Tinder hankala okt asujalle
Todella harvoin löytyy sinkkuja okt alueilta ellei katsele alle 20v jotka asuvat vanhempiensa luona.
Olis kyllä aika unelmien täyttymys löytää kävely matkan päästä sinkkunainen jota tapailla lapsettomina viikkoina.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Laajemmin asiasta:En itse tapailisi miestä,jolla lapsia ja exän kanssa rakennettu omakotitalo missä asuu.Ja tosiaan halu tapailla vain lapsettomilla viikoilla.
1.Hankala muodostaa pysyvää suhdetta vankalla pohjalla näkemällä vain joka toinen viikko,poislukien ehkä jos itsellä sama tilanne.
2.Blokkaisi tai ainakin hankaloittaisi tulevaisuudessa yhteenmuuttoa,en muuttaisi asumaan taloon joka ollut ekan suhteen yhteinen koti.Lapsilla voisi olla myös vaikea suhtautua asiaan.Pahempi vielä jos yhteenmuuttoa ajattelisi mun+sun lapset saman katon alle-ei.
Liikaa "taakkaa" ja rajoitteita alkuun minun näkökannasta.
Mä e tapailis naista jolla lapsia. Enkä muuttais yhtee vaikka heivais lapset mäkee.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on ajokortti kuivumassa ilmeisesti.
Voitko selittää, mikä siinä omakotitalossasi on se ongelma? Luuletko että se on joku mimmimagneetti?
Ei ole kuivumassa. Mikä ihmeen ajatusnonnse että jokainen tinderissä oleva mies on alkoholisti?
Sitähä tuossa alunperin selitin että talo ei ole "mimmimagneetti" vaan päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko kävelymatkan sisältä pitäisi se unelmanainen sulle löytyä. Kyllä on taas kriteerit. Mitäs muutit jonnekin nukkumalähiöön.
Ihan kuule (ex-)vaimon kanssa talo pykättiin. Exä halus jännitystä elämään ja läks keskustaan yksiöön. Tämä on yhä lasten koti niin en itse tästä muuta ennen kuin ovat omillaan.
Eikö saisi toivoa kävelymatkan päässä asuvaa naista? Tietenkin jos kävelymatka on kaltaisesi löllerön 100m niin sitten ei ole teoriassakaan mahdollista ellei naapurista löydy.
Hieno mies. Perse jumittaa jossain oululaisessa ok-talossa, kortti on kuivumassa ja kännissä kirjoittelet naisvihaulinaa osoitteeseen vauva.fi.
Enpä usko että sulla flaksi käy. Edellinenkin jätti ja syyn näemme.
En asu Oulussa, kortti ei ole kuivumassa enkä ole kännissä ollut kuin viimeksi jouluna. Naisvihaakaan ei ole viesteissä vaan ihmettelyä siitä kuinka tinderöinti tilanteessani on hankalaa.
Jos sinulla on ongelmia päässäsi niin se ei ole minun vikani.
Miksi näihin ketjuihin tulee aina "naisviha kommentoija", "jonnelauma", "aasianaiset hehkuttaja", "oot känninen sika" ja pari muuta tampiota. Olisi hienoa jos edes kerran olis ketju missä keskusteltais kuin aikuset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näihin ketjuihin tulee aina "naisviha kommentoija", "jonnelauma", "aasianaiset hehkuttaja", "oot känninen sika" ja pari muuta tampiota. Olisi hienoa jos edes kerran olis ketju missä keskusteltais kuin aikuset.
Sitä varten palsta on olemassa. Haukutaan kaikkea ja kaikkia kunnes muilla on pahamieli. Tervetuloa internettiin.
Ülilaudan runkkarit kateellisina kommentoimassa. Ei niillä oo vuokrakuutiossa naista ja autoki tullu rutattua kännissä.
Mulle tollanen kuvio sopis mainiosti jos vuoroviikot osuis apn kanssa kohilleen. En haluais mitää yhteenmuutto hommia ja omilla lapsiviikoilla ei voi tapailla ees lapsettomia miehiä jokka muutenki sit suhaa muide naiste perässä kun mulla lapset.
Toivottavasti ap löytää jonku.
Kaksi omakotitaloa vaatii kyllä ärsyttävän paljon hommaa. Aina saa ravata toisaalla nurmikkoa ajamassa ja ties mitä tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko kävelymatkan sisältä pitäisi se unelmanainen sulle löytyä. Kyllä on taas kriteerit. Mitäs muutit jonnekin nukkumalähiöön.
Ihan kuule (ex-)vaimon kanssa talo pykättiin. Exä halus jännitystä elämään ja läks keskustaan yksiöön. Tämä on yhä lasten koti niin en itse tästä muuta ennen kuin ovat omillaan.
Eikö saisi toivoa kävelymatkan päässä asuvaa naista? Tietenkin jos kävelymatka on kaltaisesi löllerön 100m niin sitten ei ole teoriassakaan mahdollista ellei naapurista löydy.
Hieno mies. Perse jumittaa jossain oululaisessa ok-talossa, kortti on kuivumassa ja kännissä kirjoittelet naisvihaulinaa osoitteeseen vauva.fi.
Enpä usko että sulla flaksi käy. Edellinenkin jätti ja syyn näemme.
Aikuisikäinen isäihminen ja kännää jouluna. Lisäksi ilmeisesti mielestäsi on tosi pitkä aika kun olet ollut kännissä viimeksi "jopa" alle kuukausi sitten. Minusta "olin kännissä alle kuukausi sitten", ja vielä jouluna, ei todellakaan ole kovin positiivinen seikka mainita...
Tässäpä mahtava mamman sekoilu. Aikuiset on aika usein jouluna kännissä (känni ei ole epänormaalia) jopa monet äiti-ihmiset. Tiedätkö oliko aplla lapset jouluna luonaan? Tiedätkö kuinka kännisä hän oli jouluna? Ehkä joi lasin viiniä kinkun kaverina tai veti litran kossua raakana?
Mee ny siitä sekoilee iha omaan puritaani elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä mahtava mamman sekoilu. Aikuiset on aika usein jouluna kännissä (känni ei ole epänormaalia) jopa monet äiti-ihmiset. Tiedätkö oliko aplla lapset jouluna luonaan? Tiedätkö kuinka kännisä hän oli jouluna? Ehkä joi lasin viiniä kinkun kaverina tai veti litran kossua raakana?
Ehkä tuo mamma on niitä oulu suviseuralaisia
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään aikuista joka olisi kännissä jouluna, siis jos puhutaan oikeasti aikuisista, eikä jostain 2-kymppisistä opiskelijoista. Ja jos tulee "känniin" lasillisesta viiniä, kannattaa käydä lääkärin pakeilla. Ehkä siellä lähiössä olisi joku kulmakuppila, josta voisi etsiä jonkun samanlaisen kännääjän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään aikuista joka olisi kännissä jouluna, siis jos puhutaan oikeasti aikuisista, eikä jostain 2-kymppisistä opiskelijoista. Ja jos tulee "känniin" lasillisesta viiniä, kannattaa käydä lääkärin pakeilla. Ehkä siellä lähiössä olisi joku kulmakuppila, josta voisi etsiä jonkun samanlaisen kännääjän?
Täällä keskustassa muita ookkaa ko kännääjiä mutta luikko mun viestin selvinpäin? Et tiedä apn kännin määrää, se voi olla vähän tai paljon riippuen kertojan omasta määritelmästä.
Eli ap haluaa nähdä mahdollisimman vähän vaivaa, että pääsisi panemaan. Treffejä ei halua kutsua treffeiksi, vaan kun nähdään kaupassa, niin siinä sitten vähän lenkkeilemään ja paneskelemaan. No, toive tuokin on.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap haluaa nähdä mahdollisimman vähän vaivaa, että pääsisi panemaan. Treffejä ei halua kutsua treffeiksi, vaan kun nähdään kaupassa, niin siinä sitten vähän lenkkeilemään ja paneskelemaan. No, toive tuokin on.
Uuu, mäki haluun tollasta. Saisko tollase miehe tänne? En jaksa enää niitä deittileikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole välttämättä hyvä asia tapailla lähinaapuria. Jos juttu ei toimikaan, niin sitten voi olla kiusallista törmäillä yhtenään samalla alueella.
Päteekö tämä sääntö kaupunkien keskustoissa? Eli Kalliossa yksiössä asuvana ei saa tapailla kuin Töölöläisiä?
Miten voisikaan tapailla kauempaa kun työpaikkakin oltava siinä huutomatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuu, mäki haluun tollasta. Saisko tollase miehe tänne? En jaksa enää niitä deittileikkejä.
Minäkin voisin tuohon lähteä. Vähemmän vaivaa arjessa mutta elämää ja erotiikkaa kun siihen on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun omakotitalo alueella ja olen sinkku. Mä lähen kävelylle sun kanssa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun omakotitalo alueella ja olen sinkku. Mä lähen kävelylle sun kanssa:)
On se harmi kun tällä palstalla kukaan ei voi kertoa yksityiskohtia vaikka haluaisikin joten ap ja edellinen ei koskaan tule kohtaamaan tätä kautta.
Saatan tänään mun aviomiehen munaa imeäkki 🍆💦