maksaa. Elatusta saa verottomastii maksaa, joten tämän lahjoituksen jälkeen mies saisi maksaa huonekalut, kodinkoneet ruokaa, hygieniatarvikkeita  ja vaatteita kämpän täyteen. Lisäksi hän saisi maksaa puhelinmaksut, sähkömaksut, vastikkeet, netin ainakin vuodeksi etukäteen. Elatusta tuokin on ymmärtääkseni.

Lisäksi haluaisin meren rannalta, hyvien kulkuyhteyksien päästä talviasuttavan mökin. Sellaisen, jota on helppo vuokrata.

Ja sitten kun asunto ja mökki on mun, niin tutustuisin tähän ykkösvaimoon. Olisihan se ykkösvaimonkin oikeus tutustua sisarvaimoonsa. Kun olisi tutustuttu, niin suhde loppuisi. Mihinkään kakkoseksi en suostuisi, mutta tuollainen mies on niin kuvottava, että mitä useampi "uusi kakkonen" nyhtää rahat, sitä vähemmän se saa tuhoa aikaan.

Vierailija
9/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kauheaa olla oman miehen pettämä. Onko ne yhä yhdessä?

Vierailija
10/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talokirjat ja muut etuudet kirjallisina. Jos vaikka sattuu ukkeli kuolemaan. 

Vierailija
11/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku olisi kaksi vaimo? Vai tarkoititko, että toinen vaimo?

Mun sedällä oli tuollainen kakkosvaimo, asuminen päättyi samantien, kun setä kuoli. Nainen sai viikon aikaa kerätä tavaransa ja lähteä ja koska ei ollut mitään vuokrasopimusta, ei kuittia maksetuista vuokrista jne., niin hankala siinä oli jäädäkään.

Vierailija
12/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi 20 vuotta vanhemman kanssa, eli homma olisi kaatunut jo siihen.

Vierailija
13/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "2"  onko se kaksi, kakkos vai 2. eli toinen? 

Tarkoitatko "toisella vaimolla" mahdollisesti aviovaimon kanssa yhtä aikaa olevaa avovaimoa eli ns. toista naista? Vai ehkä eronneen henkilön järjetykseltään toista vaimoa (avo- tai aviovaimoa) vai mitä ihmettä?

Vierailija
14/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää aloittaja ole joku pervo mies

Vierailija
15/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa tilille miljoonan ilman ehtoja ja olen muuten sinkku niin sopisi kyllä.  

Vierailija
16/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olla maksullinen nainen. En halua.

Vierailija
17/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysäisepäs Huor sori Hallaahon hillalta, sehän suostuu vaikka oksettavan näköinen ja tapainen rassse ukkonsa petti kahdeksan vuotta ja lapsiakin laitteli. Kylillä puhutaan ettei ole ainoa jalkavaimo joka oksennuskasa hallaaholla on, mene ja tiedä. 

Pekka on terveitä elämäntapoja noudattava suomalainen jolla on myös kaksi puolisoa ja joka nauttii joka aamu aamiaiseksi kaksi kassillista ecuadorilaisia siemeniä.

Nehän yrittää Antonion kanssa lasta. Noinko se toimii homoilla?

Vierailija
18/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, palstaa lukiessani olen laittanut merkille, että monet siihen kakkosvaimon virkaan ihan pyrkii. Kyllä on miehet vähissä..tai ehkä vaihtoehdot. Kuka tietää...

Jos ei ap suostu, löytyy varmasti joku muu.

Vierailija
19/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, palstaa lukiessani olen laittanut merkille, että monet siihen kakkosvaimon virkaan ihan pyrkii. Kyllä on miehet vähissä..tai ehkä vaihtoehdot. Kuka tietää...

Jos ei ap suostu, löytyy varmasti joku muu.

Niin, aivan varmasti löytyy joku muu ja sehän on hyvä. Jos itselle ei kelpaa huono asema, niin onneksi on joku muu höhlä, joka siihen lankeaa :D

-ei ap

Vierailija
20/88 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkos- eli anusvaimo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi