Miksi miehet ovat onnellisempia kuin naiset?
Uusin CDI:n tutkimus osoittaa, että suomalaisista miehistä 66% on onnellisia. Vastaava luku naisista oli vain 12%.
Tämä tarkoittaa että miehet ovat naisiin verrattuina 54% onnellisempia ja heidän elämänsä on laadukasta.
Kysely kohdistettiin sinkkuihin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mies kun saa pildeä se on onnellinen
Nainen kun saa munaa se on onneton. Nainen saa kuun, tähdet ja auringon ja on silti onneton. Mikä tekisi naisesta onnellisen? Sitä hän ei tiedä itsekkään.
Kun tämä nainen saa munaa, on tyytyväinen siitä. Noita muita en ole saanut. Ja kyllä olen parisuhteessa.
Sinkkumiesten elämä on leppoisaa, kun ei ole ketään nalkuttamassa. Sinkkunaiset taas ovat onnettomia, koska eivät voi syyttää miestä kaikista omista virheistään eikä heillä ole miestä jolle nalkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olen muka onnellinen niin osanottoni naisille. Tutkimus on taidettu tehdä millä lie kriteereillä? Miehillä on itsetuhoista käytöstä ja päihde ongelmia varmaan 10 kertaa enemmän kuin naisilla. onnellisia jeah right... Sori kun en ihan usko tuota tutkimusta.
M.52
Usko tai älä niin aika moni ikäisesi mies on tuossa vaiheessa uransa huipulla astronauttikirurgina. Eivät kaikki ole mielenterveyspolin asiakkaita.
Mikäs siinä ollessa kun rahaa ja naisia tulee ovista ja ikkunoista.
Siksi, että nykymaailmassa on vaikea luoda henkisiä yhteyksiä ihmisten välille ja sosiaalisten verkostojenkin kanssa on niin ja näin. Miehille nuo ovat vähemmän tärkeitä kuin naisille joten se selittää asian.