Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies möläytti tänään (alapään) karvanpoistosta puhuttaessa, että " eikös noihin käytetä niitä liuskoja" .

Vierailija
08.01.2007 |

Koska miehelläni ehti olla ennen minua tasan yksi pitkäaikainen tyttöystävä, pistin yhteen yks ynnä kaks. Siis se Minna käytti liuskoja pimpinkarvojensa poistamiseen. Mistäs muusta mun mies sellaista tietäis!

Pienet, mutta sitäkin kitkerämmät on murheet. nirsk, narsk.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ihan karvanpoistoon keskittynyt " dokumentti"

Vierailija
22/32 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni totesi suhteen alkuvaiheessa tyytyväisenä, että hyvä kun käytän kuukuppia, niin XXkin käytti, se on tosi ekologista! Jipii..

Ja tietämättömille, pointti on se että exästä ei haluaisi mitään näin intiimiä tietää, ei se tietty varsinaisesti yhtään mitään haittaa, mutta on se elävä mielikuva tästä exästä kuukuppia vessassa putsaamassa vähän häiritsevä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee entinen opettanut.

Onko muilla joitakin juttuja, joita miehenne entinen on teille tällä tavalla " opettanut" miehenne välityksellä? Siis semmoisia tapoja tai tottumuksia, joiden arvelette kulkeutuneen miehen entisestä elämästä.

Vierailija
24/32 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että olette joko täysin kokemattomia miesten suhteen tai unohdatte 101% kaiken mitä exän kanssa on tapahtunut, aloittaessanne uuden suhteen... Koska tehän ette koskaan sano mitään tuollaista, ettehän...

Vierailija
25/32 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertaan menee tietysti aikaa, mutta sen jälkeen n. 15 min viikossa riittää hyvin .

Vierailija
26/32 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kaikista siisteintä jälkeä, ei tulehtuneita karvatuppia tms.

Vierailija
27/32 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt odottaessa mies hoitaa koko homman. Myöskin 1-2 viikon välein se puoli tuntia riittää hyvin.

Vierailija
28/32 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tuota nyppimisjuttua. Sain olla joka ikinen ilta nyppimässä niskat vääränä eikä mikään varttitunti siittänyt ja silti niitä karvoja nousi aina vain esiin. Ei minulla todella ole aikaa eikä halua käyttää ainoaa vapaa-aikaani pimppikarvojen nyppimiseen.

Minulla ilmeisesti sitten kasvaa karvoitus tosi nopeasti. No hiuksetkin ovat pitkät ja paksut. Se on kyllä mukava asia.

Vierailija
29/32 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin mieheeni ihan sellaisena kuin hän on, kaikkinen niine vikoineen ja hyvine puolineen, jotka eletty elämä (ja ne aiemmat suhteet) ovat häneen muokanneet. Meillä molemmilla on menneisyys, eikä sitä tarvitse salata tai hävetä, ne suhteet kun ovat tehneet meistä me (miehellä takana kolme ja itsellä kakasi pidempää/ vakavampaa suhdetta).

monessa asiassa olen jopa kiitollinen miehen exille, he ovat sen suurimman työn tehneet hioessaan särmiä ja antaessaan muitakin näkökulmia elämään kuin vain sen yhden ja ainoan. ITse sain siis melko valmiin paketin ;)

Toki tuollaiset intiimijutut on aika tarpeetonta ja ällöttävääkin tietoa (en mä halua tietää millä edes mun sisko poistaa karvansa) mutta lipsahduksia sattuu, ja ap:n tapauksessahan mies ei edes ole sanonut mistä näin on päätellyt, vaan ap itse on tehnyt johtopäätöksiä.

Vierailija
30/32 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, voiko se karvaton pilde olla tosiaan niin ihana, että sitä varten joku mies pitelee pinsettejä 15-30 minuttia viikossa toisen toosan liepeillä. Sori vaan, mutta ei kuulosta romanttiselta eikä eroottiselta, vaan ihan friikiltä.

Vierailija
31/32 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi tässäkin porukassa oli edes yksi tervejärkinen... ei tulisi minunkaan mieleeni niuhota miehen entisten akkojen p*karvoista...

Vierailija
32/32 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänselvää, ettei sellaisella saralla kovin paljon kaivata infoa existä tai muista naisista.

Minusta tasan sama, kuin jos mies tulisi asiantuntevasti neuvomaan minkälaiset on parhaat push-upit.

Se on ehkä vähän eri asia, jos mies on selkeästi ilmoittanut, että sinä olet mahtavampi kuin kukaan. Mulla ainakin mies on niin korrekti exiään kohtaan, ettei ikinä nosta mua heidän yläpuolelle millään tavalla eikä suorita muitakaan vertailuja hyvässä eikä pahassa. Vaikka mun mies toimii mun mielestä tosi hienosti, olis musta silti paljon kivempi kuulla, että muut naiset on aivoinvalideja ja minä vaan olen selväjärkinen...

Tottakai ap veti herneet oman mielikuvituksensa kautta, mutta totesihan se itsekin ironisesti, että pienet on murheet.