Kun feikkaat orgasmin, teetkä sen pelkästään äänekkäillä huokauksilla ja alaselän koukistamisella vai käytätkö lantionpohjalihaksia myös?
Tekemällä niitä orgasmisupistuksia alapään lihaksilla. Onko mies koskaan epäillyt mitään vai ollut vaan pelkästään tyytyväinen itseensä?
Kommentit (27)
opiskelin teatteria, kyllä lähtee
Ähkäisen ja koukistan lantionpohjaa. Miehelle menee täydestä
m48
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan tajunnut tuota feikkaamista. Mä olen elämäni aikana saanut kolme kertaa orgasmin miehen kanssa ja siitäkin aikaa yli 10 vuotta. Tykkään kuitenkin seksistä ja vakipanon kanssa nautin kyllä. En vain pysty laukeamaan. En silti ole koskaan feikannut.
Siksi sillä sun vakipanolla ei enää ota eteen. Syy on siis sinussa, eikä vakipanossasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan tajunnut tuota feikkaamista. Mä olen elämäni aikana saanut kolme kertaa orgasmin miehen kanssa ja siitäkin aikaa yli 10 vuotta. Tykkään kuitenkin seksistä ja vakipanon kanssa nautin kyllä. En vain pysty laukeamaan. En silti ole koskaan feikannut.
Siksi sillä sun vakipanolla ei enää ota eteen. Syy on siis sinussa, eikä vakipanossasi.
Häh? Miten niin ei ota eteen?
Eikö tuo feikkaaminen ole jotain teinien juttuja, kun on vielä epävarmuutta ja vähän kokemusta?
Ehkä siinä kohtaa ymmärrän yksittäistapauksen, jos halutaan päästä vastapuolesta eroon. Mutta ei kai muuten nyt kukaan aikuisikäinen tuollaista tee?
Tai jos teette, niin lopettakaa heti! Ei mitään järkeä kenenkään kannalta - jos nyt suhde ei ole viittä vailla turvakodin tarvetta ja sillä säästyy väkivallalta.
Vierailija kirjoitti:
en ole muuten koskaan osannut feikata orgasmia. Usein se tulee hyvin helposti, mutta niinä hetkinä, kun ei tule, en vaan osaa alkaa feikata, toisaalta ei ole illut sellaisia miehiä, jotka olisivat orgasmin tulemattomuudesta olleet milläänsäkään. Ei orgasmi mieheltäkään aina tule, vaikka laukeaminen tuleekin.
Jaa, tää on taas tätä uutta "tiedettä" miehellä voi olla kuukautiset, sukupuolia on lukemattomia ja laukeaminen ei ole orgasmi. Jos tolla "laukeamisella"tarkoitetaan siemensyöksyä, niin se on 100% varmuudella orgasmi. Se että joku vihreätukkainen virtahevolta näyttävä feministi kertoi noi yliopiston sukupuolitutkimuksen kurssilla ei tarkoita, että oikeassa maailmassa elävien pitäisi tuollaista roskaa uskoa.