Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En varmasti mene töihin nyt kun tukia leikataan

Vierailija
13.01.2024 |

Kasvatan ja myyn sitten vain enemmän pilweä kavereille, samalla kun ekstrahoin kelalta jatkossakin maksimaaliset tuet.

Oravanpyörässä juoksevat kapitalistisiat voivat haistella mun vassaripieruja!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on selkeä esimerkki siitä miksi Suomi on uppoava laiva. Mene töihin lusmu!

Hallitus nimenomaan toivoo työttömyyttä, kun tekee kannattavammaksi jäädä kotiin, kuin ottaa pienipalkkaista osa-aikatyötä vastaan.

Jos tässä on tarkoituksena ratkaista tämä eläkerahastojen rahapula? Jos työuraa ei ole tehty ei kerry myöskään työeläke. Elikkä kun koskaan työtä tekemätön tulee eläkeikään niin sehän saa vain kansaneläkkeen. 648 euroa miinus verot...?        Saa sitten vapaasti ihmetellä et halou, eihän tää kata edes niitä ennen saatuja tukiaisia.

Hmm. Olisiko ne todella ajatelleet asioita noin pitkälle? En ole tullut ajatelleeksi.

Valitukset eläkerahastojen ahdingosta on jotenkin kadonnut mediasta. Eli kapinetti on miettinyt päänsä puhki ja ratkaisu on löydetty ja tehty ja elämme sen aikaa...Nyt joka iikka töihin!

Vierailija
22/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikkomaiset työssäkäyvät menevät heti aloittajan trollailuun. Saa ihan nauraa miten ihan vapisevat kiukusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden takia sitten esimerkiksi meiltä osa-aikatyötä tekeviltä yksinhuoltajilta vietiin mahdollisuus tehdä työtä. 

Minä taas olen kokopäivätyötä useamman vuosikymmenen tehnyt yksinhuoltaja, joka ei keksi yhtään hyvää syytä sille miksi minun pitäisi veroina maksaa sinun osa-aikatyöstäsi johtuva puuttuva toimeentulosi. Mielestäni tienaamani palkkarahat kuuluisi minulle ja minun lapsilleni, eikä sinulle. Ei minullakaan ole ollut mahdollisuutta tehdä osa-aikatöitä. Ihan koko päivää on ollut pakko tehdä että pärjää omillaan.

Luojan kiitos uusi hallitus lopettaa liiallisen tukien jakelemisen. Kansalaisten ei tule olla tulonsiirroista riippuvaisia vaan olla kuskin pailalla omassa elämässään.

Vierailija
24/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta leikkuri. Ennenkin sain vain työttömyysrahan ja lapsikin jo täysi-ikäinen. Entistä vähemmän kiinnostaa esim. palkkatukityö josta ei kerry edes ansiosidonnaista. 

Vierailija
25/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene koskaan töihin. Pimeenä leipä tulee.. Morutkaa mitä lystää. 

Vierailija
26/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna 2024 takuueläke on 976.59 € eikä siitä mene veroa lainkaan. Verotus alkaa vasta n 1200 € eläkkeen kohdalta 

Vierailija
27/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan tarjoo töitä joten ei voi mennä töihin. Itsellä on bineksiä jolla tienaan hiukan rahaa mutta en minä mitään rikollista tee.

Vierailija
28/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin löydä asiakaskuntaa toiminnallesi. Ei kuulu tähän meidän kulttuuriin tuollainen

Missä tynnyrissä olet kasvanut? Nimittäin kuuluu.

Vierailija
29/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän hyvin tuilla. En edes yritä töihin kun joka paikasta leikataan. Kiitos Purra. 

Vierailija
30/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna 2024 takuueläke on 976.59 € eikä siitä mene veroa lainkaan. Verotus alkaa vasta n 1200 € eläkkeen kohdalta 

Valitin sekkää niin kauan että pääsen tuolle eläkkeelle. Ikä34v.. Ihan kiva. Jos joskus tuo ei riitä niin sossusta lisää.. 

Vierailija
31/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa on kyllä aika ankeita aikoja, suuri enemmistö työssäkäyvistä ja eläkeläisistä tulee äänestämään sen puolesta että terveiltä nuorilta tullaan edelleen leikkaamaan turhia tukia. Tee työtä ja syö, jos et tee työtä, et myöskään syö. Jos tapahtuu pahin , että joudumme sotaan, silloin on turhe haaveilla mistään tukiaisista. Sitten on vielä ankeammat ajat edessä, meidän isovanhempamme selvisivät siitäkin ja ylösrakensivat maan. Ja toivottavasti nämä työstä kieltäytyvät ymmärtävät että jos meidän uusi isäntämme on idästä,  niin sieltä ei kyllä tukiaisia irtoa. Teet niinkuin käsketään tai putoat ikkunasta. Korkealta.

Vierailija
32/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä tukia tarvit jos olet töissä?

Vasuri tarvitsee aina tukea. Elämä on heille niin vaikeaa. Rikkaat kuulemma omistaa 90-99 % heidän omaisuudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän