Mikä oli ruokasi tänään?
Itse mussutin näin:
Pannulle voita ja punasipulia jotka kuullotin, mausteita,sekaan lämpenemään 5 kpl vegenugetteja ja päälle kaksi kananmunaa,suolaa ripotellen päälle.
Lautaselle pilkoin punajuuriviipaleita,kasa appelsiinimarmeladia ja punaj.päälle kunnolla majoneesia.
Sörsselin päälle joku,oisko ollut sweet chili soossi.
Että oli hyvää!
Huomenna sama:))
Kommentit (34)
Sitruunalla maustetulla ranskankermalla päällystetty uunilohi, keitetyt perunat, herneitä, tuorekurkkua, jälkiruokana kuningatarjuustokakku.
Oli muuten mainion makuinen ateria, vaikka itse sanonkin.
Töissä söin lounaaksi chili-bataattisosekeiton, päivälliseksi jauhelihatortillan ja äsken alkoi tehdä mieli pizzaa, joten nyt odotellaan pizzakuskia saapuvaksi.
Munakasta, vihanneksia ja tofua lounas sekä aamiainen samassa. Tomaatti-feta toasteja päivällä ja illalla vielä salaattia. Huomenna on lähtö matkalle ja syön nyt jääkaapin tyhjäksi jämistä. Sen takia ruoat lähinnä leipää, vihanneksia ja munia tänään.
Söin äsken sitruunajuustokakkua kahvin kanssa. Illemmalla syön ison lihapiirakan pihvillä, munalla ja coleslaw salaatilla. Tänään tällainen mässyttelypäivä. Yleensä syön vähän terveellisemmin.
Kinkku-juustosämpylä ja maitokahvi golfkentällä. Nyt saunaan ja sitten bratwursteja ja perunasalaattia.
Porkkanatortilla jonka sisällä paistetut veg. Gyros & valmis Shanghai wok, jotka oli maustettu salaatinkastikkeella (itsetehty) mikä sisälsi mm. Valkosipulia, sipulia. Myös sweet chiliä mukana. Lisäksi tuore pinaatti ja Mö chavre (vuohenjuuston makuinen kauravalmiste)
Jotain intialaistyyppistä ateriakastiketta chilillä jatkettuna, paistettua kanaa ja riisiä.
Kanaa ja keitettyjä perunoita, porkkanoita, tomaattia ja lindströmin pihvi. Olen hulluna lindströmeihin, voisin syödä vain niitä! Aina tykännyt.
Eineskaalilaatikkoa, jota tuunasin raastetulla kaalilla ja porkkanalla. Päivälliseksi tein pitsaa, jossa kinkunjämät (pakkasesta), herkkusieniä, paprikaa, sipulia ja tomaattia, valkosipulia sekä juustoraastetta.
Lohta itsetehdylla aaaialaishenkisellä tahnalla maustettuna, kookosriisiä ja yrttisalaattia.
Josko laittaisi öljykattilan tulille ja tekisi perinteiset makkispekkikset.