Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli nelikymppinen nainen, millä hoidat kasvojesi ihoa?

Vierailija
13.01.2024 |

Kiinnostaa ihan tarkat tuotteet merkkeineen. Haluan hyviä vinkkejä.

N44

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikin (ripsaria ja värillinen päivävoide harvoin) pesen pois käsisaippualla ja perusrasvalla (esim lidlin cien).

Marketista halvin kosteusvoide. Kesällä vähän aurinkovoidetta

Iho on sileä ja erittäin hyväkuntoinen. 

t 64v

Vierailija
2/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen puhdistus liinat  ja shampoo. Herkälle iholle tarkoitettu yövoide. Meikeistä luovuin noin 10 vuotta sitten.

N48

ps ihminen on sitä mitä se syö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqualanilla voiteella pesen naaman. Taputtelen naamalle ja hetken päästä pyyhin pois. 

Meikit - joita käytän hyvin niukasti - Lumenea pääosin.

Jonkin verran saatan käyttää esim oliiviöljyä päänahkaan lämmityskautena.

En tupakoi ja olen paljon ulkoilmassa. Yritän välttää limsoja, karkkeja, vanukkaita jne.

Vierailija
4/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiseidon puhdistusöljy. (Ei halpaa mutta kestää ikuisuuden) + vesi. Välillä Garnierin herkän ihon misellivedellä jämät pois, jos paljon meikkiä. Apteekin Ceralan Plus -voide. Silläkin voi toisinaan puhdistaa. 

Couperosa + rasvoittuva t alue on hävinnyt tyystin. Ei tartte edes meikkivoidetta välttättä ja poskipäät pehmeät.

Nyt lisäksi kokeilussa Ceralan Plussan alle V10  Collagen Serum. Löysin alelaarista, mahtavaa kamaa. 

Vierailija
5/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotuotteeni ovat ufoxin ilmankostuttimet, päällä 24/7 koko lämmityskauden. Muu vaihtelee, näistä en luovu, myös tukka ja nenän limakalvot tykkäävät.

Vierailija
6/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lv-tuotteet.halpoja, parhaita. En meikkaa. Iho hyvä.

Vierailija
7/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerave puhdistusaineet ja puolen kilon leka kuivalle iholle tarkoitettua rasvaa käytössä samalta merkiltä. Satunnaisesta hyaluronihappo ja kollageeni naamiota, merkillä ei väliä. Kaikki missä lukee super kosteuttava pitää ainakin olla koska nelikymppisen iho on ryppyinen kuivuuden vuoksi ei vanhenemisen. Vaihdoin satojen eurojen rasvoista ja iltojen ja aamujen seerumisulkeisista tähän halvempaan versioon eikä mitään eroa. Muista kasvojumpata kasvojen lihaksia päivittäin. Se lisää kasvojen alueen verenkiertoa ja parantaa ihon kuntoa näkyvämmin kuin yksikään aine. Jos oikein osaava olet niin voi muuttaa ihan ulkonäköäkin.

Vierailija
8/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqualanin ikä 55. Nyt on alkanut väkisin tulla vanhenemista.

Olen vanhentamut ihoani olemalla paljon ulkona ilman aurinkosuojaa. En silti ole kovin pahan näköinen.

Kasvojumppa olisi hyvä, mutta se usein unohtuu.

Vierailija
9/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän arjessa vesiliukoista ripsaria. Pesen jasvot vain vedellä. Kosteusvoidetta en käytä kuin ihan satunnaisesti. Silloin käytössä joku perusvoide. Mulla ei ole oikein koskaan ollut epäpuhtauksia ihossa. Joskus nuorempana saatoin hetkellisesti innostua jostain tuotteiden käytöstä. Mutta se unohtui pian. Eihän minun ihonhoitoni vastaa ammattilaisten näkemyksiä. Mutta omalla kohdallani investoiminen tuotteisiin tuskin toisi mitään muutosta rahankulun lisäksi. 

Suojakerrointa olen alkanut käyttämään, siitä lintsasin nuorempana. 

Vierailija
10/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä olisi käyttää aurinkovoidetta kasvoilla kesät talvet. En kyllä taas ole itsekään sitä muistanut.

Vierailija
11/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteista käytän Lumenen Lähde-sarjaa eniten. "Normaalin kuivalle" iholle ihan oikeasti hyvä ainesosalista.

Seerumeita ja hoitonesteitä tilaan korealaisen ihonhoidon kaupoista. Heillä on paljon herkälle iholle tuotteita, vaihtelen ja testailen eri merkkejä. Myös ehdottoman tarpeelliset kasvojen aurinkovoiteet ostan korealaisena. Siellä osataan tehdä koostumus niin, että suojakertoimet on tapissa, mutta voide ei silti ole paksua, valkeaa jankkia vaan levittyy ja imeytyy hyvin.

Vierailija
12/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä joku halvin kasvorasva. Siinpä se. Eikä näy ryppyjä mikä on hämmästyttävää ottaen huomioon, että poltan, juon ja meikkaan. Ikä 43.

Vierailija
13/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikin (ripsaria ja värillinen päivävoide harvoin) pesen pois käsisaippualla ja perusrasvalla (esim lidlin cien).

Marketista halvin kosteusvoide. Kesällä vähän aurinkovoidetta

Iho on sileä ja erittäin hyväkuntoinen. 

t 64v

Miksi miinuspeukkuja jos toimii? 

Kalliit rasvat on vain rahastusta, naiset menee halpaan kun luulevat maksavansa "laadusta ja luksuksesta". Minä käytän sitä mikä on ok mun.

Vierailija
14/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin: Biotherm Biosource kasvovesi, Biotherm Life Plankton elixir, Nivea Luminous seerumi, Clarins Total Eye Lift silmänympärysvoide, Origins Ginzing Energy sävyttävä päivävoide (spf 40).

Iltaisin: Sensai Silky Purifying puhdistusöljy, Sensai Silky Purifying puhdistusgeeli, Biotherm Biosource misellaarivesi, Estee Lauder Advanced Night Repair seerumi, Biotherm Blue Therapy yövoide.

Lisäksi käytössä on Sensai Silky Purifying kuorinta ja Origins Drink Up naamio.

Vierailija
15/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuisin: Biotherm Biosource kasvovesi, Biotherm Life Plankton elixir, Nivea Luminous seerumi, Clarins Total Eye Lift silmänympärysvoide, Origins Ginzing Energy sävyttävä päivävoide (spf 40).

Iltaisin: Sensai Silky Purifying puhdistusöljy, Sensai Silky Purifying puhdistusgeeli, Biotherm Biosource misellaarivesi, Estee Lauder Advanced Night Repair seerumi, Biotherm Blue Therapy yövoide.

Lisäksi käytössä on Sensai Silky Purifying kuorinta ja Origins Drink Up naamio.

Vau. Mä luin tän näin: blablaablaa ja blaablablablaa ja sitten wantaihabanaivoiderasvaxyzcysm. Hyvä jos joku jaksaa. Mä käytän vettä.

Vierailija
16/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän kemikaaleja iholla, olen mieluummin terve kuin kaunis. Mutta näitä silti käytän: Unna-merkin Usva-puhdistusöljy silloin kun olen meikannut. Muuten kylmä vesi. Aamuisin Lv-probiootti perusvoide. Joskus kasvoöljy. En enää käytä kosteusvoidetta muuten kuin jalkapohjiin. 

Pilates, lenkkeily, aerobinen liikunta. Tosi paljon kasviksia ja esim.oliiviöljyä ja muutenkin rasvahappoja ja proteiinia. Tykkään myös noista kasvohieronnoista ja gua shasta.

Ihon kunto on ihan ok ja se riittää mulle oikein hyvin.

Vierailija
17/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvojen puhdistus liinat  ja shampoo. Herkälle iholle tarkoitettu yövoide. Meikeistä luovuin noin 10 vuotta sitten.

N48

ps ihminen on sitä mitä se syö

Ethän muutenkaan välitä miltä näytät. 

Vierailija
18/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottotuotteeni ovat ufoxin ilmankostuttimet, päällä 24/7 koko lämmityskauden. Muu vaihtelee, näistä en luovu, myös tukka ja nenän limakalvot tykkäävät.

Ihan hyvä mutta oletko vilkaissut sähkölaskua?

Vierailija
19/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean puhdistusaineella pesen. Sitten Nivean kasvovettä, The ordinaryn halppisseerumia, silmien ympärille Lidlin silmänympärysvoidetta. Päivällä Nivean perus kasvovoidetta ja yöksi Nivean peltipurkkivoidetta. Olen kohta 50 eikä ole ryppyjä ja iho tuntuu hyvältä. 

Vierailija
20/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä mutta oletko vilkaissut sähkölaskua?

Mä olen naimisissa astmaatikon kanssa, sähkölasku on toissijainen. Kylmälaitteitakin on liikaa kahdelle, mutta harrastukset maksavat. Toistaiseksi kiinteä on ollut 50 euroa kuussa, nyt vuodenvaihteesta alkoi uusi soppari 1,80+9,45/kWh, laskua ei ole vielä tullut. Asutaan kesän 3 kk ulkomailla, joten silloin ei sähköä kulu kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme