Miksi ihmiset tuijottaa bussissa
Aina kun kun astuu bussiin sisälle niin monet silmäparit tuijottaa niin kauan kunnes löytää istumapaikan. Eikä se edes lopu välttämättä siihen. Joskus joku tuijottaa silloinkin vaikka istuisi. Sitten kun painaa stop -nappia ja aikoo nousta ja lähteä bussissa, niin eiköhän kaikki tuijota niin kauan kun on ulos bussista.
Kommentit (50)
Mä oon auratutkija. Siks mulkkaan
Laita ap bussiin tullessa silmäsi kiinni, niin kukaan ei tuijota sinua. Sinä itse haet katsekontaktia, koska tiedät muiden tuijottavan sinua. Katsot tuijottamisen olevan vain sinun etuoikeutesi. Sinussa on diktaattori-ainesta, liekö viiteryhmästäsi johtuen.
Voit ajatella että olet vaan niin pirun kaunis/komea, että ihmiset tuijottavat.. Tosin, se toinen ääripääkin on mahdollinen. Tuijottaminen useimmiten joko meinaa että olet jotenkin poikkeava ulkonäöltäsi. Joko hyvässä tai pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Voit tietää tuijotuksesta vain, jos itse olet tuijottanut muita matkustajia. Muut matkustajat ajattelevat, että miksi tuo musta matkustaja tuijottaa kaikkia muita matkustajia. Valikoiko ryöstökohdetta tai jopa pahempaa.
Olen valkoinen en musta.
Vierailija kirjoitti:
Voit ajatella että olet vaan niin pirun kaunis/komea, että ihmiset tuijottavat.. Tosin, se toinen ääripääkin on mahdollinen. Tuijottaminen useimmiten joko meinaa että olet jotenkin poikkeava ulkonäöltäsi. Joko hyvässä tai pahassa.
Minusta olen ihan tavallisen näköinen. En tiedä sitten olenko jonkun mielestä kaunis. Itse en miellä itseäni kauniiksi. Ruma en ainakaan ole. Pukeudun ihan tavallisesti eikä minulla ole lävistyksiä eikä tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olen ihan tavallisen näköinen. En tiedä sitten olenko jonkun mielestä kaunis. Itse en miellä itseäni kauniiksi. Ruma en ainakaan ole. Pukeudun ihan tavallisesti eikä minulla ole lävistyksiä eikä tatuointeja.
Reilu yli/alipaino varmaan myös aiheuttavat tuijottamista. Tai mauttomat vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tietää tuijotuksesta vain, jos itse olet tuijottanut muita matkustajia. Muut matkustajat ajattelevat, että miksi tuo musta matkustaja tuijottaa kaikkia muita matkustajia. Valikoiko ryöstökohdetta tai jopa pahempaa.
Olen valkoinen en musta.
Ehkä venäläinen aksenttisi ja se että tuijotat kaikkia, aiheuttaa tuijotuksen vastareaktion. Yritä seuraavalla kerralla olla tuijottamatta kaikkia, kun tulet bussiin.
Niin tuijottaa. Olen jo tottunut.
Housuissani on nimittäin valtava elin. Käsittämätön.
Näkyy vaikka olisi kuinka löysät housut.
Miehet ja naiset. Tasapuolisesti. Tuijottavat.
- Lähetetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valkoinen en musta.
Ehkä venäläinen aksenttisi ja se että tuijotat kaikkia, aiheuttaa tuijotuksen vastareaktion. Yritä seuraavalla kerralla olla tuijottamatta kaikkia, kun tulet bussiin.
Olen ihan suomalainen. Enkä itse tuijota ketään. Huomaan kyllä sivusilmällä jos joku tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu yli/alipaino varmaan myös aiheuttavat tuijottamista. Tai mauttomat vaatteet.
Olen hoikka. Minusta pukeudun ihan normaalisti vaikka en mene muodin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valkoinen en musta.
Olen ihan suomalainen. Enkä itse tuijota ketään. Huomaan kyllä sivusilmällä jos joku tuijottaa.
Sivusilmällä tuijottavat ovat kaikkein pahimpia. Kavalia ja epäilyttäviä, koska eivät katso suoraan, vaan yrittävät peittää tuijotuksensa.
Jos kukaan ei edes vilkaisisi sinuun, valittaisit varmasti siitä.
Lopputulos: suomalaiset on outoa porukkaa. Tämä kyllä oli jo tiedossa, mutta vahvistuu taas tässä ketjussa.
Suomalaisen tunnistaa aina ulkomaillakin siitä kun tuijottaa kaikkia mutta ei sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen tunnistaa aina ulkomaillakin siitä kun tuijottaa kaikkia mutta ei sano mitään.
Suomalaiset ovat luonnoltaan uteliaita, mutta eivät tunkeudu seuraan. Se on hyve, jonka ulkomaalaistenkin pitäisi oppia.
Kasvot ovat useimmilla paikoilla menosuuntaan, eli sen oven suuntaan, josta noustaan sisään. On luonnollista edes vilkaista bussiin nousevia, vähän sama kuin lenkillä vastaantulevia tms. Tuskin siinä mitään sen suurempaa merkitystä on kätkettynä.
Ja kuten aiemmin todettu, jotta tiedät muiden tuijottavan, sinun pitää tuijottaa heitä. Ehkä kyse on enemmän siitä, että luulet ihmisten tuijottavan. Se, että joku hetkellisesti katsoo tai vilkaisee, ei ole tuijottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei bussia ole pakko käyttää jos häiritsee.
Ai ei vai? Sitten kävelen saatana!
Muista ettet kävele bussireittien varrella tai voidaan tuijottaa sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat luonnoltaan uteliaita, mutta eivät tunkeudu seuraan. Se on hyve, jonka ulkomaalaistenkin pitäisi oppia.
Ei ole hyve vaan huonoa käytöstä. Tuijottaminen ei kuulu mitenkään aikuisen normaaliin käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyve vaan huonoa käytöstä. Tuijottaminen ei kuulu mitenkään aikuisen normaaliin käytökseen.
Ehkä he tuijottavat koska sinä tuijotat. Mistä voisit tietää, että joku tuijottaa, jos et tuijota takaisin? Se, että jonkun silmät käyvät sinussa, ei tarkoita tuijottamista.
Ai ei vai? Sitten kävelen saatana!