Talouspaperia ei kannata ostaa, tiskirätti ajaa saman asian
Kommentit (75)
No hyi. Talouspaperilla voi pyyhkiä vaikka lapsen naaman, tiskirätillä ei.
Kyllä meillä on aina talouspaperia ja sitä tarvitaan. Tiskirätti menee heti likaiseksi eikä puhdista pintoja kuin näennäisesti muutaman käyttökerran jälkeen. Meillä myös keliaakikolla oma nurkkaus, johon sama tiskirätti kuin muualla ei käy.
Harvemmin niistän nenää tiskirättiin tai tyrehdytän haavasta verenvuotoa
Vierailija kirjoitti:
Veskipaperi käy näihin vallan mainiosti. Mitä oikein sähläät, jos jatkuvasti saat verta vuotavia haavoja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veskipaperi käy näihin vallan mainiosti. Mitä oikein sähläät, jos jatkuvasti saat verta vuotavia haavoja?
Ap
Kuka puhui mun haavoista? Täällä on sählääviä lapsia jotka sotkee ja toheloi.
Vessapaperi ei oo hyvä nenän niistämiseen.
Vähän sama kuin sanoisi ettei imuria kannata ostaa kun lattiaharja ajaa saman asian.
Ei ole sama asia. Kaikkien ei ole pakko säästää joka asiassa.
Vessapaperi on tehty hajoavaksi, se on aika huono esim. tuohon verenvuodon turehdyttämiseen kun nukka jää haavaan.
Itse käytän pyyhettä, ajaa hyvin asian ja säästyy paperi ja vesi.
Kun ei osta halvinta mahdollista tiskirättiä, vaan vähän laadukkaamman, niin sitä voi pestä 60c pyykkien kanssa. Ei ala haisemaan kun säännöllisesti pesee ja kuivaa ilmavasti.
Talouspaperisäästöhullu on kyllä omanlaisensa mielenhäiriö.
Tästä on vielä pykälän pahempikin epähygieenikko olemassa: kestovaippahullu. Pahimmat variantit pesevät ulosteisia vaippoja perheensä sekapyykin seassa.
Säästöä ja vatsatauteja koko perheelle. Huraa!
Minulla ei edes tiskirättiä, vain sellainen liina jolla pyyhin pöydät, ja vain pöydät. Sillä liinalla ei muuta tehdä. Tiskikone tiskaa ilman rättiä. Tottakai paperirullia tarvitaan taloudessa. Ostan tarjouksesta ison kasan.Autossakin on yksi rulla ja monessa muussakin paikassa talossani. Kahden tulisijan lasi-ikkunoitakin puhdistan paperirullan paperin kanssa. Mitä säästöä siitä tulisi jos pesisin useita rättejä pesukoneessa ja olisin niitä jo huuhdellut hanan allakin... nolla, sanon minä. Säästöt syntyy jostain muualta muttei keittiörullista.
Vessapaperia ei kannata ostaa, bidee ja pyyhe ajaa saman asian.
En viitsi tiskirätillä kuivata persettäni, kun olen käsisuihkulla pessyt takapuoleni paskalla käynnin jälkeen.
En pyyhi myöskään kangaspyyhkeeseen, ettei tule vahingossa jarruviiruja.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi tiskirätillä kuivata persettäni, kun olen käsisuihkulla pessyt takapuoleni paskalla käynnin jälkeen.
En pyyhi myöskään kangaspyyhkeeseen, ettei tule vahingossa jarruviiruja.
Ei sieltä jarruviivoja tule jos olet kerran peseytynyt. Muuten tarvitset vielä harjoitusta tähän.
Mä en ole koskaan ostanut talouspaperia. Useita mikrokuituliinoja käytössä. Vaihdan uuden puhdistusliinan joka ruokailun päätteeksi, nuo ei paljoa pesukonetta täytä.
Neljän äiti
No ei. Vesi maksaa. Jos pyyhkii vaikka läikkynyttä maitoa sitä rättiä saisi huuhdella aika kauan ettei myöhemmin ala haista.