Mistähän tai keneltä Purra aikoo vielä leikata?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Minulta tietysti. Hän tykkää vähiten minusta joten pakko olla minä.
Ehdot sitten ensin koska ajattelin et se olisin minä.
Kyllä sitä veettää kun keväällä joutui moneen kertaan anteeksi pyydellä rasseieilua ym. rääväsuisuuttaan.. Yökkkk...
Köyhiltä löytyy vielä paljon sisäelimiä joita voisi leikata ja myydä. Ei köyhä tarvitse mihinkään kahta munuaista esimerkiksi.
Ei ole kovin terveellistä kohdistaa leikkauksia köyhimpiin jo tehtyjen jälkeen. Ihan vain yhteiskuntarauhan kannalta. Toki saa yrittää mutta pitää olla valmis ottamaan vastaan se mitä siitä koituu. Perustuslakia edes Purra ei voi yksin muuttaa eli tietyt asiat ovat ja pysyvät. Siinä voi valtiovarainministerinkin henkilökohtainen turvallisuuden tunne horjua jos joutuu julkisesti vastaamaan kansalaisille. Mutta katsellaan mitä aika tuo tullessaan. Luultavasti persut katoavat maailmasta piakkoin vaikka pisa-tulosten lasku viittaisi muuhun.
Leikkaamme seuraavaksi työttömien raajat, 0 sopimuksellistenkin.
-Purra-
Haluaa meidät kaduille. Pk-seutu = Suomen Philadelphia
Pitäisikö heidän palkkojaan alentaa Suomen hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Palkasta en tiedä mutta muista eduista mitä noilla on löytyisi kyllä reilusti leikattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä kansan äänestys ja ja heti toimiin.
Vierailija kirjoitti:
Virkamiehiltä ei ole toistaiseksi leikattu mitään. On järkyttävää miten irrallaan maailmantaloudesta tuo väestönosa voi olla.
Yleensä se joka ehdottelee jotain ei osallistu itse niihin juttuihin tai jos osallistuu, niin hyvin minimaalisesti.
Kun aikoinaan pelasin puulaakifutista, niin siellä yks jätkä ehdotteli ja järkkäili jotain rahajuttuja, että sais maksuja maksettua, niin se ei itse osallistunut niihin. Silti se olis ollut hoitamassa niitä maksuja, jos joku menis vaikka myyjäisiin kerää rahaa. Sit se olis ollut rahastonhoitaja. Ilmotin heti, että mä en lähde yhtään mihinkään. Jos jollain ei ole rahaa palkkatyöstään maksaa jotain hikistä 15ekk, niin sillon voi jäädä himaan. Kaikki oli samaa mieltä ja sen ehdotukset kuopattiin sekunnissa.
Eu:han siellä kovistelee leikkuriin koko Suomi.Velkakello tikittää,venäjä köyhdyttää meidät tuliaisillaan näin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kaikilta. Yleltä pois 90%, kehapu nollaa, ma tut helvettiin, tuilla eläville pelkkää ruokaa eikä rahaa, koko äärimmäisen kallis yhteiskuntajärjestelmä tarkasteluun. Juuri eilen tuli uutisia että Valkoinen Talo lopettaa tuen Ukrainaan, joten nyt meidän pitää ottaa itse vastuuta siitä paljon paljon enemmän. Jos jotkut naurettavat leikkaukset ovat sinulle kovaa, miten pärjäät sodassa?
sodassa saa sentään antaa palaa sydämensä kyllyydestä, nyt pitää pysyä vaan nätisti.
Työttömiltä voisi leikata kun tällä hetkellä näitten elättämiseen menee 5 miljardia vuodessa. Maassa on 200 000 työtöntä eli jokainen työtön saa 25 000 euron "vuosipalkkaa" siitä että kyseinen henkilö ei viitsi mennä töihin. Puolet pois tästä voisi olla hyvä alku ja kannustaa noita hakeutumaan työmarkkinoillle.
Vierailija kirjoitti:
Työttömiltä voisi leikata kun tällä hetkellä näitten elättämiseen menee 5 miljardia vuodessa. Maassa on 200 000 työtöntä eli jokainen työtön saa 25 000 euron "vuosipalkkaa" siitä että kyseinen henkilö ei viitsi mennä töihin. Puolet pois tästä voisi olla hyvä alku ja kannustaa noita hakeutumaan työmarkkinoillle.
Ollaanhan sentään tasapuolisia ja leikataan sinun palkastasi puolet jottei jää paha mieli kenellekään??
Ehkä Purra ympärileikkaa kaikki suomalaiset miehet?
Toivottavasti työttömiltä ja eläkeläisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni työttömiltä pitäisi leikata vielä 70% lisää.
Ansiosidonnaisista voi leikata ja kaikille työttämille 595e kuukaudessa kun muutkin sillä elävät ja tuilla on liian helppoa elää. Niiden omat sopeutumisrahat voisi poistaa kokonaan ja kun tuilla elää liian helposti niin miksi niille itselleen ei riitä 595e per neljä viikkoa ja miksi ne itselleen tarvitsevat jätti tuet kun jollain 500 eurolla kuukaudessa on niin ihan helppoa elää.
Tuilla on helppoa elää sanoo Herkimo ja oliko joku muukin mutta miksi he sitten itse eivät eläisi työttömänä sitten samoilla tuilla kuin muukin kansa mutta nostaa jätti korvaukset sopeutumisrahoina. Harkimo käyttää 500 euroa viikossa niin riittäisikö hänelle 500 euroa kuukaudeksi. Kaikki niille kelpaa yhteiskunnan tuet, edut ja sitten vielä pitää köyhiä syyllistää ja kyykyttää jostain minimi tuista.
Mitenkä kukaan elää nyky yhteiskunnassa reilut 100 euron viikko budjetilla. Siinä ei käydä missään eikä harrasteta yhtään mitään. Kuinka joku vielä kehtaa väittää että tuilla on helppoa elää. Ei kaikki saa samanlaisia tukia eikä ole verrattavissa kaikkia samaan tukien määrään.
Kaikki lisät voidaan leikata kokonaan pois. Kuten lapsilisät, yh lisät jne.
Ottakoon ne vastuuta omasta elämästään niin ettei lisiä tarvita.
Veikkaan että purra nostaa alveja, niissä on vielä paljon korotettavaa. Niin ja kikyjä lisää niinkuin persut teki viime kerrallakin.
Hassua kuitenkin että ne jotka tuota kohua pitivät yllä eivät halua äänestää leikkauksia vastaan vaan jäävät pois tai äänestävät tyhjää.