Kun feikkaat orgasmin, teetkä sen pelkästään äänekkäillä huokauksilla ja alaselän koukistamisella vai käytätkö lantionpohjalihaksia myös?
Tekemällä niitä orgasmisupistuksia alapään lihaksilla. Onko mies koskaan epäillyt mitään vai ollut vaan pelkästään tyytyväinen itseensä?
Kommentit (27)
Kaippa joskus muinoin tuli tehtyä noin, kun halusin sen kaameen jyystön loppumaan. Mutta jos olen nainut 10.000 kertaa, niin niitä korkeinta 2 ja nekin muinoin.
Kerran lopetin kesken ja sanoin vain lähtevänit nyt himaan. Se oli oikein sille miehelle silloin!
Naisten pitäisikin tehdä enemmä päätöksiä seksissä, eikä vaan olla möllöttää ja sallia kaikki väännöt ja käännöt ja päälle kapuamiste vaikka kuivana keskellä yötä.
En oo feikannut koskaan, mut jos feikkaisin, niin supistelisin lantionpohjan lihaksia myös.
En ole koskaan feikannut. Todella typerää feikata.
Voiko nainen supistella tahdonalaisesti niin, että mies huomaa? En ole koskaan kuullut tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Voiko nainen supistella tahdonalaisesti niin, että mies huomaa? En ole koskaan kuullut tuollaisesta.
Siis voiko nainen supistella lantionpohjaa ja mies tuntee sen? Totta hitossa voi ja totta hitossa sen supistelun tuntee.
Nyt treeniä sun alakertaan, jos et pysty supistelemaan.
Älkää pliis feikatko orgasmeja. Pitääkö tätä vielä tänäkin päivänä joillekin muistuttaa.
En ole ikinä feikannut, enkä ymmärrä miksi feikkaisin. Jos haluan lopettaa seksin kesken kaiken, sanon, että haluan lopettaa. Sanalaista tiheää supistelua ei saa tahdonalaisesti edes aikaiseksi.
Erittäin huolestuttava aloitus :( Miksi oletat että kaikki muutkin feikkaavat, ap? Ei ole normaalia vaan aika surullista.
Ap, sinullakin on oikeus saada ihan oikeaa tyydytystä ja orgasmeja seksissä eikä vaan miettiä sen miehen tyytyväisyyttä. Älä teeskentele mitään, se on kaikista huonoin vaihtoehto.
en ole muuten koskaan osannut feikata orgasmia. Usein se tulee hyvin helposti, mutta niinä hetkinä, kun ei tule, en vaan osaa alkaa feikata, toisaalta ei ole illut sellaisia miehiä, jotka olisivat orgasmin tulemattomuudesta olleet milläänsäkään. Ei orgasmi mieheltäkään aina tule, vaikka laukeaminen tuleekin.
En todellakaan feikkaa, haluan ehdottomasti myös miehen tietävän, jos hän epäonntuu seksissä. Ei miehet koskaan opi, jos feikkaatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis voiko nainen supistella lantionpohjaa ja mies tuntee sen? Totta hitossa voi ja totta hitossa sen supistelun tuntee.
Lantionpohjan lihaksia voi supistella tahdonalaisesti, mutta itse emättimen ei, koska ne ovat naisen tahdosta riippumattomia. Mutta toki ainakin vaimollani ollut myös sellaisia orgasmeja, jossa vain lantionpohjan lihakset on puristaneet kullini vartta, silloin puristus tuntunut vain kullin tyvessä. Samanlaisia on vaimo puristanut tarkoituksellakin. Mutta itse emättimen puristukset tuntuu pitkin kullin vartta orgasmeissa, eikä niitä voi feikata. Kohdunkaulan orgasmeissa tuntuu sitten myös kohdun alueen supistukset koko kullin terskaan asti. Silloin tietää satavarmasti, että nainen on saanut Ison O:n.
Mahtaako monikaan nainen edes pystyä feikkaamaan selän kaarelle nostoa ja supistuksia. Ne kun syntyy siitä, että pillusta ja pillun perältä menee hermoradat ristiselkään selkärangan päähermoihin ja sitä myöten aivoihin. Vaimo ole koskaan harrastanut urheilua, eikä ole kovin notkea tai voimakas, mutta kunnon orgasmissa selkä nousee korkealle kaarelle olin hänen päällään tai en. Voimaa kuin pienessä kylässä orgasmin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan feikkaa, haluan ehdottomasti myös miehen tietävän, jos hän epäonntuu seksissä. Ei miehet koskaan opi, jos feikkaatte.
Ei ole orgasmin saamattomuus kyllä aina kiinni miehen epäonnistumisesta. Takana voi olla myös esim. naisen estyneisyys, parisuhteen ongelmat tai kertakaikkisen väärä hetki harrastaa seksiä.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantionpohjan lihaksia voi supistella tahdonalaisesti, mutta itse emättimen ei, koska ne ovat naisen tahdosta riippumattomia. Mutta toki ainakin vaimollani ollut myös sellaisia orgasmeja, jossa vain lantionpohjan lihakset on puristaneet kullini vartta, silloin puristus tuntunut vain kullin tyvessä. Samanlaisia on vaimo puristanut tarkoituksellakin. Mutta itse emättimen puristukset tuntuu pitkin kullin vartta orgasmeissa, eikä niitä voi feikata. Kohdunkaulan orgasmeissa tuntuu sitten myös kohdun alueen supi
Nousi ennen, ei nouse enää.
"Nousi ennen, ei nouse enää".
Kateellinen jonne puhuu tapansa mukaan paskaa, kun ei tiedä mistään mitään.. Nousi vielä toissapäivänäkin ja nousee jatkossakin.
En minäkään feikkaa, mutta lantionpohjan lihasten supistus tuntuu hyvältä ja auttaa minua saamaan orgasmin. Eli supistan kyllä. Ikinä en ole saanut orgasmia olematta itse aktiivinen, mielestäni tätä vastuutetaan liikaa miehille, kyllä naisen pitää oma orgasminsa ottaa eikä saada.
Ne feikkaavat, jotka eivät halua orgasmia.
Itse ainakin ähkäisen lujaa ja romahdan päälle. Nainen ei ole koskaan epäillyt mitään.