En varmasti mene töihin nyt kun tukia leikataan
Kasvatan ja myyn sitten vain enemmän pilweä kavereille, samalla kun ekstrahoin kelalta jatkossakin maksimaaliset tuet.
Oravanpyörässä juoksevat kapitalistisiat voivat haistella mun vassaripieruja!
Kommentit (32)
Tosikkomaiset työssäkäyvät menevät heti aloittajan trollailuun. Saa ihan nauraa miten ihan vapisevat kiukusta.
Vierailija kirjoitti:
Näiden takia sitten esimerkiksi meiltä osa-aikatyötä tekeviltä yksinhuoltajilta vietiin mahdollisuus tehdä työtä.
Minä taas olen kokopäivätyötä useamman vuosikymmenen tehnyt yksinhuoltaja, joka ei keksi yhtään hyvää syytä sille miksi minun pitäisi veroina maksaa sinun osa-aikatyöstäsi johtuva puuttuva toimeentulosi. Mielestäni tienaamani palkkarahat kuuluisi minulle ja minun lapsilleni, eikä sinulle. Ei minullakaan ole ollut mahdollisuutta tehdä osa-aikatöitä. Ihan koko päivää on ollut pakko tehdä että pärjää omillaan.
Luojan kiitos uusi hallitus lopettaa liiallisen tukien jakelemisen. Kansalaisten ei tule olla tulonsiirroista riippuvaisia vaan olla kuskin pailalla omassa elämässään.
Ei vaikuta leikkuri. Ennenkin sain vain työttömyysrahan ja lapsikin jo täysi-ikäinen. Entistä vähemmän kiinnostaa esim. palkkatukityö josta ei kerry edes ansiosidonnaista.
En mene koskaan töihin. Pimeenä leipä tulee.. Morutkaa mitä lystää.
Tänä vuonna 2024 takuueläke on 976.59 € eikä siitä mene veroa lainkaan. Verotus alkaa vasta n 1200 € eläkkeen kohdalta
Eipä kukaan tarjoo töitä joten ei voi mennä töihin. Itsellä on bineksiä jolla tienaan hiukan rahaa mutta en minä mitään rikollista tee.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin löydä asiakaskuntaa toiminnallesi. Ei kuulu tähän meidän kulttuuriin tuollainen
Missä tynnyrissä olet kasvanut? Nimittäin kuuluu.
Elän hyvin tuilla. En edes yritä töihin kun joka paikasta leikataan. Kiitos Purra.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna 2024 takuueläke on 976.59 € eikä siitä mene veroa lainkaan. Verotus alkaa vasta n 1200 € eläkkeen kohdalta
Valitin sekkää niin kauan että pääsen tuolle eläkkeelle. Ikä34v.. Ihan kiva. Jos joskus tuo ei riitä niin sossusta lisää..
Tulossa on kyllä aika ankeita aikoja, suuri enemmistö työssäkäyvistä ja eläkeläisistä tulee äänestämään sen puolesta että terveiltä nuorilta tullaan edelleen leikkaamaan turhia tukia. Tee työtä ja syö, jos et tee työtä, et myöskään syö. Jos tapahtuu pahin , että joudumme sotaan, silloin on turhe haaveilla mistään tukiaisista. Sitten on vielä ankeammat ajat edessä, meidän isovanhempamme selvisivät siitäkin ja ylösrakensivat maan. Ja toivottavasti nämä työstä kieltäytyvät ymmärtävät että jos meidän uusi isäntämme on idästä, niin sieltä ei kyllä tukiaisia irtoa. Teet niinkuin käsketään tai putoat ikkunasta. Korkealta.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä tukia tarvit jos olet töissä?
Vasuri tarvitsee aina tukea. Elämä on heille niin vaikeaa. Rikkaat kuulemma omistaa 90-99 % heidän omaisuudestaan.
Valitukset eläkerahastojen ahdingosta on jotenkin kadonnut mediasta. Eli kapinetti on miettinyt päänsä puhki ja ratkaisu on löydetty ja tehty ja elämme sen aikaa...Nyt joka iikka töihin!