Mistähän tai keneltä Purra aikoo vielä leikata?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntään että äänestin näitä tumpeloita, vaan en äänestä enää. En ikinä olisi uskonut, että hallituspuolueet tulevat tekemään työssäkäymisestä kannattamtonta (osa-aika, nollatuntisopimus). Tulen ottamaan lopputilin viimeistään syyskuussa ja olen ilmoittanut työnantajalleni. Ei tykännyt asiasta, on muuten kokoomusta äänestävä.
Tämä on jo VIIDES hallitus joka ei aja Suomen etuja. ;)
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntään että äänestin näitä tumpeloita, vaan en äänestä enää. En ikinä olisi uskonut, että hallituspuolueet tulevat tekemään työssäkäymisestä kannattamtonta (osa-aika, nollatuntisopimus). Tulen ottamaan lopputilin viimeistään syyskuussa ja olen ilmoittanut työnantajalleni. Ei tykännyt asiasta, on muuten kokoomusta äänestävä.
Tässo on vain se ongelma että itse olen äänestänyt jokaista valtapuoluetta, ja jokaisen jälki on ollut huonoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapitalismi johtaa sotiin. Kun rikkaat eivät luovu omaisuuksistaan, vaan luovat ongelmia, jotta vähävaraisille tulee ongelmia jotka puretaan väkivallalla. ;)
Köyhyytys tarvitaan ennen sodan sytyttämistä, muuten se on liian kallista.
Mutta selkeästi huomaa mediamme retoriikasta, että täysi työ sodan oikeuttamiseksi ja sytyttämiseksi on käynnissä. Kukahan sitä ajaa?
Sitä ajaa ne tahot jotka hyötyy taloudellisesi siitä, että tuotetaan aseita. ;)
Vierailija kirjoitti:
Paljon pitää vielä leikata. Työttömiltä ja köyhiltä mielestä pitäisi ottaa puuttuvat 1-1,5 miljardia. Me rikkaammat olemme ansainneet rahamme.
Ettekä ole. Kuolette kaikki. Rikkaat ajaa ihmisiä sotiin ja varojensiirtoon. Painamme lastenne päät lumiseen hankeen ja painamme liipasimesta.
Nyt on leikattu kaikilta muilta paitsi rikkailta, joten eiköhän lopetella.
t. Riikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo VIIDES hallitus joka ei aja Suomen etuja. ;)
Kaikki värit on siis kokeiltu ja yksikään ei aja suomalaisten etua.
Jäljelle jää great reset eli heinähanko, rasvattu hamppunaru ja lyhtypylväs.
Keskiluokkaisilta ja hyvätuloisilta voidaan poistaa lapsilisät. Valtio maksaa käytännössä meidän lasten harrastukset, jotka maksaa noin lapsilisän verran kuussa. Voin jatkossa maksaa lasten harrastukset itse.
Työttömiltä on edelleen varaa leikata ja työttömyysetuuden pitäisi vielä voimakkaammin olla vastikkeellista. Nyt monet eivät käytännössä tee mitään etuuksiensa eteen eli eivät hae töitä tai pidä itseään työ- ja toimintakykyisenä ja tee aktiivisesti tekoja, joilla edistäisivät työllistymistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos leikattaisiin Purra hallituksesta?
Kansa hänet sinne äänesti, eikä kansa voi olla väärässä, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Keskiluokkaisilta ja hyvätuloisilta voidaan poistaa lapsilisät. Valtio maksaa käytännössä meidän lasten harrastukset, jotka maksaa noin lapsilisän verran kuussa. Voin jatkossa maksaa lasten harrastukset itse.
Työttömiltä on edelleen varaa leikata ja työttömyysetuuden pitäisi vielä voimakkaammin olla vastikkeellista. Nyt monet eivät käytännössä tee mitään etuuksiensa eteen eli eivät hae töitä tai pidä itseään työ- ja toimintakykyisenä ja tee aktiivisesti tekoja, joilla edistäisivät työllistymistä.
Nallen ja muiden ökyeläjien vastikkeettomia maataloustukia et kuitenkaan maininnut? Hupsista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nallen ja muiden ökyeläjien vastikkeettomia maataloustukia et kuitenkaan maininnut? Hupsista!
Anteeksi nöyrimmiten, en tajunnut, että se on minun tehtävä. Olimpa hölmö, kun osallistuin keskusteluun vain kertomalla mistä olisin itse valmis luopumaan yhteisen hyvän edessä ja tekemistäni huomioista työttömien tukien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
EU-laki asettaa rajat sosiaaliturvalle ja ei ole vaikea arvata, että Suomi kiikkuu siellä EIT:n huomautusrajalla. Käytä ne lapsilisät lapsiesi talouskasvatukseen. Rikkaat kasvattakoot rikastuvia lapsia ja duunarit istukoot tulevaisuudessa niiden siivellä, niinkuin terveissä talouksissa tapahtuu.
Suomen talousjumin kolme suurinta syytä on verotus, verotus ja verotus. Kaikki verotetaan kuoliaaksi. Duunari saa päivän palkallaan ostettua 2 tuntia omaa työtään 6 menee sirkus julkiseen. Ainoa keino Suomen talouden tasapainottamiseksi on käytännössä kova prosenttileikkaus kaikkiin julkisen puolen palkkoihin.
Valtion rahoittaminen velalla on kuin metamfetamiinia. Talouteen tuupattu velkaraha kiertää veroina useamman kerran valtion kassan kautta ja taloutta syntyy, mutta toisinpäin sen velan maksaminen onkin sitten kaameaa myrkkyä, koska miljardin kun ottaa pois 2 miljardia taloutta katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään kaikesta. , koska on julma ja kova luonteinen. Nämä ei häntä itseään koske.. Koko ajan ajaa omaa etua päästä Brysseliin, niin siksi alkoi Kokoomuslaisten kaulassa roikkumaan.. Petti ja häpäisi äänestäjänsä koko kansan edessä saatana.. Terveisin entinen persu 👿
Miten niin petti? Oikeistopuolue on oikeistopuolue. Samaa sarjaa kuin kokkarit. Ei pitäisi tulla yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep!
Lopetetaan elintarvikeketju, potkitaan 200000 ihmistä kortistoon ja korvataan saksalaisella.
Asumistuki, toimeentulotuki, kotoutumistuet, ansiosidonnainen työttömyysturva, yritystuet innovaatio- ja tuotekehitystukia lukuunottamatta ja kehitysapu. Eiköhän noista saada se 1,5 miljardia höylättyä pois.
sielä on kansan äänestämä hallitus.lisää vaa leikkauksia sosiaali turvaan.ni alkaa työnteko kannattamaan kummasti.ja meille hyvä tuloisille lisää veronkevennyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep!
Lopetetaan elintarvikeketju, potkitaan 200000 ihmistä kortistoon ja korvataan saksalaisella.
Tai sitten maksetaan maataloustuet vain Suomessa asuville ja mieluummin pienemmille viljelijöille. Nalle pärjää ilman tukia.
tuilla elämään tottunut laiska kansa itkee.
Jos täällä leikkaukset näin harmittaa nii muistakaa että ne on pakollisia, ei tämä maa velalla ikuisesti pyöri.
Mistä itse leikkaisit josset tuista ? Se että muutamalta virkamieheltä leikataa ei vaikuta mihinkään, mutta kun kokokansalta leikataan tukia nii sillä on vaikutusta.
Itlemisen sijasta tekoja kohti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on leikattu kaikilta muilta paitsi rikkailta, joten eiköhän lopetella.
t. Riikka
Siinä vaiheessa kun EU kieltää puun polttamisen maaseuduilla omakotitaloissa, niin minä menen eduskuntaan ja avaan tulen. Olen valmis kuolemaan vapauden puolesta. Metsätaloudella ja karjataloudella tämä maa on rakennettu ja täällä on selviydytty talvien yli, eikä luonto ole tuhoutunut hiilidioksidista. Eikä tuhoudu. Tekisi mieli vetää Ohisalon lapsen pää betonin läpi Saatanan huostaan.
Historiaa tutkineena viimeisenä karsitaan virkamieskoneistoa, ettei illuusio hyvinvoinnista luhistu. Suomi tuhottiin jo Jäätteenmäen aikana, eikä kukaan tajua mitään edelleenkään. Osaaminen ja tietotaito ja mielikuvitus laskee. 80luvulla syntyneenä tämä on kauhistuttavaa ja säälittävää seurata, koska en voi asioille yhtään mitään. Minut cancelloitaisiin päivässä.
M40