Tinder hankala okt asujalle
Todella harvoin löytyy sinkkuja okt alueilta ellei katsele alle 20v jotka asuvat vanhempiensa luona.
Olis kyllä aika unelmien täyttymys löytää kävely matkan päästä sinkkunainen jota tapailla lapsettomina viikkoina.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Se nyt ei ole millään lailla Tinderin vika, jos sattuu asumaan alueella jossa on hirveän vähän sopivia sinkkunaisia, eikä halua laajentaa hakualuettaan.
Luulen, että niistä omakotitalossa asuvista sinkkunaisista huomattavan iso osa ei ole edes Tinderissä.
No jep, asun omakotitaloalueella reilut 5 km isohkon kaupungin keskustasta ja ei tulisi mieleenkään mennä johonkin Tinderiin. Miellän sen seksiseuraa etsiville, lapsettomille citysinkuille, olen eronnut, keskiluokkainen kahden lapsen äiti. Jotenkin kiusallista olisi etsiä siellä omalla kuvalla seuraa ja törmätä juuri johonkin lasten kaverin isään.
Hyi hitto. Kuulostaa tosi laiskalta ja omahyväiseltä kaverilta, joka tuskin panostaa suhteeseen muutenkaan. Ilmeisesti naisen pitäisi olla otettu, että kaverilla on okt ja uudenkarhea auto. Näitä omaisuudella houkuttelijoita riittää tinderissä. Useimmiten tulee selväksi, että 'kun nyt kerran saat viettää aikaa näin hienossa okt:ssa ja istua mun autossa, niin voisit tehdä vähän täällä jotain kotihommia'. Joo. Sitten kun itse räväyttää naisena, että kuule mulla on itselläkin okt -isompi- ja auto -kalliimpi, niin alkaa se ömmömmömmöö...sä taidat sitten olla aina töissä, että ei taida aika riittää tavalliselle miehelle ja mun lapsetkin taitaa olla este ja ja ja...
Se on aina yhtä surkuhupaisaa miten miehet kuvittelee pompottavansa naisia heittämällä täkyjä, miten nainen saa sitten nauttia miehen omaisuudesta, jos osaa olla kiltisti ja tietysti pitää myös tehdä työtä sen eteen. Seksinkin eteen naista juoksutetaan miehen luo tai sitten naisen luo pitäisi olla vain se kävelymatka. Sitten kun heität silmille faktat, että täkyt onkin täällä päässä, niin alkaa se ulina, miten naisille ei kelpaa mikään. Eli sulla ei ole mitään muuta tarjotattavaa parisuhteeseen kuin käskytettävän palvelijan paikka?
Paras tarjous oli, kun tarjottiin mökkilomia miehen osaomistamalla mökillä toisella puolen Suomea. Kaverilla ei ollut autoa, joten olisi pitänyt kuskata mennen tullen ja hakea vielä eri kaupungista. Lisäksi olisi pitänyt osallistua remontointiin ja sen rahoittamiseen. Myyntipuheet oli kovat, ilmeisesti oletti, että olen onnesta soikea ja valmis tekemään mitä vaan, että pääsen mökilleen.
Joo että ei tee vaikutusta teidän omaisuutenne. Siinä vaiheessa kun naisella onkin enemmän omaisuutta ja tuloja, mitäs te sitten pistätte peliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko kävelymatkan sisältä pitäisi se unelmanainen sulle löytyä. Kyllä on taas kriteerit. Mitäs muutit jonnekin nukkumalähiöön.
Ihan kuule (ex-)vaimon kanssa talo pykättiin. Exä halus jännitystä elämään ja läks keskustaan yksiöön. Tämä on yhä lasten koti niin en itse tästä muuta ennen kuin ovat omillaan.
Eikö saisi toivoa kävelymatkan päässä asuvaa naista? Tietenkin jos kävelymatka on kaltaisesi löllerön 100m niin sitten ei ole teoriassakaan mahdollista ellei naapurista löydy.
Näillä tiedoilla sinusta ei kovin kummoiset naiset tule kiinnostumaan. Olit jopa niin tylsä että nainen valitsi yksiön jotta pääsisi sinusta eroon.Et saa toivoa kävelmatkan päässä asuvaa naista, et saa toivoa mitään. Keskity vaan niihin lapsiisi jotka sinun piti tänne maailma
Näinhän se on, että ap:n pahin ongelma on se, että on eronnut ja on lapsia. Nämä miehet eivät naisille kelpaa.
Olen parisuhteelle avoin kolmekymppinen sinkkunainen ja asun omakotitaloalueella paritalossa isossa kaupungissa. Mutta en todellakaan etsi suhdetta miehen kanssa, jolla on lapsia toisen naisen kanssa ja joka asuu hänen ja ex-vaimon rakentamassa omakotitalossa, josta ei suostu muuttamaan ennen kuin lapset on omillaan. Tämä meinaisi sitä, että minun joko pitäisi muuttaa sinne (en halua muuttaa ex-vaimon kanssa rakennettuun taloon vaan aloittaa puhtaalta pöydältä) tai asua erillään, mitä en myöskään halua.
Illan parasta viihdettä tähän mennessä, kiitos! Hymyssäsuin luin tämän keskustelun ja mietin, että tässä olisi aineksia standup-koomikolle tai tragikomedian käsikirjoittajille. Sanavalinnat, kuten mm. lähikaupassa hyllyjen välistä hyökkääminen, kortti hyllyllä ja siksi kävelyetäisyydeltä kumppanin etsiminen ja omakotitalon ja -alueen asettaminen elämän kruunuksi saivat hyvälle mielelle. Odotan innolla saagan jatkumista. Kolahtaako lempi samalla kuin postilaatikoilla piipahtaessa laatikon kolahdus? Astutko elämäsi rakkauden varpaille K-marketin tuulikaapissa? Syttyykö lempi viedessä kierrätyslaatikoihin paristot? 🔥💋